Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Sveiki. Nesu rašytojas ir neturiu tikslo tokiu būti. Tačiau turiu tikslą meistrauti. Tiksliau – būti žaidimo meistru, žmogumi kuris kuria veikėjus supantį pasaulį, įtraukiantį nuotykių verpetą ir visa kitą kas provokuotų, dirgintų, jaudintų žaidėją. Skaitydami prisiminkite jog kažkas visus šiuos įvykius išgyvens ir pats juose dalyvaus, todėl prašau žvelgtį į kūrinį lyg pačiam tektų jį išgyventi.

Komentaruose prašau siūlyti kaip pakeisti patį siužetą ar bet ką, kad visuma taptų įdomesnė, įtaigesnė. Taip pat ieškoti loginių klaidų. Ačiū.

Įžanga tiesiogiai nesusijusi su nuotykiais

- Vaikai, ateikit valgyti!
Moteris patiekė blynus ant seno ąžuolinio stalo ir išėjo į lauką pasemti vandens. Prasilenkdama su moterimi į virtuvę įbėgo gūvi šešiametė ir sėdo valgyti blynų. Paskui ją į kambarį lėtai įėjo tamsiaplaukis vaikinas. Valgydama mergaitė čiauškėjo atskleisdama visus savo dienos įvykius, sutiktus žmonęs, atrastus fizikos dėsnius, o vaikinas įdėmiai jos klausė.
Staiga lauke pasigirdo agoniškas klyksmas. Vaikino širdį užliejo nerimas ir bloga nuojauta, o prieš keletą sekundžių linksmai tauškusi mergaitė dabar pašoko nuo kėdės ir pilnas baimės akis nukreipė į brolį. Jų žvilgsniams susitikus mergaitė ėmė klykti. Rodos lyg kas nematoma ranka būtų smogęs jai. Ji krito nugara į kampą ir susigūžė isteriškai purtydamasi ir žvelgdama į sieną priešais save. Ten nieko nebuvo, tačiau jos akys žvelgė ir kažką matė. Pačią baimę.
Vaikinas nubėgo iki virtuvinių įrankių stalčiaus, bet jį pasitiko adreanalino sulėtintas dužtančio stiklo vaizdas ir stiklo šukės skriejančios į veidą. Jis atsargiai pasitraukė į šešėlį, o peilis jo rankose blykstelėjo pagavęs paskutinį saulės spindulį. Į juodaplaukį žvelgė aštuonios nustebusios akys.

Nuotykių pradžios įžanga

Jaučiate jog snuduriuojate, jog tuoj kūnas išnirs iš gilaus miego. Į veidą stipriai spigina saulė. Jaučiate kaip per akis bėgą monotoniški šešėliai lyg palengva važiuotumėte kažkur, o saulę karts nuo karto užstotų taisyklingai susodinti medžiai.
- Užtaisyt arbaletus! – kaip griaustinis trenkia įsakmus ir valdingas balsas.
Bandote atsimerkti bet saulė taip velniškai bado į akis jog pasiutiškai skauda. Staiga saulė nustoja spiginusi ir jūs atsimerkiate. Saulę jums užstoja milžiniškas storas kirminas. (apie 15m ilgio ir  4m pločio). Su gausybe smulkių čiuptuvėlių jis laikosi įsikibęs į grotas kurios skiria aplink esantį sąmyšį nuo kirmino.
- Nusitaikyt į pilvą! – suriko jau kartą girdėtas balsas.
Akys savaime nukrypo į pilvą. O ten tik ką atsiradusiame plyšyje pasirodė liauna, balkšva atauga.
- Ramiai!
Atauga staiga šauna į greitąjį veikeją (yra trys veikėjai: fiziškai stiprus ir gyvybingas, fiziškai vikrus, bei puikus mechanikas, protingas ir ypač puikus biologas).
Greitasis veikėjas gali mesti tris kauliukus ir išsisukti nuo smūgio 50% tikimybe. Jei išsisuka nuo smugio, Gorui, laivo vadui, jis padarys įspūdį ir todėl bendraudamas jam galės pasakyti daugiau nei kitiems, tuo tarpu jei nepavyks išsisukti tai jį pačiups kirminas.
Sučiuptą veikėją kirminas pradeda traukti į save. Grandinės, nors ir gana laisvos, įsitempia.
- Šaut! – surinka Goras, o jo masyvi povyza jau dabar skelbia pergalę.
Trys dideli, stacionarūs arbaletai iššauna į kirmino pilvo ertmę iš kurios išlindo ataugą. Vieno jų strėlė praskrenda nekliudžiusi kirmino. Kitos dvi pataiko tiesiai į ertmę ir žalos padarytos kirminu, i pakanka jam užmušti.
Kirmino čiuptuvai atsikabina nuo grotų, kurios lyg tunelis saugo laivą nuo vandenyno negandų, ir šis masyvus padaras krenta į vandeni kartu tempdamasis greitajį su savimi. Goras staigiu judesiu prišokęs prie ataugos ja nukerta vienu kardo mostu ir atsisuka į greitąjį.
- Veltėdis nelaimingas. – tūžmingą balsą palydi tirštas seilių gniutulas kuris nepataiko į greitąjį.
Ir tai rodos dar labiau sunervina Gorą. Kiek atlėgęs jis taria:
- Puikus darbas vyrai.
Tai pasakęs jis nueina.
Veikėjai praradę ilgalaikę atmintį, bet  turi laiko apsižiūrėti laive, kiek grandinių ilgis leidžia. Pakalbėti su vienu aktyviu NPC – Jaliu. Jalis žino: Jis kelis kartus stambiai apsivogęs, taip pat priklausomas nuo alkoholio, yra išprievartavęs mergaitę. Už šiuos nusikaltimus jį ir plukdo į salą. Jis žino jog saloje galima prekiauti įvairiausiais daiktais. Taip pat ten vyksta vabalų ir žmonių kautynės kurias stebi aukštuomenė ir dievai. Taip pat ten vyksta kalinių perauklėjimas po kurio kalinius paleidžia atgal į gyvenimą, nors ir be teisės grįžti namo. Jalis taip pat žino jog 3  VEIKĖJAI yra atkeliavę kartu su būriu žmonių kurie dabar miega visur aplink. Jie visi atsijungė neužilg po to kai laivas pajudėjo iš uosto link salos ir jie vieninteliai kolkas atsigavo. Į laivą jie pateko už tai, kad išvykimo uoste vykdė masinius padegimus kaip kokie psichai.
Neužilg laivas pasiekia salą.

2010-12-19 13:19
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-21 19:22
kondensofkė
ai tai kad nėr už ką. rimtai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-21 12:40
Dvasių Vedlė
Taip iš kart prisiminiau filmą "The gamers: Dorkness Rising" :D Šiaip, norėčiau kada sužaisti kažką panašaus, bet nemanau, kad šiam darbui čia tinkama vieta. Nebent iš siužeto nulipdžius kokį tais grožinį kūrinį, bet tai jau būtų visai kas kita.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-21 04:28
Caspar le Bobo
Artur Wilkat

Iš pagarbos sau, genialios idėjos neatsiranda. O ir kyla abejonė idėjos genialumu jei jau niekam ji neįdomi ir ją tenka laikyti susikišus į...
Gal ir nedaugeliui pavyksta realizuoti idėjas kaip kokiam James'ui Cameron'ui ar Steven'ui Spielberg'ui, bet manau viena nebloga idėja paversta kūnu daug geriau nei tuzinas genialių idėjų toje vienoje vietoje ;)
Galų gale juk galima parašyti kažką tokio, kieno apimtis atitiktų laiko ir galimybių resursus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-21 00:07
Artur Wilkat
Matai, daug genialių idėjų čia turi kiekvienas save gerbiantis rašytojas. Ir kiekvienam iš mūsų trūksta laiko ar galimybių rimtai jomis užsiimti.
Kartais ieškoma bendrautoriaus, kartais tai pasiseka, bed dažniausiai tą genialią idėją gali nešioti iki mirties, susikišęs sau į vieną vietą, nes visiems kitiems jinai neįdomi:)
Taigi rašyk pats ir džiaugis, jei tau nors į klaidas dėmesį atkreips:(
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-20 22:01
Caspar le Bobo
Na džiaugiuosi jog jūsų, kaip minėjo w00x, liaudis kultūringa. Jei ką įžeidžiau tai atsiprašau, turėdamas laiko manau grįšiu ir sužaisiu pagal jūsų taisykles. Dabar žinau jog nedaug čia atsirastų (neatsirastų) žmonių kurie vis paslapčiomis spaustų vieno kūrinio eilutę ir galbūt darytų tai ko liaudis griežtai atsisako :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-20 10:57
St Sebastianas
Įsivaizduokite, kad jūs barškinate klaviatūrą. Ne! Palikite savo iškrypusias technoerotines fantazijas ramybėje! Taigi spausdinate klaviatūra, ekrane atsiranda tekstas. Galite pele paspausti mygtuką "Įdėti" 50% tikimybe, kuri nustatoma metant kaulus. Išmetus kritinę sėkmę tekstas atsiduria RPG fanų forume, patyrus kritinę nesėkmę lūžta visi pirštų kaulai ir žandikaulis. Patyrus kritinę sėkmę atskris žalios kiaulės ir atneš tabletukių, kurias išgėrus savaime ateis suvokimas kuo skiriasi RPG scenarijus ir literatūrinis kūrinys.

Patyrėte nesėkmę ir tekstas buvo įdėtas į rašyk.lt fantastikos skyrelį. Tolimesnis jo likimas nusprendžiamas kauliukų metimu. Išmetus kritinę nesėkmę tekstas gaus kuola, sulauks piktų komentarų nuo fantastikos grandų su paaiškinimais kuo skiriasi diskusijų forumas ir kūrinys. Išmetus nesėkmę, kūrinys gaus kuolą, fantastikos grandai paaiškins kuo skiriasi diskusijų forumas ir kūrinys. Išmetus sėkmę kūrinys gaus kuolą ir sulauks poros komentarų, paaiškinančių kuo skiriasi kūrinys nuo RPG scenarijaus. Išmetus kritinę sėkmę ateis gerieji elfai iš Kentauro alfa penkioliktosios planetos ir perkels tekstą iš fantastikos skyrelio į RPG fanų forumą.

Adrenalinui įjungus bullet time režimą ore sustingsta mesti šonkauliukai, V.A.T.S. sistema rodo kokios tikimybės, kad jie pataikys ant kilimo, sienos ir kitų objektų. 

Kol nežinia kaip nukris šonkauliukai, norėčiau pasakyti, kad yra esminis skirtumas tarp RPG scenarijaus ir literatūrinio kūrinio. Pirmiausiai tai pasirinkimo laisvė. Kūrinys yra linijinis, RPG - laisvai kintantis. Jei savo žaidėjus spaudi į rėmus - esi blogas game master'is. Norint tobulinti siužetą reikia naudotis forumu. Šiais laikais galima pasikurti savo forumą, į jį sukviesti žmones, kurių nuomonė tave domina ir sukurti tikrą šedevrą.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-20 00:08
Andrew Thomas
siek tiek truksta aiskumo sakyciau.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-19 17:13
latenightzpizza
Jau pats žodis diskusija sufleruoja, kad ne ten pataikei. Geriau ištrink šitą kūrinį ir sukurk naują temą forume - ten gausi ir naudingų atsakymų, ne tik pykčio, kad drįsai teršti fantastikos skyrių (čia liaudis - tipiniai lietuviai: konservatyvūs ir uždari naujovėms).
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-19 15:38
Caspar le Bobo
Aš nesiekiu vien naudos sau. Mane labiausiai jaudintų kurti diskusiją kuri analizuotų patį fantazavimą, įkvėpimą ir siužeto linijų kūrimą, bei analizę. Nors galbūt pasirinkau netinkamą formą, jei taip tai čia tebus nepasiteisinęs tikėjimasis. Juolab ir į jūsų laukus neprošal įpūsti naujų vėjų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-19 15:09
Flax
Nepaisant visų disclaimer'ių, kad nori kurti RPG siužetą, vis tiek ne ten pataikei. Čia svetainė turinti pretenzijų būti literatūrinė, o ne RPG nuotykių kūrimo.

Tau vertėtų surasti kitą terpę, kurioje gausi daugiau naudos savo hobiui nei čia. Sorry.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-19 13:42
Caspar le Bobo
ech nera cia italic fonto... ten buvo ishskirta kur veiksmai kuriuos lemia kauliuku metimai ir kurie yra atsitiktiniai o kurie nekintamo siuzeto :/
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą