Rašyk
Eilės (78151)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šią dieną visi užseniečiai prisimins, kaip dieną, kada Lietuvos piliečiai nepabūgo ir parodė, kad gali būti vieningi kaip vienas. Visi lietuviai tai prisimins, kad juos gali suvienyti ne tik krepšinis ar pedofilijos skandalai. Vienas žodis suvienijo visą tautą ir privertė kitus pagalvoti, ką jiems reiškia Lietuva ir ar ji gali būti laisva ir nepriklausoma. Vienas žodis pakeitė visų gyvenimus ir ateitį. Vienas žodis pakeitė pačius žmones. Vienas žodis reiškiantis daug, o mums kainavęs dar daugiau.  Tas žodis be abejonės yra Laisvė. Kokie mes dabar būtume, jeigu nebūtume laisvi? Ar būtume tokie pat laimingi? Ar pripažintume savo klaidas, jeigu tada mūsų tėvai ir seneliai nebūtų tenai stovėję, šalę ir dainavę liaudies dainas jų pačių sukurtas? Tačiau ar tie žmonės kurie praliejo už mūsų laisvę dabar būtų gyvi? Ar jie dabar mums būtų tokie geri pavyzdžiai, kaip reikia nepasiduoti ir taip mylėti Lietuvą?
  Per dvidešimt metų Laisvės gynėjų diena tapo reikšmingu ir pavyzdingu mums visiems įvikiu ir tik nuo mūsų visų priklauso, kad ši data niekada nebūtų užmiršta.
2011-01-25 22:16
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-07 20:10
Juodvarnė
Ne esė, perkėliau į šiukšlių dėžę. Jei nesutinkate, rašykite.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-02-03 11:07
agricola
galvoju kad ne daug kas užsienyje žino apie tai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-31 10:12
Exuss
Užsieniečiai net nežino kas yra Lietuva :P
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-30 16:28
Dvasių Vedlė
Tu galvoji užsieniečiams rūpi kažkokia Lietuvos pasižliumbimo ir savigailos šventė? Koks naivumas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą