Rašyk
Eilės (78151)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







          Atverti "Septyni Lašai III"

Žiurkė atrodė patenkinta. Jos kailis išsilygino, ūsai spinduliavo plačia vėduokle, uodega tai raitėsi, tai barškino į stalą. Netgi snukelis kažkaip palaimingai išsiviepė.
- Tu viską gausi, Faustai. Viską! Tu net neįsivaizduoji, koks puikus gyvenimas tavęs laukia. Maudysies turtuose ir šlovėje, nestokosi gražiausių moterų ir valdžios, nesirūpinsi visokiais niekais, kaip žmonija, ligos, gailestis. Aš paruošiu tau jaunystės eliksyrą, tu pasirašysi sutartėlę ir abu būsim patenkinti ir tuo sotūs, - greitakalbe sniaukrojo Mefistofelis mikliai nardydamas po daugiaaukštes lentynas. Jis sukosi žaibiškai. Matėsi, kad jaučiasi kaip namie. Šešerius metus pragyvenęs nepageidaujamo įnamio teisėmis, žiurkpadaris žinojo kiekvieno buteliuko turinį, kiekvienos kolbos ar mėgintuvėlio vietą, todėl visa reikalinga eliksyro gamybai kaip mat rikiavosi ant stalo. Netgi distiliavimo įrenginį, kurį paskutiniais metais senis pats sunkiai nešdavo, žiurkė sugebėjo atvilkti, na, gal ir ne be magijos pagalbos.
  Seniui beliko tik stebėtis, kaip mikliai ilgauodegė sukosi. Užsimiršęs, jis net pagalvojo, kad mielai ją priimtų padėjėju, kurio paskutiniais metais atsisakė, norėdamas dirbti slapčia. O jei kas ir pasisiūlydavo tokiam darbui, dažniausiai būdavo išvejamas tą pačią dieną arba pats išeidavo po dviejų, trijų.
Faustas fanatiškai buvo atsidavęs darbui. Pedantiškumas ir tikslumas, negailint savęs, neskaičiuojant laiko, truks pliš siekiant tikslo bet kokia kaina, noras padaryti viską tobulai ir nežmoniški pykčio priepuoliai suklydus mokslininką pavertė žiauria ir nesugyvenama darbo mašina. To paties jis reikalavo ir iš savo asistentų, tik pakeitus pyktį visišku nuolankumu, pridėjus besąlygišką paklusnumą ir tylėjimą. Bet kokia abejonė ar nepritarimas senio nuomonei buvo palydimas mostu durų link. O ir atlygį už darbą Faustas mokėdavo labai šykščiai. Bėgant metams tokia reputacija išplito kaip smarvė, atbaidydama tiek pažįstamus, tiek svetimus, ir senis liko vienas. Su kiekvienu senatvės žingsniu Faustui darėsi vis sunkiau. Jis pradėjo suprasti savo klaidas, jautėsi atstumtas ir kaltas, tačiau pripažinti tai ir bandyti gyventi kitaip, buvo per vėlu. O ir įprastas aklas teisumas bei užsispyrimas neleido. Galiausiai, netekęs jėgų, nebepajėgdamas dirbti, praradęs savo grandiozinius tikslus ir užmojus, senis suprato veltui nugyvenęs gyvenimą. Jis pripažino tai, ir pasidavė. Viską pakeisti galėjo tik gyvenimas iš naujo. Todėl Faustas ir leidosi į šį pražūtingą žaidimą, nusprendęs, kad tai vienintelis šansas.
- Viskas paruošta, šeimininke! – žvygtelėjo žiurkė ir užkūrė spiritinę lempelę. – Viskas paruošta. Po valandos galėsi mėgautis jaunyste.

          Atverti "Septyni Lašai V"

2010-10-15 00:00
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-27 17:04
pabiruogė
Laukiam toliau, geras.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-21 01:46
Andrew Thomas
mazoka.daugiau net nieko ir nepasakysi
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-18 09:10
agricola
einame toliau...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-17 21:45
papiktintas
Turėdamas smegenyse visas dalis turiu pasakyti.
-Esi tikras ganytojas juodųjų avių ir pašlovintas tegu būna tavo vardas popieriuje.
Norėčiau  taip išmokti ganyti ir aš.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-17 21:45
papiktintas
Turėdamas smegenyse visas dalis turiu pasakyti.
-Esi tikras ganytojas juodųjų avių ir pašlovintas tegu būna tavo vardas popieriuje.
Norėčiau  taip išmokti ganyti ir aš.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-15 18:00
driezas
gerai:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-15 13:53
Sportbatis
Na, pats kurinys nera blogas. Bet komentatoriai teisus, visas keturias dalis reikejo sujungti i viena, ir tada deti :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-15 09:56
Artur Wilkat
Pritariu Aurimui. Norėjau įdėti ir aš savo du puslapius, bet palauksiu, kada pas tave baigsis mūzos darbingumas ir nuotaika kankinti keliais pratesimo sakiniais skaitytojus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-15 09:44
latenightzpizza
Ar ne per daug įsivažiavai? Labai mažai įdėjai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-15 09:20
Nebaigta istorija
Labai puikiai rašai,lyg pieštum,tikrai:)
Aš esu daug pergamento sugraužusi,žinau ką sakau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-15 09:14
Aurimaz
Trys už pernelyg trumpą dalį.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-15 07:49
Nebaigta istorija
Viskas labai gerai!Geras makleris tas Mefistofelis,tik sutartėlę,tik sutartėlę...lyg būtų paprasta sutartis su banku vartojamajam kreditui gauti:D
Abu laimingi,gaus ko nori,abu nieko nepraranda:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-15 01:44
Laukinė Obelis
Nu tu drieže, drieže, neraliuotas! Kaltini, kad mano moteris nesveika ir nelaiminga! O kaip gi su tavo Faustu? Žlugęs jis! Žlugęs! Skirtumas tik tas, kad jis pasikvietė žiurkę, ne gydytoją. Gal tik vienas pliusas tavo naudai - jis PATS pasikvietė. Bet tai tik patvirtina, kad jo gyvenimas visiškai nelaimingas. Na, žinoma, iš vyriškosios pozicijos žvelgiant - geriau pačiam pasikviesti...

O jei rimtai - paskubėjai su šia dalimi. Ką tu ja pasakei? Ogi nieko. Nebent norėjai priminti, kad vis dar esi. Bet nusiramink - nepamiršim gi tavęs.

Linkiu tau kūrybinės ramybės!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą