Paprastai dienoraščio nerašau., bet nuo vakar mano gyvenime niekas nevyksta paprastai. Todėl tikiuosi, kad rašydamas, galbūt suprasiu, kas įvyko. O gal tapsiu garsus...
Aš Key, 25 metų bedarbis, gabus su užrakintomis spynomis. Ypač mašinų ir butų. Vakar pakeliui į parduotuvę atsitrenkiau į benamį. Pasiutau. Kažkoks senis griuvinėja ant žmonių. O jau dvokė! Na žodžiu aš jį pastūmiau, dar ranka už kažkokio pakabuko užkliuvo. Jis mane pasiuntė velniop.
-Dvėsk, tu susiraukšlėjęs drieže, - drėbiau. Jis ir užnešė į driežą, toks sudžiuvęs, plėmuota oda.
- Patinka driežai, vaike? – sukrizeno senis. - tada būk vienu iš jų! – išsitraukė kažkokius karolius ir pradėjo dainuot kaip psichas. Kažkokias užsienio nesąmones. Norėjau išvadint daunu, bet aptemo akyse, aš nualpau.
Pramerkęs akis pamačiau, kad guliu ant smėlio. Kas per velnias, atsijungiau tai gatvėj. Atsisėdau, apsidariau. Dykuma. Pagalvojau, ar prieš išeidamas iš namų nerūkiau žolės. Ne. Vadinasi ne haliucinacija. Atsistojau ir vėl parkritau. Tada pastebėjau, kad pasikeičiau. Žalia oda ir rankos su 6 pirštais. Kojos ilgos, raumeningos, krūtinė plati. Paliečiau veidą. Ne veidas o driežo snukis. Tas senis... Šoką, kad esu driežažmogis, greit įveikė karštis ir troškulys. Visose pusėse dykuma. Vienoj pusėj lyg ir mačiau dūmus. Kur dūmai ten stovykla, o joj turi būt vandens. Svirduliuodamas nuėjau link dūmų. Tik radau ne stovyklą, o visą miestą. Tiksliau kažką panašaus į tuos dykumų miestus, kur per teliką rodė. Dūmai ėjo iš aikštės. Visas miestas buvo pilnas driežažmogių. Didelių, mažų, senų. Dauguma buvo apskurę, o kai kurie atrodė kaip tie bičai iš filmų apie gladiatorius. Apsikarstę kažkokiom odom, su herbu ant nugarų. Nešiojosi dvipusius kardus, kaip Darth Maul iš Star Wars, tik kaulinius. Ir tie gladiatoriai tampė pintas dėžes pilnas didelių kiaušinių. Norėjau paprašyt, kad kas duotų atsigert, bet minia mane nusitempė iki pat aikštės. O ten gladiatoriai statė dėžes prie didžiulio laužo. Dar aikštėj buvo turtingas senis. Storas, vienintelis vilkėjo visiškai švarias odas, ir ryškiai niekino minią. Tada atsisuko į gladiatorius ir kažką pasakė caksėjimais ir švilpimais. Kariai paėmė dėžes ir ėmė mest kiaušinius į laužą. Tada iš minios iššoko jauna driežė su kauliniu peiliu ir švilpdama šoko ant senio. Du kareiviai sugavo ją, pargriovė ant žemės ir bandė nusmeigt. Aš ne zoofilas, bet ji buvo graži. Žiauriai graži. Nė nepajutau, kaip šokau ant kareivių. Pakeliui užkabinau senį ir jis tėškėsi į patį laužą. Driežai sujudo, tie kurie stovėjo arčiausiai griebė dėžes ir ėmė bėgt. Sargai paleido driežę ir nubėgo iš paskos. Keli gesino senį.
- Bėgam! – sušvilpė mergina ir griebė mane už rankos. Nustebau supratęs, jog kalbą suprantu, nors ji ir neįprasta.
Mes dusdami bėgom tarp olų-namų iš molio. Galiausiai sustojome prie vieno namo, ji nedvejodama įėjo vidun. Aš sekiau – tiesiog nebuvo kur daugiau eiti. Mergina patraukė vietinį kilimo variantą, nukasus smėlį, pastūmė pintą plokštę ir aš pamačiau angą į rūsį. Driežė įšoko į angą, aš nusekiau paskui ją. Rūsys buvo pilnas koridorių, molinėmis, negrabiai statytomis sienomis. Ėjome neilgai, kol priėjome salę pilną driežų. Vienas iš jų, tikras Švarcas stovėjo aukščiau ir kalbėjo kitiems.
„Mes turime teisę valgyti, o ne badauti. Teisę turėti daug sūnų ir dukrų. Neturime stebėti, kaip dega mūsų vaikai. Kovokime už teises! “
- Tai An-hai Kar, mūsų vadas. Jis labai apsidžiaugs, sužinojęs, ką padarei, - pareiškė mergina. Norėjau paklausti ką tokio padariau, bet mane nustelbė Kar balsas:
- Tegu dega jie ir jų vaikai! Tegu jie miršta iš bado! Iškovokime geresnį gyvenimą!
Tada jis nulipo nuo pakylos ir nuėjo į už jos esantį kambarį. Driežai šūkavo ir plojo. Mergina nutempė mane į kambarį:
- An-hai, atvedžiau tau didvyrį. Jis padėjo atgauti kiaušinius. Ir jis bandė nužudyt As-tai Haim. – Pristatė mane driežė. Norėjau paprieštarauti, kad jokio Haim nežudžiau, bet nespėjau.
- Sveikas atvykęs į Laisvės Lizdą. Ačiū už pagalbą. Pasakyk, kaip man tave vadinti, karį?
- Key, – pasakiau nepagalvojęs. Taip prisistatau nuo zonos laikų.
- Šviesusis. Įdomus vardas (“Key” jų kalboje reiškė “šviesa”). Tikiuosi prisijungsi prie Laisvės karo?
- Aš net nežinau, ką padariau. Esu iš toli. Prieš ką ir kodėl kariaujat?
- Iš toli? – vadas nužvelgė mane visu ūgiu. – Bandom nuverst Imperatorių As-tai. Jis valdė šalį, dar prieš mums gimstant. O nesenai pradėjom badaut, tad jis išleido “vieno jauniiklio” įstatymą. O visą kiaušinių perteklių paima Sargai ir degina aikštėj. Mes jį nuversim ir įvesim savo valdžią. – baigė jis su šypsena.
- Ir niekuo nesiskirsit nuo jo – išsprūdo man. Kar veidas persikreipė jis griebė peilį ir mėgino perpjaut man gerklę, bet prisidengiau ranka ir ant jos atsirado žaizda. Ant žemės ėmė lašėti melsvas kraujas.
- Kaip drįsti taip kalbėt?! Aš ne As-tai! Aš kovoju už laisvę ir teisingumą!
- Idiote! – mane įsiutino jo bukumas. – Nejau nematai? Jis kankina jus, tu kankinsi jį. Jis degina jūsų vaikus, tu nori degint jo. Kuo tu kitoks, kuo tavo žiaurumas teisingesnis nei jo? Tu tik dar vienas valdžios norintis tironas, ne gelbėtojas.
Jis stovėjo ir žiūrėjo į mane išpūtęs akis. Ne dėl to, ką sakiau. Mano kūnas trūkčiojo ir mirguliavo. Darėsi silpna.
-Tu sužeidei Saulės Sūnų – suspiegė driežė. - Jis atėjo padėt o tu jį sužeidei. Jis sako tiesą, tu žiaurus.
- Meldžiu, Šviesusis neišeik. Išmokyk mus, pasakyk ką mums daryti? Kaip būti teisingais? – abu suklupo prieš mane. Kitu atveju būčiau tuo pasimėgavęs ar nesakęs nieko, bet mane paveikė merginos akys. Pilnos vilties, pasitikėjimo.
- Kankindamas kitus nieko nepasieksi. Jei nori gauti, turi duoti. Tai šventa tiesa. Dėl laisvės kovokit ir As-tai nuverskit. Jums nereikia imperatoriaus. Spręsti turi visi. – Norėjau sakyti dar kažką, bet aptemo akyse. Garsai aplink mane nutilo.
Atsibudau toj gatvėj kur nukritau. Mane apžiūrėjo greitosios medikai ir paleido namo.
Šiąnakt nuvijau vagį nuo kaimyno mašinos. Baigęs rašyti eisiu tartis dėl darbo. Jei pavyks statysiu į duris spynas. Jei pakeliui bus valkatų, duosiu jiems smulkių. „Dalinkis ir su tavimi dalinsis“ primena randas ant rankos.
Galima ir klišėmis kažką gero išspausti, galų gale jau praktiškai viskas šiais laikais yra aprašyta ir naujo dviračio nebesukursi. tačiau tos klišės turi būti pateiktos taip, kad jos tokiomis neatrodytų. Tai ir yra tavo bėda - tu to nemoki.
šitas kurinys rašytas jum, pagal jūsų pageidavimus. Asmeniškai aš tokio šlamšto į pasaulį neleisčiau, bet gavau užduotį ir teko ją vykdyt nors man tai viena neįdomiausių temų pasaulyje. Pats mieliau rašau siaubą, detektyvą, erotiką, tą fantastiką kurią rašiau PRIEŠ sumauto "Durnėlydžio" atsiradimą. Aš nesivaikau klišių, čia jūsų smegenų bėda, jog ieškote viskam jau kažkieno kito sugalvoto atitikmens. NIEKADA GYVENIME NESIRĖMIAU KITŲ ŽMONIŲ KŪRINIAIS IR NEKETINU TO DARYTI. Tad atsikniskit su savo klišėm.
"Neįtinku, nes nesistengiu tapt parduodamas, gamint produktų, lyst kritikam kur saulutė nešviečia."
O taip, tu dabar gamini mažas š krūveles, o visa kritiką tau tėra būdas sužinoti, kokie mes, skaitytojai, esame netobuli
"Neketinu tapt nei tipiniu, nei madingu. "
Aišku ne. Esi eilinis grafomas, neturintis jokių nuomonių, išskyrus savo ir gerų.
Nori būti nepripažintu genijumi- toliau sėdėk kurybingi.lt. Taip ir liksi tokiame lygyje
Aaaa... Va kame bėda. Neįtinku, nes nesistengiu tapt parduodamas, gamint produktų, lyst kritikam kur saulutė nešviečia. Užtat ir kimbat prie visko. Neketinu tapt nei tipiniu, nei madingu.
Aaaa... Va kame bėda. Neįtinku, nes nesistengiu tapt parduodamas, gamint produktų, lyst kritikam kur saulutė nešviečia. Užtat ir kimbat prie visko. Neketinu tapt nei tipiniu, nei madingu.
Jei nepavyksta kūriniuos, tai bent komentaruose būtina išreikšti tą begalinį skausmą, kurį patyrei rašydamas priverstinai. Tai velniam tada rašei? Jei darbas priverstinis, reikėjo toliau apie vampyrus svaigalioti.
/Kankinkit budeliai stipriau, iškęsiu, nedejuosiu/
Ir pasakok tu man, kiek nori, kad čia kaip rašinėlis.
Rašydamas galvojai:
a) Jei pripažins, būsiu afigienas ir toliau rašysiu apie vampyrus driežus
b) Jei nepaglostys, sakysiu, kad čia kankynė, kaip Golgotos kelias
Baisiai tolerantiškas nebūsiu, kadangi nesi Jovaras (kur mums, mirtingiesiems, jį pasiekt), rašyt moki. Tik va tas maksimalizmas. Jei neberašysi čia toliau, tai tik tavo vieno bėda.
Driežų love story: ir nesakyk, kad ne tas galvoje. Nebent pats nepastebėjai ką parašęs. Dabar pagalvokim, jis - zekas, mėgstantis krapštytis su spynomis. Reiškia- yra atsargus, tikrai gudrus, veikiantis lėtai, tačiau užtikrintai, neskubantis, nes dauguma spynų tokios, kad šiek tiek paskubėjus teks pradėt iš naujo. O čia jis puola driežus, spardo kiaušinius, duoda per kupras, išvaduoja kažkokią avatarišką driežę ir tt. Ar supranti, kad veikėjas nėra toks, kokį bandei pavaizduoti? Jo nėra ir viskas. Tuščia vieta.
Gerai, sakykime, kad yra antrasis variantas: virsdamas driežu, pats tapo juo vidumi ir išore. Tada jis ir turėjo driežiškai mąstyti: "Driežas su raudoniu dryžiu yra galingesnis", "o šventieji kiaušiniai". Aš suprantu, kad jis zekas, bet ei, net robinzonas kruzas nesusižavėtų drieže, nors ta ir cepelinus virtų prie puodų. Robinzoas Kruzas turėjo Penktadienį. Kam jam driežės.
Tad tiesiog įvilkai žmogų į driežo kailį, palikai žmogiškas emocijas, mąstymą, tačiau jis vis tiek "įsimyli" driežę, spardo kiaušinius ir šiaip žolę rūko. Charakteris neatitinka savo veiksmų ir atvirkščiai. Čia kaip avis kleptomanė, kuri laisvalaikiu persivilkinėja vilku ir dalina visą savo turtą.
Palyginimai:
O supranti, kad jie turi būti tokie, kad suprastų bet kuris skaitytojas? Sakykim, kad aš nemačiau nei Star Wars, nei žinau, kas yra Švarcas. Ir ką? Viskas, nebematau ir nieko nesuprantu, nes man tie palyginimai netikę. Vienu sakiniu galėjai kuo puikiausiai viską paaiškinti. Negali skaitytojui mėtyti tokių dalykų, kurie GALI būti suprantami tik tau.
Ugninga kalba:
Filmų mažiau žiūrėk. Arba žiūrėk protingus. Sukilėliai ar kas ten jei bebūtų, kažkur vidury miesto garsiai kalba, šaukia, ploja ir dainuoja. DAr tegul fejerverkais pašaudo. Čia kaip teroristams virš namų pakabinti lenteles: "Čia gyvena teroristas" . Ei, nieko negirdėjai, kaip vyksta tokie dalykai? A? Negirdi? Tai va, todėl, kad jie vyksta tyliai, o ne keliant banketus.
Man išvis keista, kaip tie sukilėliai gyvi liko. Man rodos, kad jie tėra vietiniai klounai. Na žinai- parėkauja, publiką pajuokina, kartais kuris netyčia kiaušinius pameta. Kodėl? Garsiai rėkauja, priima į savo gretas pirmą pasitaikiusį prašalietį. Na tas epizodas, kaip jis čia vos ne kaip Dievas pristatomas, išvis juokingas. Tai ir leidžia vietinė valdžia jiems sau tyliai bruzdėti. Vis nauda - surenka bet kokiua keliauninkus bomžus nuo gatvių, prisikviečia, uždaro oloje-name. Ir gatvėse ramiau, ir šiaip linksma.
"Atsibudau toj gatvėj kur nukritau. Mane apžiūrėjo greitosios medikai ir paleido namo. "
po šio sakinio kažkodėl prisiminiau frazę: Šol, upal, očnulsa- gips. Iš tiesų, dauguma turėtų suprasti, kodėl dėl tokios pabaigos nebėrą ka daugiau bepasakyti.
Grįžtam prie iškeltos užduoties:
"Turėsi parašyt fantastinį kūrinį, kurio veiksmas vyksta arabų šalyje ir yra tiesiogiai susijęs su tais protestais. "
Jei nesupranti - pro temą prašovei taip, tarsi taikytumeis iš žemė-žemė balistinės raketos į Maskvą, o nuo žemės nutrauktum Meksiko vaizdą.
Veiksmas nevyksta arabų šalyse.Dykuma, saulė, bla bla...atsiversk geografijos atlasą ir žiūrėk, kur tos dykumos yra. Teoriškai net Lietuvos kopose galėtų vykti.
Ir kūrinys nesusijęs su tais konfliktais. Kažkur gal gal sklaido toks labai menkas ryšys, bet ne daugiau.
Tad į temą nepataikei.
Dangstymasis, kad priverstinai, per mažai laiko, vietos ir vampyrų, nesiskaito. 5000 ženklų yra labai daug tokio tipo pasakojimui su potekste. Daugiau, nei reikia. Priverstinumo, kaip kartojau, negali būti - tinka - rašai, netinka- nerašai.
Sakykim, anuos kūrinius vertintume 0, tai šį galima tempti iki 1. O tai progresas. Gramatinis, minčių dėstymo, stilistikos.
Personažus, aplinka, veiksmą, kiaušinius galima į šiukšlių dėžę mest.
Tegul ten, kurybinguose, pasakoja, koks tu genijus, antrasis Dante (kaip galima netikėti žmonėmis, kurie siūlo 2972 ženklų kūrinį skaidyti į tris dalis, nes per ilgas!). Čia žmonės vis gi nori kokybiškos fantastikos, nes jos ir taip maža. ARBA - progreso su kiekvienu kūriniu.
Ir savo žodžių apie tavo kūrinius į vatą nevyniosiu. Čia - progresas. Bus ir toliau taip - vis daugiau gerų žodžių sakysiu. Gal net 3 gražius iš 100. Kitąkart jau visus 5 iš 100.
Toliau vaidinsi nesuprastą genijų... na, aš laiko turiu komentarams.
Yra toks filmas "nuo sutemų iki aušros". Ten vienas herojus, visiškas recidyvistas ir degradas, mūšio su vampyrais įkartšyje pasako įkvepiančią ir be galo dvasingą kalbą kunigui ir pastarasis įgyja antrą kvėpavimą švaistytis kryžiumi sudėtais šautuvais. Ten bent jau buvo groteskas iš holivudinės "pamokslo ekstremaliomis sąlygomis" klišės. O čia? Tiesiog klišė labai rimtu veidu. Atrodo irgi groteskiškai, bet visai dėl kitų priežasčių.
Prastai. Beje, Valkai, tu pernelyg dosnus.
Beje, aistors neužtenka. Reikia dar talento. O kai talento nėra, tenka su tuo susitaikyti ir aistringai dirbti.
Keista, bet tas grynas užsakytas produktas išėjo geresnis, nei visi "neužsakyti" kartu sudėjus. Galima būtų padaryt liūdną išvadą (o iš to, kad po kurio laiko nieko nenorėjai keist - dar liūdnesnę), bet velniai nematė, negadinsiu tau nuotaikos - tokia graži naktis už lango.
Valkai, aš laikiaus karantino, bet nei per antrą nei per trečią taisymus nekeičiau visiškai nieko. Gal tik vieną žodį "aš" ištryniau. Tai ką matai yra originali priverstinė mintis. Asmeniškai pasakau, tokias nuobodybes mokyklos rašinėliuose rašydavau. Ir ne todėl, kad nėra vampyrų. Kurinys be sielos, grynas užsakytas produktas. Mėgaukitės
O antroje serijoje mes sužinosime, kad tikrasis zeko vardas yra Vladimiras, Iljos sūnus... =]
Gal tai ir žiauriai skambės, bet aš nesitikėjau, kad tema bus įpinta taip subtiliai. Ką besakytų kiti, o aš tikėjausi daug grubesnio vaizdavimo. Tikėjausi iki pat pabaigos, maniau, net kažkiek pasimėgavau tuo, jog veikėjas netapo haliucinacinių driežų valstybės išvaduotoju, nenuvertė blogojo Mumbas-tairako bei to dar blogesnio revoliucionieriaus, kurio vardui dabar analogijos nesugalvoju, ir netapo vienatiniu gėrio valdovu ir visos visatos šviesiuoju imperatoriumi (krūtiningos driežės džedajės pridedamos už papildomą kainą). Šita "manyčiau, kad visa tai tik sapnas, jei ne..." pabaiga kažkaip sentimentaliai priminė Stefaną Vūlą, kas reiškia du dalykus - ji iki blogumo nusibodusi, ir ji yra padaryta visai net kokybiškai.
Apie stilių kita šneka, kapoti sakiniai zekui tinka tik tada, jei šis kalba atsistojęs gatvėje vieno į kampą užspiesto praeivio auditorijai. Jeigu rėžia ugningą kalbą apie savo tamsią praeitį ir neįtikėtiną atsivertimą - tikrai suvoks, jog sudurtinis sakinys perteikia daugiau informacijos ir emocijų. Niekada neteko klausyt kaip užvartoję alkoholio x-kartos nariai pasakoja apie savo tarnavimo armijoj laikus? Va va.
Jei ankstesnę kūrybą imtume kaip vienetą, o idealų geriausią variantą, kurio galima buvo tikėtis iš Settaro - kaip penketą, šitas daiktas kristų kažkur ties trejetu. Manau, visai neblogai. Manau, autorius įgijo šiek tiek supratimo apie tai, kokią naudą duoda karantininis laikotarpis ir kaip trukteli aukštyn kūrinio kokybę šiokia tokia siužetinė linija su įžanga, dėstymu bei pabaiga.
Šiaip visai sveikintinas dalykas būtų kūrinio perdarymas be jokio ženklų limito, nes manau, autorius kapotumą ir panašius dalykus nurašys būtent jam.
Tikriausiai kiekvienam yra tekę susidurti su priešingu nei tikėtasi įvykiu. Na, pavyzdžiui, eini į filmą, galvoji, kad bus totalus šlamštas, o paaiškėja, kad ten visai įdomus siužetas, patrauklūs personažai. Arba pasiimi knygą tik iš absoliutaus neturėjimo ką veikti, nes manai, kad ten turėtų būti aprašomos nesąmonės, o paaiškėja, kad tai tas kūrinys, kurį tu su savimi norėtum nusigabenti į negyvenamą salą, kurį laikysi po pagalve, kad visada galėtum paskaityti. Žinoma yra ir kita mėnulio pusė. Tamsioji. Kuri lemia tai, kad nutinka tos blogybės, kurių tu tikiesi. Štai dabar mes ir pakalbėsime apie Settaro kūrinį.
Tema tikrai nėra pati lengviausia, ypač, jei nori gražiai įpinti filosofinę mintį. Aš tikriausiai būčiau žengęs alternatyvios istorijos keliu arba būčiau čiupęs steempunk'ą. Na, bet ne esmė. Šiuo metu svarbiau tekstukas, kurį matome.
Palyginimui: 1. Nuėjau į tualetą ir taip palengvėjo! 2. Nuėjau į tualetą ir prišikau, kad vos į unitazą tilpo!
Iš esmės juk tas pats. Nuėjo kažkas į tualetą ir nusilengvino. Tik man atrodo, kad daugiau žmonių pasirinktų pirmą variantą. Nes jis kiek subtilesnis. Na, pripažinkime, mums tikrai neįdomu ar kas nors privarė tiek, kad unitazas užsikimšo, neįdomu kokios spalvos produkcija buvo. Štai dabar galiu pakalbėti apie subtilumą. Tiksliau jo nebuvimą. Pagalvokim apie pasakas, kuriose aiškinama kaip reikia elgtis. Praktiškai visose pasakose yra nuorodos į elgesį. Tarkime princas atjoja, uždubasina drakoną, išgelbsti princesę, iškelia vestuves. Potekstė aiški kiekvienam - nekelk vestuvių, kol nenudobei potencialios uošvienės. Arba ėjo Gretutė su Jonuku, papuolė pas raganą, ją apgavo įgrūdo krosnin ir sudegino. Potekstė irgi aiški - nežaisk su šiltu maistu, nes gali nusideginti. Tačiau pasakose nebaksnojama pirštu ir nesakoma tu nedaryk taip, nedaryk taip. Viskas pateikiama subtiliai, taip, kad paveiktų pasąmonę net žmogui nejaučiant. Juk nesakoma, kad Petras vedė ir turėjo uošvienę, todėl tapo alkoholiku. Arba Regina iš verdančio vandens traukė cepelinus dantimis, todėl dabar atrodo Fredis Kriugeris. Tad kur tas subtilumas "Senyje"? Tik nereikia istorijų apie kvailus ir nieko nesuprantančius skaitytojus, kurie nesupras, jei į viską pirštu nepabaksnosi. Nereikia ir kalbų apie tai, kad labai ribojo simboliai ir nebuvo galima kitaip pateikti idėjos. Žinok ir skaitytojai nėra debilai, ir turint noro galima labai suspausti, išgryninti kūrinį iki tos ribos, kad kiekvienas žodis yra nepakeičiamas ir negali būti niekur kitur.
Na, gerai, spjaukime ant subtilumo. Pagalvokime apie idėją. Personažo persikėlimas į kitą pasaulį. Tema rakinėta daugybę kartų, skirtingų autorių. Bene visiems žinoma istorija apie tai, kaip vaikai sulindo į spintą, vieno palto kišenėje aptiko kažkokių miltukų, o tuomet liūtai ir kitokie gyvūnai kalbėjo... Arba apie mergaitę, kuri grybukus ėdė ir paskui zuikius bėgiojo. Nors tai istorijos apie narkomanus, tačiau vis tiek išlieka vidinė logika, tam tikros priežastys ir pasekmės. Dabar pagalvokime apie "Senį". Kodėl tas zekas nukeliavo į driežų pasaulį? Kodėl ne į hiperseksualių triušių? Gal net kiek įdomiau būtų... Kodėl turėjo įvykti persikėlimas? Tam, kad labai pritemptai būtų galima pabaksnoti pirštu į personažo pasikeitimus?
Dabar pagalvokime apie personažą. Čia jau sunkus variantas. Trumpuose kūriniuose dažniausiai net nebandoma pilnai atskleisti veikėjo bruožų. Galime palyginti su pažintimi su žmogumi, kuris stovi ant namo stogo atbrailos. Jis kalba apie tai, kaip bijo ateities, visokių technologijų, mokslo reformų, cukraus brangimo ir t.t. ir pan. O tu jį nuramini, tardamas, kad drąsiai žengtų pirmyn. Su trumpu kūriniu nors ir susiduri vos kelias akimirkas, tačiau jis lieka prisiminimuose. Galbūt jis niekada nebus toks savas, kaip senas draugas, su kuriuo ėjai per ugnį ir vandenį. Tačiau liks tas trumputis dvasinis kontaktas, atsirandantis kai padeda visiškai nepažįstamas žmogus, kai užsimezga dialogas, kurio dalyviai daugiau niekada nesusitiks. Paaiškink kur galima rasti tą, kad ir trumpą kontaktą tavo pateiktuose faktuose? Na, taip, būčiau laikraščių skaitymo maniakas gal ir kitaip galvočiau.
Žinoma, gali sakyti, kad kontakto nėra, nes rašai kapotai, kaip rašytų nelabai literatūroje besigaudantis zekas. Tačiau paskaityk "Stipriau už neapykantą". Tai autobiografinis kūrinys, žmogaus, kuris iš tiesų priklausė asocialiems tipams. Nepaisant to, kūrinys yra emociškai stiprus, kalba ženkliai sklandesnė.
Manau, kad jau baigsiu kritiką, tai ko nepaminėjau pasakys kiti. Vis dėl to norėčiau paminėti, kad tam tikras progresas yra. Tekstas tvarkingesnis, nėra viduriavimo daugtaškiais. Lyginant su prieš tai buvusiais tekstais, sakyčiau netgi sklandesnis. Labiausiai sveikintina tai, jog nėra vampyrų. Jeigu autoriui pavyktų pabėgti nuo personažų, kurie primena klonus ir sukurti bent porą originalių siužeto vingių...