Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 40 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







INT. JUODAS AUTOMOBILIS – DIENA

Automobilyje sėdi trys vyrai juodais drabužiais, juodomis striukėmis ir kelnėmis. Pro langus matyti, jog automobilis stovi degalinėje, aplink miškas. Degalinė su parduotuve, šalia kurios stovi PRABANGUS automobilis. VYRAS-1 sėdintis vairuotojo vietoje laiko ranką uždėjęs ant vairo. VYRAS-2 sėdi šalia vairuotojo, VYRAS-3 ant galinės sėdynės. VYRAS-3 laiko ant kelių pistoletą. VYRAS-1 nekantriai baksnoja nykščiu vairą. VYRAS-2 nervingai gestikuliuoja sunertais pirštais. VYRAS-2 išsitraukia iš kairės striukės kišenės pistoletą, paglosto ir vėl paslepia. VYRAI stebi degalinės parduotuvės viduje esančius žmones.
VYRAS-3 paplekšnoja per petį VYRUI-2, ir VYRAS-2 ant galvos užsismaukia kapišoną ir ryžtingai išlipa iš JUODO automobilio.


EXT. DEGALINĖ – DIENA

Iš JUODO automobilio išlipęs VYRAS-2 lėtai eina link degalinės parduotuvės durų. Matyti, kaip degalinės parduotuvės durys atsidaro, išeina MANTAS ir LINAS. VYRAS-2 išsitraukia iš kišenės dešinę ranką sugniaužia kumštį, atpalaiduoja ranką ir neskubėdamas artėja link MANTO su LINU.


EXT. DEGALINĖ – DIENA

LINAS vienoje rankoje nešasi sumuštinį ir kavos puoduką. MANTO viena ranka laiko kavos puodelį, kita ranka laiko mob. telefoną prie ausies ir kalbasi.

LINAS
Pasakyk jiems, kad be mūsų nepradėtų, nes gaus į galvą.

MANTAS
(į telefoną)
Susimatysim, iki!
(LINUI)
Tu visada buvai visiems grasinantis šunsnukis, nuo pat pirmos klasės.

MANTAS išjungia telefoną ir įsimeta į lietpalčio kišenę.

LINAS
(nepiktai)
Eik šikti!

MANTAS
Neužknisk, Linai, turėsi dar progų pasireikšti susitikime. Didžioji klasiokų dalis jau ten.

LINAS išsitraukia mob. telefoną iš palto kišenės, pasižiūri kiek valandų.
LINAS
Jeigu ne tavo kavos pagėrimai ir mes jau būtume ten.

LINAS įsimeta mob. telefoną atgal į palto kišenę. MANTAS paduoda LINUI vieną iš dviejų kavos indelių. LINAS kavą vienoje rankoje ir sumuštinį kitoje. Tuo metu LINĄ alkūne užkabina VYRAS-2, kuris staigiai įsikiša dešinę ranką, kurioje kažką laiko, į kišenę. VYRAS-2 neatsisukdamas nueina.

LINAS
(nueinančiam VYRUI-2)
Ėėė! Žiūrėk, kur vaikštai!

MANTAS
Nekreipk dėmesio.

LINAS
Šūdas, vos neapsipyliau.

MANTAS
Linai! Duok raktelius. Galėsi normaliai užkąsti.

LINAS pasižiūri į savo užimtas rankas ir pasisuka į MANTĄ. MANTAS išsitraukia iš LINO palto kišenės automobilio raktelius.

LINAS
(žiūrėdamas į nueinantį VYRĄ-2)
Visą nuotaiką sušiko.

MANTAS atsirakina mašina, sėdasi už vairo. Nueinantis VYRAS-2 sėdasi į JUODĄ AUTOMOBILĮ ir greitai nuvažiuoja. MANTAS iš vidaus atidaro automobilio duris LINUI.

MANTAS
Važiuojam, mūsų laukia.

LINAS patrypčiojęs sėdasi į mašiną.


EXT. DEGALINĖ – DIENA

PRABANGUS automobilis išvažiuoja iš degalinės, pasuka ta pačia kryptimi, kur nuvažiavo JUODAS automobilis ir dingsta iš akiračio.


INT. PRABANGUS AUTOMOBILIS – DIENA

Automobilis važiuoja asfaltuotu keliu, aplink miškas. Automobilyje dviese, LINAS ir MANTAS. LINAS kramsnoja sumuštinį užsigerdamas kava iš vienkartinio indelio, MANTAS vairuoja.
MANTAS
Nesijauti keistai?

LINAS
Dėl ko?

MANTAS
(iškilmingai iškėlęs ranką)
Didysis klasės mušeika pirmą kartą po mokyklos laikų susitinka su...

LINAS
(pertraukdamas MANTĄ)
Mantai! Užsičiaupk! Pats mane įkalbėjai dalyvauti jūsų kasmetiniame klasiokų susitikime.
(atsikandęs sumuštinio pilna burna)
Jeigu nebūčiau tavęs netyčia sutikęs  tada prieš mėnesį, manęs čia iš viso nebūtų!

MANTAS
(linksmai)
Nepasprink tik.

MANTAS užsižiūri į kelio priekį, tuo pačiu į priekį žiūri ir nustebęs LINAS.


EXT. KELIAS – DIENA

Kelio vidury stovi išsirikiavę trys VYRAI su veido kaukėmis. Už vyrų, šalikelėje matyti JUODAS automobilis. Vyrai ginkluoti pistoletais. Vidurinis VYRAS-1 pakelia pistoletą ir taikosi į artėjantį PRABANGŲ automobilį.
MANTAS staigiai stabdo sukdamas vairą. Stabdomas automobilis nuvažiuoja nuo kelio ir įsiremia į krūmus.

LINAS
(šaukia)
Eina šikt!
(rėkia)
Atbulinį, greičiau!

MANTAS netekęs žado tik iš antro bandymo įjungia atbulinį, spaudžia akseleratorių, mašina pajuda šiek tiek atgal, bet lieka užstrigusi krūmuose. Priartėja kaukėtas VYRAS-1 ir peršauna priekinę automobilio padangą.
LINAS išsitraukia iš vidinės kišenės pistoletą, atsidaro automobilio dureles ir iššauna į priartėjusį kaukėtą VYRĄ-1. Šūvis netaiklus. Kaukėti VYRAI neria į krūmus slėptis. LINAS dar du kartus iššauna į pasislėpusių VYRŲ pusę. LINAS atsega savo ir MANTO saugos diržus ir traukia MANTĄ pro savo keleivio pusę iš automobilio.
LINAS
Judinkis, greičiau!

MANTAS vis dar nustebęs paklūsta. Iš krūmų išlenda du kaukėti VYRAI ir iššauna į prabangaus automobilio pusę. Šūviai kapoja krūmų lapus. LINAS su MANTU išsiropščia iš automobilio pro keleivio pusę ir pasileidžia bėgti gilyn į mišką, tolyn nuo kaukėtų VYRŲ.

EXT. MIŠKAS – DIENA

MANTAS ir LINAS bėga mišku vingiais bėgdami pro storakamienius medžius. MANTAS parkrenta, LINAS padeda jam atsistoti ir bėga toliau. Jie pasiekia daubą, kurį atrodo tinkama pasislėpti. Uždusęs MANTAS sustoja. LINAS tik po kelių akimirkų pastebi, kad MANTAS nustojo bėgti.

MANTAS
Linai, palauk. Čia kažkokia nesąmonė.

LINAS
Ką?

MANTAS
(ranka mosteldamas į mišką)
Kas jie tokie?
(rodo pirštu į LINO pistoletą)
Ir iš kur pas tave šitas?

LINAS
Iš kur, iš kur. Savigynai!  Va nuo tokių gaidžių kaip tie.

LINAS pistoletu demonstratyviai mosteli į miško puse iš kurios atbėgo.

LINAS
Užmušiu debilus! Mašiną subraižė! Taip ir žinojau, kad nereikia tau duot vairuoti.

LINAS vis dairosi į tą pusę, iš kurios atbėgo.

MANTAS
Bet ko jie nori iš mūsų?



LINAS
Nusiramink. Tu jiems nereikalingas. Numanau, kas jie. Dėl manęs čia viskas.

MANTAS
Ką? Kas jie?

LINAS įsižiūri į tą pusę, iš kurios atbėgo.
LINO POV, matyti, kai tarp medžių stengdamiesi neišsiduoti slenka kaukėti VYRAI, kurie ieško bėglių.
LINAS iššauna į vieną iš kaukėtų VYRŲ, bet nepataiko. LINAS pasileidžia bėgti, iš paskos bėga MANTAS.


EXT. MIŠKAS - DIENA

MANTAS ir LINAS bėga mišku. Tankios šakos trukdo brautis, bet gelbėdami savo gyvybę vyrai atkakliai bėga toliau. MANTAS atsisuka pasižiūrėti atgal.

INSERT: MANTO POV, matyti kaip trys ginkluoti VYRAI neatsilikdami seka iš paskos. Tai vienas, tai kitas kaukėtas VYRAS šmėkšteli tarp medžių.

MANTAS
Jie vejasi.

LINAS bėgdamas kelis kartus atsisuka atgal, staigiai sustoja ir iššauna du kartus į kaukėtus VYRUS. Nepataiko. Kaukėti VYRAI pasislepia už medžių. LINAS vėl pasileidžia bėgti, MANTAS iš paskos. LINAS atsisukdamas iššauna nesitaikydamas į kaukėtų VYRŲ pusę. LINAS ir MANTAS neatsisukdami vėl bėga gilyn į mišką.


EXT. MIŠKAS – DIENA

LINAS ir MANTAS bėga mišku, kartas nuo karto atsisukdami pasižiūrėti į besivejančius. Kaukėti VYRAI atsilieka, jų nematyti. Bet matyti minkštose samanose palikti bėglių pėdsakai. LINAS ir MANTAS išbėga į išskirstą miško proskyną. MANTAS suklumpa, atsistoja, vėl bėga. Bėgant medžiais pėdsakų nesimato. LINAS staigiai pasuka dešinėn, ir bėgliai nubėga nauja kryptimi vėl gilyn į mišką.


EXT. MIŠKAS – DIENA

Status šlaitas, apaugęs sunkiai praeinamais krūmais ir medžiais. MANTAS uždusęs sustoja ir atsisėda ant žemės. Sustoja ir LINAS.

MANTAS
(sunkiai alsuodamas)
Palauk, duok atsikvėpti.

LINAS
Nerėk. Koks buvai myžnius nuo mokyklos laikų, toks ir likai.

LINAS apsidairęs prisėda šalia MANTO.

LINAS
Jiems reikia manęs...
(ranka stumteldamas MANTĄ pistoletu)
O tu man tik trukdai.

MANTAS
Kas tie jie?

LINAS
Aš skolingas nemažą sumą. Ir ne vienam. Blogiausia, kad nežinau kuriam čia trūko kantrybė... Bet tai ne tavo reikalas, nesigilink!

MANTAS
(priekaištingai)
Ne mano reikalas? Per tave galą gausiu!
(kaltinančiai)
Sakei firmą atidarysi, verslu užsiimsi. Kada spėjai prasiskolinti?

LINAS staigiai atsistoja, apsidairo ir prisėda vėl.

LINAS
Tssss, nerėk ant viso miško. Biznį turiu, tik mokesčių nemoku.

MANTAS atsistoja.

MANTAS
Man jie...
(rodo pirštu į mišką)
... išvis nepanašūs į mokesčių inspektorius.

Piktas LINAS atsistoja. Lengvai stumteli MANTĄ.

LINAS
Nieko tu nesupranti, debile! Deficitą stumdau per sieną šiek tiek. Tokiam bizniui bankai paskolos neduoda, supratai?

MANTAS
(piktai)
Eik šiknon su tokiu bizniu! Dabar dėl tavo „darbelių“ mums abiems galas!

LINAS
Nemyžk į kelnes, baily.

MANTAS
(be pykčio)
Eik tu šikti!

MANTAS skėstelėjęs rankomis lėtai atsisėda. LINAS pažiūri į MANTĄ ir pasikeičia pistoleto šovinių apkabą.

LINAS
Aš tave į šitą mėšlą įvėliau, aš ir ištrauksiu. Bus tau mano padėka už tai, kad nusirašyt namų darbus duodavai.

Pasigirsta šūvis, ir pataiko į medį virš LINO. Visai netoliese ginklus atkišę stovi kaukėti VYRAI. LINAS atsisuką į šūvio pusę ir paleidžia keturis šūvius, pastumia priešais save MANTĄ ir pasileidžia kartu bėgti tolyn į mišką. Kaukėti VYRAI iššauna į bėglių pusę ir saugodamiesi atsakomųjų šūvių seka iš paskos.

LINAS
Vis per tavo rėkimą, sakiau tyliai būt!


EXT. MIŠKAS – DIENA

MANTAS ir LINAS bėga mišku. Priekyje matyti kažkokie apleisti pastatai. Tai atrodo kaip seniai nenaudojama gamykla. MANTAS su LINU pasuka į pastatų pusę.


EXT. GAMYKLA - DIENA

Gamyklos pastatuose nematyti jokių gyvybės ženklų. MANTAS su LINU įbėga į gamyklos teritoriją ir ieško vietos pasislėpti. Apleistas angaras atrodo, kaip tinkama vieta pasislėpti, MANTAS ir LINAS pasislepia angare.


EXT. GAMYKLA – DIENA

Į gamyklos teritoriją įbėga trys kaukėti VYRAI. Jie dairosi, ieško, kur galėjo nubėgti bėgliai. Vienas pamoja į angarą, prideda pirštą prie lūpų ir VYRAI atsargiai ir tyliai žengdami pradeda apsupti angarą.


INT. ANGARAS – DIENA

Angare tupi MANTAS ir LINAS. Angaras turi kelis išėjimus. Staiga LINAS pradeda kuistis po lietpalčio kišenes. MANTAS nesuprasdamas stebi LINĄ.

LINAS
Po velnių! Kur mobiliakas?

MANTAS pašokęs irgi pradeda kuistis po savo lietpalčio kišenes.

MANTAS
Eina šikt, turbūt miške pamečiau.

LINAS
Prisimeni tą debilą, per kurį vos kava neapsipyliau?

MANTAS
(linktelėdamas)
Aha, degalinėje.

LINAS
Jis ištraukė man mobiliaką! Jie stebėjo mus ten, degalinėje, tada pavažiavo į priekį, kad patykotų pasaloje.

MANTAS
Nerandu telefono, jaučiu miške iškrito.

LINAS
Negerai, labai negerai.
MANTAS
Kas?

LINAS
Paskambinti negalim, liko pusė apkabos. Reikia arba juos ištaškyt, arba toliau bėgti.

MANTAS
O gal derėtis galima?

LINAS
Hmm... gal ir galima.
(atsidūsta)
Nors ne, galvoju į užsienį dingt. Babkių man ten įsikurt labiau reikės.

MANTAS
Tau pinigai svarbiau už nuosavą šikną?

LINAS
Kaip tu jiems atiduosi sušiktus pinigus? Ką? Grynais juk neturiu, viskas banke.



INT. ANGARAS – DIENA

Viename praėjime, kur slepiasi MANTAS su LINU pasirodo kaukėtas VYRAS-1 ir tuoj pat dingsta. Pasigirsta nubėgantys žingsniai. LINAS pistoletu nusitaiko į vieną išėjimą, į kitą. Tada LINAS pistoletu nusitaiko į praėjimą, kuriame buvo pasirodęs kaukėtas VYRAS ir lėtai žengia į priekį. Beginklis MANTAS žengia atgal ir MANTĄ tvirtai sučiumpa iš kito išėjimo išlindę du kaukėti VYRAS-2 ir VYRAS-3. LINAS atsisuka ir nusitaiko į MANTĄ sučiupusius VYRUS, tuo metu VYRAS-1 atsidūręs LINUI už nugaros įsmeigia pistoletą LINUI į galvą. LINAS pakelia rankas. VYRAS-2 laiko MANTĄ, VYRAS-3 atima pistoletą iš LINO ir VYRAS-1 spiria į šlaunis LINUI parklupdydamas jį.


INT. ANGARAS – DIENA

MANTĄ užlaužę ranką laiko kaukėtas VYRAS-2. VYRAS-3 laiko nutaikytą pistoletą į LINĄ.

LINAS
Kas jus pasiuntė? Aš viską gražinsiu, pažadu.

VYRAS-1
Dėjau aš ant tavo pažadų, man svarbu rezultatas.

LINAS
Koks dar rezultatas?

VYRAS-1
150 000 litų.

LINAS
(smarkiai nustebęs)
Kieeek? Šimtas penkiasdešimt? Tiek aš niekam neskolingas.

VYRAS-1
Dabar jau skolingas, o kam, ne tavo reikalas. Tai bus rezultatas?

LINAS
Šūdas! Neturiu aš tiek!

VYRAS-1 pistoletu smogia per galvą LINUI ir prakerta viršugalvį. Pasipila kraujas. LINAS susiraukia iš skausmo, pakelia akis ir žiūri į MANTĄ. VYRAS-1 pastebėjęs LINO žvilgsnio mosteli VYRUI-2 laikančiam MANTĄ. VYRAS-2 smogia kumščiu MANTUI į pilvą. MANTAS susiriečia ir sukosėja iš skausmo.


LINAS
Neturiu tiek, prisiekiu! Duokite savaitę, parduosiu mašiną, butą, surinksiu visą sumą! Tikrai!

VYRAS-1
Duodam tris dienas.

VYRAS-1 smogia į galvą LINUI. LINUI pradeda plaukti vaizdas akyse ir  netekęs sąmonės sukniumba ant grindų.


INT. ANGARAS – DIENA

Kaukėtas VYRAS-2 laiko MANTĄ. Dar du kaukėti stovi šalia be sąmonės gulinčio LINO. Kaukėtas VYRAS-2 laikantis MANTĄ paleidžia MANTĄ. MANTAS atsisuka ir smogia kumščiu VYRUI-2 į pilvą.

VYRAS-2
(susirietęs iš skausmo)
Mantai, nepyk! Norėjau, kad įtikinamai atrodytų.

MANTAS čiumpa LINO pistoletą ir su pykčiu meta į sieną.

MANTAS
Viskas per ilgai užtruko! Galėjome niekur nebėgdami per 10 minučių apsisukti!

MANTAS prieina prie LINO ir jam įspiria.

MANTAS
Kaip užkniso tas bėgiojimas!

VYRAS-1
Iš kur mes galėjome žinoti, kad jis ginkluotas. Neliko nieko kito, tik saugiu atstumu jus sekti. Bijojome, kad ir tau nieko blogo neatsitiktų.
(parodo ranka į susirietusį VYRĄ-2)
Jurgis vos neapsišiko, kai tas asilas pradėjo šaudyti.

VYRAS-3 įspiria LINUI. Ir ruošiasi spirti dar kartą.

VYRAS-3
Čia už tai, kad klasėje amžinai mane apspjaudydavai, šūdžiau!

MANTAS uždeda ranką VYRUI-3 ant peties sustabdymas jį nuo LINO spardymo.


MANTAS
Algi, ramiau, man dar su juo grįžti reikės.

MANTAS
(atsisuka į likusius kaukėtus vyrus)
Taip, jis buvo pats bjauriausias klasiokas. Bet mes su savo pagąsdinimu jau truputį persistengėme.

VYRAS-1
Gerai, kad dirbdamas muitinėje aptikau jo nuotrauką tarp įtariamų kontrabanda. O tokie amžinai kažkam skolingi būna.

MANTAS pasižiūri į gulintį LINĄ.

VYRAS-2
Jis tuoj atsigaus.

MANTAS
Gerai, rišam.

MANTAS išsitraukia iš kišenės savo mob. telefoną ir pasižiūri kiek valandų.

MANTAS
Ė, klasės susitikimas! Vėluojate!
(ironiškai šypsodamasis)
Manęs su Linu nelaukite. Gerai atšvęskite!

VYRAS-2 išsitraukia LINO mob. telefoną ir paduoda MANTUI. VYRAS-1 kitus kaukėtus VYRUS ir surenka pistoletus.

VYRAS-1
Atiduodat žaislus, rytoj gražinsiu į muitinės saugyklą.

Kaukėti VYRAI rankų gestais atsisveikina su MANTU ir išeina iš angaro. MANTAS pasiėmęs LINO telefoną skambina.


INT. ANGARAS – DIENA

Angare guli LINAS su kruvina galva, šalia pritūpęs MANTAS kalba telefonu. LINAS pramerkia akis, susiraukia, susiima už galvos.

INSERT: LINO POV, kaip MANTAS baigia kalbėti telefonu, išjungia telefoną.

LINAS
Mano mobiliakas?


MANTAS
Taip, tie bandiugos atidavė. Paskambinau klasiokams, pasakiau, kad neatvyksime. Iškviesti policiją?

MANTAS atiduoda LINUI telefoną.

LINAS
(įsikibęs į MANTO atlapus)
Išprotėjai? Aišku ne! Prisiek, kad tylėsi!

MANTAS
Tylėsiu... paleisk.

MANTAS nusistumia nuo savęs LINO rankas.

LINAS
Mes pradūrėme padangą važiuodami į klasiokų susitikimą, buvau neprisisegęs diržo ir susitrenkiau galvą. Supratai?

MANTAS linkteli ir padeda LINUI atsistoti.

MANTAS
Supratau.

LINAS
Varom prie mašinos. Pakeisim padangą ir nuvairuosi mane iki miesto, toliau aš pats.

MANTAS
Gerai. O po to ką?

MANTAS ir LINAS eina iš angaro.

LINAS
Dingsiu į užsienį, kad niekas nerastų. Nepyk, kad per mane įklimpai į tokį šūdą. Va, sumokėsiu tau 5 gabalus, nusipirk ką ir užmiršk viską kas čia įvyko.

EXT. MIŠKAS – DIENA

MANTAS ir LINAS eina mišku, fone matyti apleistas angaras.

LINAS
Taip ir nepavyko pasimatyti su klasiokais... O gaila, būtų smagu prisiminti mokyklos laikus.

PABAIGA.
2010-12-16 23:29
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-03-30 00:39
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-08-02 09:45
gogo
čia kuri degalinė?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-08 16:08
Viliutė
Pykšt ,pokšt,oi,oi,oi.O jei rimtai, negalėjau perskaityt.Nepatinka,vyras 1,.vyras,2.vyras 3,vyras4,vyras5...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-30 21:49
Veritas de Futuro
Klasiokų susitikimas...
O po kiek metų susitinkama?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-22 01:08
Fantasmagoriškas sapnas
Pati ilmo pabaiga, pati pati, užvežė kaip reikiant :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-12 13:50
Spindinti tamsa
Vau, tikrai įdomus kūrinys.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-25 10:16
Lengvai
oo, laiku perskaičiau, reikės ir ekranizaciją pasižiūrėt. O šiaip - smagiai susikaitė ir teisą sakant nesitikėjau, kad tai tik klasiokų "bajeris"=]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-25 10:07
Exuss
Ekranizacija
------------
[url]http://www.vimeo.com/17220099[/url]
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-30 19:26
pilkė_
nu jo... nei juoktis, nei verkt.
O parašyta gerai. Tik toji priežastis... ką aš žinau... 'bjariausias klasiokas' - ne itin įtikinama.
Ir tiesioginė kalba kliuvo kai kur. Pvz., vietoj 'Gerai, kad dirbdamas muitinėje [...]' galėtų būti: '-Ot pasisekė, kad tu muitininkas! - Aha. Sėdžiu anądien, rūkau, nuobodžiauju... Atneša sąrašą - nu tų gi, kontrabandininkų, žvilgt - ogi bliamba, pažįstamas, rupkė marinuota!'./Na, dėl rupkės skonio reikalas/ ar kažkas panašaus. Gyviau būtų :)
Beje, 'kruvina galva', o ne 'su kruvina galva'. Čia šiaip.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-19 11:48
OM Bodhisatva
geras filmukas
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą