Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







arba
Onutė Ir Instruktorius


- Labas rytas, - per jėgą nusišypsojo Onutė, blizgindama dantukus. Niekaip negalėjo liautis drebėjusi, o Taduko patarimai seniai buvo išdulkėję iš galvos, kaip ir visos pamokos.

Šiandien buvo pirmoji diena, kuomet ji turėjo važiuoti su instruktoriumi per miestą. Su Taduku lengva – spaudi pedalą ir rodai visiems „fakus“. O kaip su šituo bus – ji nežinojo. Todėl labai bijojo.

- Laba... – riaugtelėjo instruktorius – maždaug dusyk už ją vyresnis skustagalvis, pasipuošęs kortele, kurion kažkas įklijavo  nuotrauką ir nenormalų vardą – Zigmas. – Važiuojam, užsipilsim kuro, pupa.
- Eee... mano vardas Onutė.
- Onutė, Marytė - man jūs visos vienodos. Žodžiu taip – vairuoji, nespaudi daugiau penkiasdešimties, visa kita savaime išeis. Žinai, kur Statoilas?
- Ne... – sutrikusi pramikčiojo mergina. – Kuris?..
- Vienintelis!.. Gerai, sukiok vairą, o aš sakysiu, į kurią pusę. Užvesti moki?
Pasipiktinusi Onutė pasuko raktelį ir didžiuodamasi užvedė automobilį.
- O tu ne tokia durna, - pagyrė instruktorius. – Važiuojam. Tik LĖTAI.

---

Jiedu lėtai nuvažiavo prie Statoilo ir pripildė baką. Taip lėtai, kad Onutė negalėjo atsistebėti – neprisiminė, kad Tadukas būtų taip lėtai per miestą važinėjęs. Kai ji su instruktoriumi išvažiavo iš degalinės, ji atsipalaidavo ir netgi pabandė aplenkti kažkokį nenormalų trantą, judantį sraigės greičiu, bet tada automobilis pats ėmė stabdyti.
- Ei! – piktai burbtelėjo skustagalvis, įrėmęs koją į antrus stabdžius savo pusėje. – Aš gi sakiau – penkiasdešimt!
- Betgi jis vos kruta! – parodė Onutė. – O kiti mus lenkia, tarsi stovinčius. Tavo spidometras sugedęs!
- Spyda gera, blia, - sumurmėjo Zigmas, trūktelėdamas iš butelio, kurį degalinėje nusipirko. – O tu atsimink visam gyvenimui – tie, kuriuos tu lenki, yra lochai. O tie, kurie tave lenkia – gaidžiai. Aišku? Nėra ko su lochais ir gaidžiais prasidėti.
- O mes... kurie? – kiek pagalvojusi paklausė Onutė.
- Ką? – nesuprato Zigmas.
- Vieni gaidžiai, kiti lochai, pats sakei. O mes kurie?
- Nė kurie! – vos nepaspringo skustagalvis. – Vairuok, blia, ir kvailų klausimų neuždavinėk!
- Gerai…

---

Po dviejų valandų Onutei jau sukosi galva. Ji dar niekada gyvenime nebuvo važiavusi tiek daug kartų KAIRĖN ir DEŠINĖN, arba TIESIAI. Automobilis buvo paklusnus lyg pirštinaitė, ji net ėmė svajoti, kad kada nors pirks būtent tokį.
- Kairėn, - mieguistai burbėjo Zigmas. – Dabar už tos pensininkės su dobermanu – dešinėn...

Ji suko kairėn, tada dešinėn. Nusižiovavo. Pensininkė su dobermanu pasiliko toli už nugarų.
- Tiesiai... Tada... kairėn... – beveik miegojo Zigmas.
Ji klusniai suko vairą, jau pati svarstydama, kaip čia nusnūdus.
- Dešinėn... STOP, BLIA! – staiga baisiu balsu suriko.
Mergina neišlaikė – suklykė ir užgulė stabdžius. Mašina sustojo, alus išsipylė.
- Išprotėjai?! – kasėsi petį skustagalvis.
- Pats išprotėjai! Ko čia rėkei?! – gaudė orą Onutė.
- Ženklas koks? – piktai paklausė instruktorius.
- Ee... svarstyklės...
- ŽENKLAS KOKS?! – pakartojo skustagalvis, pakeldamas balsą.
- SVARSTYKLĖS! – nenusileido Onutė.
- Durne, aš kelio ženklo klausiu!
- Žinai ką! – drebančiomis rankomis ji atsisegė saugos diržą ir iššoko iš automobilio, - eik tu NA!

Ir nulėkė kaip įkirpta, grįžtelėdama atgal tik tam, kad pažiūrėtų į apvalų kelio ženklą, vaizduojantį plytą.
Nors iki namų buvo pusantro kilometro, net nepajuto, kaip sugrįžo. Per tą laiką ir ataušti suspėjo.

---

Nuo to laiko Onutė visada naudojasi Taduko paslaugomis – tiek lovoje, tiek automobilyje. O laisvalaikiu vaidina pėsčiąją. Tai ypač paranku mieste, kuriame su ratais esi lochas, arba gaidys...
2011-01-27 15:26
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-18 13:11
Pirk Volgą
Čia panašiai, kaip pradėti ir nebaigti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-18 13:10
Pirk Volgą
Gaila tik kad trumpokas, po ankstesnių lyg kažko trūksta, bet iš esmės gerai, kaip visada geras humoras. Tik va negerai, kad suintrigavai ir nutraukei.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-27 15:46
pilkė_
:) Antspauduoju letena :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-27 15:40
Šmadrija
Ačiū, kad patiko :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-27 15:35
Mil2kas
:DD gerulis šitas :DD
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą