Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Skaitmeninėje eroje reikėtų manau ir apie skaitmeninę pabaigą pagalvoti, jeigu manote kad tokia yra.
Pavyzdžiui ar yra bent viena svari grynai loginė priežastis, - dėl kurios sustotų kompjuteriai? Man regis tokios tikrai nesama, o jei nesama, tai būtinai atsiras. Kaip tai pavadinti deja nežinau, bet tiesiog toks dėsnis yra: jeigu nėra, tai atsiranda. Jeigu per daug, - pražūva. O taip vadinamas viduriukas ir yra žmogus, kaipo padaras palaikantis Žemėje tvarką. Bet nelabai gerai jam sekasi, - pernelyg nuo savo tiesioginės paskirties atitolome, - pakeitėme ne tik dirvožemį, bet ir vandenyno cheminę sudėtį. Tiesiog šaunuoliai. Ir beje kiekvieną dėmelę reikia būtinai nuplauti krūva miltelių. Tokia jau susiformavusi logika mūsų naujojoje eroje. Tarsi nesuprastume kad milžiniški cheminės kanalizacijos kiekiai laiko klausimas kada atsilenks į mus kitu galu atsiprašant už išsireiškimą. Nors čionai ir jovalą parašiau, bet man toptelėjo galvon jog cheminė vandens sudėtis ir elektros gamyba bus kažkaip susiję. Galgi su elektros pagalba išmoks iš kanalizacijos gaminti dirbtinius kristalus ir dirbtines uolienas, kas gėlam vandeniui po mumis būtų žymiai švariau, mūsų ainiams taipogi.

2011-03-24 21:21
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-26 00:42
Dvasių Vedlė
kompjuteriai lol

Kompiuteriai nustot veikti gali dėl įvairiausių priežasčių, tam per daug mąstyt nereikia. O apie skaitmeninę erą irgi yra prigalvota įvairiausių istorijų, sukurta filmų ir prirašyta kūrinių.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą