Rašyk
Eilės (78167)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 21 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Susipažinkime. Aš Niekas. Savo amžiaus neminėsiu. Tau turbūt pasirodys, kad aš nusišneku, arba esu šiek tiek išprotėjus. Deja, ne. Pagalvok, nežinau kas mano draugai, nežinau kuo būt ir apskirtai nežinau kas esu, nežinau ką daryt, kur gyvent, ko siekt, nežinau nieko ką turėtų žinoti kiekvienas žmogus. Ir pati esu Niekas. Sėdžiu ant suolo parke, prie jau mirštančio medžio ir mąstau: kas dabar bus? Pasaukio pabaiga? Ne. Tai tik išsigalvojimas skirtas pagąsdinti žmones ir įkrėsti bent šiek tiek baimės į jų dieninę rutiną. O aš manai bijau? Ne. Na gerai, tarkim. Pasaulio pabaiga. Kas tada? Sprogimas, karas ar meteoritas krintantis žemėn? Kiek tokių filmų matei ir kiek fantazijų dabar tavo galvoje? Daug, ar ne? Kam tos absurdiškos mintys, juk nieko nepakeisi. Mirsi tada kai ateis laikas, susitaikyk. Visą savo laiką kurį pramąstai apie Tai, galėtum skirti reikšmingesniems dalykams. Pavyzdžiui, draugams. Pavydas ima, kai matai žmones, kurie turi tikrus draugus. Kurie atskiria melą nuo tiesos. Ir tuos kurie žino kodėl yra čia. Mano svajonė – būt tokiai kaip jie. Absurdiškas tikslas. Pritari? Kalbėti monologu jau daros sunku. Prisipažįstu, kartais tenka pakalbėt su savim, bet tai tik dėl to, kad aš esu žmogus kuriuo pasitikiu. Nesamonė, bet tiesa. Negi aš išduočiau savo paslaptis pirmam pasitaikusiam? Negi aš imčiau ir sugadinčiau sau nuotaiką? Ne, nuotaikos tikrai neįmanoma susigadinti man, nes aš jos paprasčiausiai neturiu. Ką man daryt? Bėgt, rėkt ar verkt? Trenktis į kitą pasaulio kraštą ir tikėtis geresnio gyvenimo? Na jau ne. Vistiek ten ta pati žemė, tik žmonės kalba kita kalba. Štai ir visa paslaptis.
2011-01-22 19:50
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-02-02 19:45
Asasasas
ka daryt jei zmogus taip mano apie save? na zinoma, galima interpretuot.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-30 15:04
Dvasių Vedlė
Savigaila tiesiog varva pro kraštus. Dievaži, kaip apgailėtina.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-28 17:04
Asasasas
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-27 20:49
drūta
iškelti egzistenciniai klausimai, o atsakymai po truputį lyg ir atrandami; aš irgi mėgstu analizuoti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-26 19:18
Asasasas
Mylista, čia yra nemano pamastymai apie save ir pan. tai yra tiesiog vieno herojaus istorija ir tiek. šlakelis jo minčių ir išvedžiuojimų. na taip, nors ir apie mane yra. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-25 16:15
Mylista sutinka su viskuo
Guste, gal būt, tai nelabai moksliška klasifikacija, bet visus grožinius literatūros tekstus galima suskirstyti į dvi plačias kategorijas - tekstai, kurie yra parašyti sau, ir tekstai, kurie yra parašyti skaitytojui.

Kaip tekstas, kuris yra parašytas sau, šis tekstas yra neblogas. Bet tik labai retais atvejais tekstai, parašyti sau, būna įdomūs kitiems. Jeigu norėtum susilaukti skaitytojų dėmesio, tai pabandyk savęs paklausti - kodėl kitiems tai turėtų būti įdomu?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-23 15:01
Asasasas
Dėkui :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-23 11:48
bibliotekininkė
Nuoširdus darbas. Detalus sielos atspindys. Nepailstantis kalbėjimas su savimi, tiesų, savo kelio ieškojimas. Laimingi tie, kurie suranda, deja, patys nelaimingiausi tie, kurie išvis neieško.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą