Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Viliutė Viliutė

kelionė į kaimą

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose


Mes išsiruošėm į kaimą, viską surūšiavom. Ir laimingi iš pat ryto, kaiman iškeliavom. Atvažiavę mes į kaimą, sėdome prie stalo. Valgėm bulves, gėrėm pieną ir smagiai kalbėjom. Kitą dieną išdardėjom mes prie ežerėlio. Buvo joko ir maudyniųir smagių žaidimų. ko ten trūko nežina, ber labai aš pavargau. Ir nenori aš daugiau per ilgai ten būti. Namuose geriausia švęsti ir ilsėtis pagaliau. na, bet kelias tas ilgokas, juk išlieka atminty. Ir vaizdai matyti gražūs vis tik verti pagaliau, kad rašyt kas nors  galėtų ir skaitytų pagaliau.
2011-01-20 14:29
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-08 09:13
Šššerchaninė Šššecherezada
Lapai ats tsuprantu tsitą. Lapai lapai! nets ir man viutsada taip pūna - atrodo ir gerai vitskats, ir vaizdai vitsokiautsi, įtspūdziai ir tsmagu,patinka, pet...pet patskui kitą kartą ats vėl nenoriu ir tingiu ir man namie atrodo geriautsia ir kol itsijudinu vėl...peveik vitsada privertstats ir itsprievartautats, tik todėl, kad taip reikia ir kad vitsi ir...na ats vitsai mėgtstu, kai tsu tsavaits, pet tik taits tsavaits, kurie arti, lapai lapai arti tavęts nuo tseno puvę, arpa patskui patsidarę ir aitsku, kad tada tsu jaits vitsai kitaip ir netgi patskui ats kartaits vėl noriu, pet...pet tsiaip..ats turiu pritsipazinti, kad kai kiti tako, na kai daug pūna ir kai ne vitsi lapai lapai artim i, pet tik tsiaip artimi ir mylimi, pet ne...na jie arti tsiaip, pet ne prie pagrindinėts tsirdiets jau arti pritsiprovę ir tada tako, kad puvo lapai įdomu ir tsmagu ir aitsku, ats taip pat patakau, kad taip pat, nets taip ir pūna papratstai - man taip pat pūna tsmagu ir vaizdų, ir vitsko, pet...turiu pritsipazinti...kad tada...tada man papratstai pūna...kartaits nuopodu...man nuopoduir atrodo - vits tats pats per tą patį ir tots tuctsiots kalpots ir ...na man panalu kazkaip..lėktsta ir...ats norėciau pakalpėti apie ką kitą, pet jauciu, kad jie manęts netsupratsų ir tada...tada gal jiemts patsidarytų nuopodu ir...na tsu jumits man puvo neplogai, nets tsu jumits ats galėjau pūti tsavimi ir kalpėti apie vitką ir tada taip neutsipotsdavo tsu jaits, jau nepepūdavo nuopodu, nets tai, ko man trūkdavo tsu jaits, ats gaudavau tia ir...ir, pet dapar ats peveik jau itsmokęts its jų itstraukti juots tokiuts, kokie jie ...kazkur yra, tik patsits[lėpę...lapai lapai giliai patsitslėpę dėl įvairių priezatscių ir kartaits taip jiemts net geriau - kai vėl juots itstrauki ir vienats jų ats nenumirtsta amziamts taip. Tia yra gerats kūrinyts Viliūtėts, lapai lapai gerats, nets tiek man pritsaukė mintcių ir pamatsymų, tik mano komentarats yra plogats, nets ats nemoku ratsyti komentarų, tsuprantat - vitsai vitsai nemoku ir tada...na nets ats lapai nieko nemoku, todėl, pa.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-21 20:14
mengelia
Aš pritariu autoriui, geriausia pailsėti galima namie, savo įprastoje ir jaukioje aplinkoje. Kartą išvykau tolimon kelionėn, tai irgi neblogas jausmas, visiškai atitrūksti nuo rūpesčių. Vertinant kūrinėlį, reiktų tekstą didesnės apimties parašyti, dar daugiau nuotykių, įspūdžių, patyrimų pridėti, kad būtų ūhū
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-28 16:05
Viliutė
taip ne kaimas,o tingėjimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-28 15:47
gulbinas
...čia ne kaimas esmė (dėl komentarų)...
:(
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-27 09:02
Viliutė
Eilius ,ne Čia papuolė.Tikriausiai anekdotai papultų Čia?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-27 09:00
Viliutė
Koks komentaras žalias?Tikriausiai geras.Juk pavasario žaluma taip gerai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-24 14:00
Viliutė
Komentarų mažai,gal todėl,kad kaimas dabar niekam neįdomus.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-20 16:05
Edvardas
Žalias
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-20 16:02
tictac_it
oho - konkursinis eilius apie kelionę ... ne čia papuolė :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą