Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Su Ieva kalbėjausi mažai. Ji susitiko su manimi, kad papasakotų kaip gyvena tarp merginų ir vaikinų, atsidavusi savan, man sunkiai suprantamam pasaulin. Būti vienai tarp žmonių teikė jai prasmę. Ji  slėpėsi po kiautu – daugybe skirtingų asmenybių, kurių visuma kūrė nematomą paveikslą, ir jo lipdymas po mažą gabalėlį man teikė malonumą. Po kelių mėnesių staiga pasijutau prie jos prisirišęs; o ji buvo labai atkakli, kad aš iš tikrųjų prie jos priprasčiau, matyčiau jos tik kitą pusę, labai tobulą. Mes leisdavome kartu laiką; netiketai atsidurdavome tai Londone, tai Brightone, ir visos tos akimirkos atrodė tarsi pavogtos, neužsitarnautos, jai jausdavausi skolingas.
Gulėjau lovoje, sužadintas laukinio geismo, sudirgintas aistros, palikęs savo pasaulį, žiūrėjau į Ievą ir fantazavau. Sustingęs ankštoje šviesos kapsulėje skridau koridoriais jėgos malonumo.
Ji keletą minučių tyli, laukia, bet aš žinau: skuba. Atsisega liemenėlę.

-  Noriu tavęs, - palinkusi sušnibžda.
Plūduriuoju - tarytum vandenyne, mes plūduriuojam, ir viskas apsiverčia kita puse. Staiga Ieva tampa man nebeįdomi. Ji sėdi priešais nuogomis kojomis, bet mano kūne dabar tiek daug kvaišalų, tiek daug dirbtinio stimulianto, kad jaučiuosi lyg be patirties, praradęs gebėjimą ją užvaldyti, akimirkai užsimiršęs, tapęs kitu kūnu bei turiniu. Giliai viduje aš žinau, kad Ieva viso to nesupranta - nes yra dalykų, kurių ji negali nepraleisti pro savo moterišką filtrą. Jie priklauso man ir tik man.
Vos paliečia saldžiomis lūpomis, pajuntu bjaurumą.
Man sako:

- Kas tau darosi?
- Palik mane ramybėje.
- Šį kartą aš...
- Eik po velnių! - surinku.

Mano kraujas - vyro kraujas, - jos kraujas - moters kraujas, - upelis lašų, didelių kraujo perlų lovoje, ant grindų... Aš juos matau. Bet negi esu už ją įžvalgesnis? Rituosi žemyn vis toliau.
Kai užsitempia džinsus ir susiranda kišenėje mobilų telefoną, aš suprantu, šį vakarą jau pralošiau. Paskui, kai ateina ta minutė, kada ji mane palieka, puolu po antklode į lovą.
Naktį ji man skambina, bet aš neatsiliepiu. Koridoriuje pasigirsta žingsniai, ji braškina man į duris, tikriausiai užsinorėjusi kažką pasakyti. Išjungiu savo telefoną, o kai ji bando laužtis, neišsikentęs išeinu - šypsausi jai. Kas nenorėtų pasimylėti su tokia pamišusia moterimi? Ieva įsmunka į vidų, mane apkabina, ima glostyti sprandą, dabar pasijuntu užsitarnavęs tikrą jos palankumą. Ta mintis siaubingai mane užkaitina.
2011-03-03 21:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-23 21:43
Mylista sutinka su viskuo
Paskaitęs Kirais komentarus po konkursiniais rašiniais, atsiverčiau jo rašinį ir tikėjausi kažko, kas bus gilu, prie ko bus verta sugrįžti, kas nustebins net ir išlepintą skaitytoją. Ir ką gi čia mes turime? Krūvą apibendrinimo klišių ("slėpėsi po kiautu", "visuma kūrė nematomą paveikslą", "lipdymas po mažą gabalėlį", "sužadintas laukinio geismo" ...); automasturbacinį siužetą, kuriame vaikinas fantazuoja apie tai, kad mergina (-os?) tiesiog kraustosi dėl jo iš proto, o jis jas atmeta arba priima, kai jam šauna į galvą ir ... , atsiprašau, berods nieko daugiau ir neturime. Tikrai, štai standartas į kurį derėtų lygiuotis. Apčich!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-09 23:59
d g
d g
gerai, su malonumu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-04 14:59
Ciukcia
nebandei rašyti scenarijų? nes atrodo, kad matytumei viską per kamerą :) man patinka :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-04 08:25
Ciklono Kalavijas
Turjau omeny junginį "negali nepraleisti" - kai du neiginiai, tai jie susiprastina ir lieka tiesiog teiginys. Nežinau, iš kur kilęs dviejų neiginių rašymas, bet jis labai ydingas :) O toliau sekančios mintys prieštarauja šiai. Teigiama, jog perleidžia per savo moterišką prizmę kai kuriuos dalykus, o po to - tai paneigiama?
Manau, ši vieta taisytina :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-04 01:47
OksimO
...„kurių ji negali nepraleisti pro savo moterišką filtrą“.

va čia užkliuvo, nes pagal mano moterišką logiką turėtų būti: „kurių ji negali praleisti pro savo moterišką filtrą“.

o šiaip gana sklandu ir erotika nevulgari :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-04 01:21
Laukinė Obelis
Nesu skaičiusi kitų dalių. Gal tai ir yra didžiausia problema, nes atrodo, kad pasakoti mokate puikiai, bet neturite apie ką, tačiau viso kūrinio kontekste gal pasirodytų kitaip.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-03 23:50
Kirais
Sorry, kad nuliudinau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-03 21:44
klaiduSalyje
sukele blogus prisiminimus...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-03 21:44
Kirais
Na, cia jau 10 dalis.
''nes yra dalykų, kurių ji negali nepraleisti pro savo moterišką filtrą" - kitaip tariant, moterys is Veneros.. hehe
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-03 21:31
Ciklono Kalavijas
Beje: "nes yra dalykų, kurių ji negali nepraleisti pro savo moterišką filtrą" - arba čia yra klaida, arba aš nesuprantu, ką norėta pasakyti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-03 21:29
Ciklono Kalavijas
Gana neprastai, bet neužbaigta, ar čia tik dalis didesnio kūrinio?
Stilius visai žavus, įtraukiantis, nors pats siužetas - nieko naujo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą