Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 21 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Rytą pabudusi tuojau pat sėdau prie stalo. Dar sulipę akys, regis, jau matė mano naują darbą „Rudenio rytas“. Atsiverčiau sąsiuvinį, kurį radau besiknisdama senuose mamos stalčiuose. Jo lapai jau gelsvi, porą iš priekio ir galo, deja, teko išplėšti, nes buvo jau prirašyti.
Mano ranka rinko žodį po žodžio, dėliojo juos į savo vietas, lūpos kaskart skaitė naujesnį variantą. Jeigu skamba prastai, rankos tuoj pat sukrunta ir mano vikrieji pirščiukai nubraukia porą paskutiniųjų eilėraščio eilučių.
Štai jau dešimta valanda ir dvidešimt trys minutės. Aš rašau tas pačias tris vis niekaip nesuskambančias eilutes. Jau du puodeliai arbatos, pusiau nugerti, su nuosėdomis ant kraštelių, stovi ant spintelės. Nusprendžiu eiti tekstą suvesti į kompiuterį.
Spontaniškai, nurašiusi teisingą tekstą, parašiau ir pabaigą, bet nieko gero. Toks pats blogas kaip ir seniau. Reikia įkvėpimo, reikia, - bet jo nebuvo. Nusivaliau aprasojusį langą su rankove. Pamačiau dvi idėjas (deja nei viena nebuvo pakankamai gera): juodai rainą katiną ir daug rudų lapų. Katinas ir ruduo kažkaip galvoj „nelipo“, o rudi, nuo ilgo buvimo prie drėgnos žemės, lapai man žavesio nesukėlė, be to, lapai eilėraštyje apie rudenį – šlykštu ir „nuseilėta“.
Staiga, galbūt ir netikėtai, į mano kambarį įeina brolis.
- Ką čia rašai? „Rudenio rytas“? Eik, tu, rašytoja, - nusišiepė jis. - O ko tokie tavo žandai raudoni?
- Džiovinausi plaukus, sušilo, užtat.
- Mat kaip, rašytoja, - pasizvaibė ir nuėjo.
Taip! Štai tada man į galvą atėjo įdomi mintis. Paskutinės trys mano kūrinio eilutės:
Ir rudens žandus
Žiema jau laižo
Žvarbiu šiaurės vėju.
Emilijos Jaujininkaitės
2010-11-28 17:00
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-01 11:03
Dvasių Vedlė
Dienooooraštis. Nuobodu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-29 11:20
juozupukas
  Po lapu ir juo labiau, tyliai, galima ne tik Sizifo akmenį risti (ypač jeigu tas vargšelis tualetinasi ir nepastebės tavosios vagystės), bet ir pačiam pasitualetinti. Juk kai vidurius išlaisvini (ne tik nosį), tai ir pajunti didelį palengvėjimą - laisvę ir daug laisvesnę netgi už "sąjūdistinę"... cha, cha, cha... cha, cha, cha... išlaisvėjo Lietuva....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-28 21:30
Tyliai po lapu
Ištikro tai įkėliau šį kūrinį kaip pavyzdį tiems, kurie rašo trumpiau už mane, ar bent jau prasčiau (tokių nedaug), kad pasimokytų, kokių tekstų nereikia rašyti, ne ištikro tai čia yra visiškai, nežinau,giluminė nesamonė, ta prasme, kad visa tai be prasmės nuo pradžių ligi galo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-28 17:55
Piligrimė
Paieškok  "MŪZOS-(iaus) ":)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-28 17:03
Tyliai po lapu
Ir, oi, oi oi, atleiskite, prašau, kadangi nukopijavau iš dokumento, tai liko mano vardas ir pavardė. Atleiskit.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-28 17:00
Tyliai po lapu
Nežinau, ar į tinkamą skiltį įkėliau, jeigu ne, atsiprašau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą