Rašyk
Eilės (78154)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Po labai ilgo laiko Genujos mieste įsikūrė lietuvių bendruomenė, kurioje visi lietuviai gyvenantys Ligurijos sostinėlėje galės susipažinti ir pasidalinti savo itališko gyvenimo patirtis. Svarbiausia bus galimybė, kurią turės visi iš lietuvių ir maišytų porų vaikai lankyti lietuvių kalbos pamokėles apie lietuvių kalbą, istoriją ir kultūrą du kartus per mėnesį. Tai bus jiems labai reikšminga, nes gyvendami toli nuo tėvynės – kai kurie iš jų net gimę Italijoje – galės sužinoti apie savo kilmes. Susidomėję italai galės lankyti specialių lietuvių kalbos kursą pradedantiesiems - mokytojai savanoriai bendruomenės nariai.
      Buvo puiki proga suorganizuoti bendruomenės atidarymą prieš Kalėdų šventes, tikra dovana nė tik miesto lietuviams. Gruodžio 18-ąją kultūros centro salėje buvo suorganizuotas tikras vakarėlis pagal lietuvių stilių. Kalėdinė eglutė ir pati salė papuoštos Lietuvos vėliavos spalvomis, netrūko šokių su Kalėdų Seneliu ir Snieguolėmis,  visi šoko ir dainavo kartu su vaikučiais. Po to visiems duota galimybė save prisistatyti tiek itališkai tiek lietuviškai, papasakoti apie savo gyvenimą ir kaip atsirado Italijoje. Visi buvo pakviesti prie stalo vaišintis lietuviškais ir itališkais patiekalais bei išgerti šampano ir lietuviško alaus.
  Kaip italė, galiu pasakyti, kad buvo labai smagu dalyvauti tokiame renginyje.
2011-01-01 20:06
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-31 00:37
Dvasių Vedlė
Čia kūrybos svetainė, KŪRYBOS. Ir čia prozos skyrelis, PROZOS. O ne pranešimų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-03 03:17
Pirk Volgą
Labai šaunu, kad Italijos lietuviai stengiasi išsaugoti savo kultūrą, bet... Tai tikrai ne proza.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-02 00:14
LILS
O kame jis ne vietoje? Ar čia iš viso yra kas nors vietoje, jei nėra nustatyta pati vieta?
Ir manau ,kad parašyta tikrai neblogai ir matosi, kad yra informacinis tekstas.
Man atrodo ,kad tikrai gerai!Ir pabaigoje nuomė pačio autoriaus patiko. Ie čia ne sraipsnis. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-01 21:32
Pienių Bitė
Klaidų daug. Ir manau jis nelabai vietoje, nebent norėjote parodyti, kaip puikiai rašote straipsnius. Taip, deja, irgi nėra :}
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą