Rašyk
Eilės (78191)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







1 DALIS

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeigu būčiau galėjęs laiką atsukti atgal, dabar viskas būtų buvę kitaip. Dabar nematyčiau jos apsiašarojusių akių ir to velniško kaltės jausmo kurį ji dabar jaučia. Bet ji dėl to nekalta. Mes abu puikiai žinojome, kad mūsų niekas neišskirs, bet mes klydome.

Visa širdimi tikuosi, kad tu jauti, jog aš tave vis dar myliu, mylėjau ir mylėsiu, kad žinai, jog tavęs nepalikau vienos.

Savo širdimi aš būsiu tavo visados…

* * *

Literatūros pamoka. Sąsiuvinio aplankalas aprašinėtas Tavo vardu. Kone kiekviename puslapyje galima rasti ką nors panašaus į,, Armandas myli Melodiją” arba,, Visados tavo. Dytis”. Taip… aš ją mylėjau. Labai. Tuo metu ji buvo vienintelė priežastis gyventi. Ji buvo tai dėl ko aš egzistavau. Ji buvo man viskas…

Įtemptai laukiau pamokos pabaigos. Žinojau, kad per pertrauką galėsiu jai paskambinti ir išgirsti nuostabų jos balsą…

-Tu girdėjai? - pasigirdo mano suolo draugo, klasioko bei geriausio draugo Karlo balsas.

-Ką? Neišgirdau.

-Klausiau ar eisi po šitos parūkyt - jis kaip visada nesulaukia kada galės vėl užtraukti dūmą.

-Tai jo, bet man reiks paskambint - ramiai atsakiau.

-Meli, ane? - įkyriai paklausė.

-Užsikišk, asile. Ne TAVO reikalas kam aš skambinu - piktai atšoviau.

-Taigi ir taip aišku - jis regis nesuprato, kad aš esu nenusiteikęs su juo kalbėtis.

Nieko jam neatsakiau, tiesiog mečiau jam ignorą ir toliau galvojau apie Ją - apie savo Melodiją.

Pagaliau nuskambėjo skambutis. Aš greitai susikroviau daiktus į kuprinę ir pasiėmiau telefoną. Pirštai mikliai surinko jau atmintinai žinomą numerį ir paspaudė,, Skambinti”. Po keleto sekundžių ji pakėlė. Jaučiausi neapsakomai laimingas.

-Labas, Saulute - švelniai tariau.

-Labas - ji taip pat švelniai atsakė.

-Kaip pirma pamoka? Neprailgo? - paklausiau eidamas už kampo.

-Ne. Visą pamoką su mokytoja kalbėjomės apie biologijos kabineto duris, kurias praeitą savaitę padegė C klasės berniukai, o kaip tau? - paklausė kai aš jau degiausi cigaretę. Aš greit ją atitraukiau nuo lūpų ir pradėjau kalbėti:

-Pamoka tikra nuobodybė… visa laimė, kad turiu gerą užsiėmimą - galvoti apie tave. Kitaip neištempčiau, tik, kad va - Karlas man šiek tiek sutrukdė tai biškį apsipykom.

-Nejaugi aš tau tokia svarbi? - ji paklausė, bet iš kart vėl prabilo - Dyti… nerūkyk. Man kenkia - jos balsas skambėjo nebe taip linksmai kaip anksčiau.

Mano vardas BUVO Armandas. Draugai mane vadindavo tiesiog Arme, o žmogus kurį be proto mylėjau išvedė trumpinį iš ArmanDYTIS ir iki šiol mane mane taip vadina. Aš ją dažnai pavadinu Meli, tai trumpinys iš jos nuostabaus ir prasmingo vardo - Melodija.

-Atsiprašau - tariau vėl išpūsdamas pilkus dūmus į orą - prie tavęs nerūkysiu.

-Nerūkyk dabar! - jos balsas skambėjo linksmai.

-Pasistengsiu - pradėjau greitai rūkyti cigaretę ir kai jos liko mažiau nei pusė numečiau kažkur ant šalikelės - jau - patenkintas tariau.

-Tu sukčius - ji juokėsi. Man jos juokas patiko.

-Aš tik stengiausi vykdyti tavo įsakymą - bandžiau išsisukti iš padėties.

-Tau puikai sekasi - pagyrė - gerai, Dyti, ikiukas. Turiu lėkti į pamoką. Bučiuoju.

-Iki, Meli - tariau ir padėjau ragelį.

Kaip aš ją myliu! …
2010-08-20 18:53
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-12 08:54
Varinė Lapė
"Mečiau ignorą" - nokautas Lapei.

Tik tiek tegaliu pasakyt.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 15:27
Akvilė Trečiokaitė
Asklepijau, Ne, Ne Bertolučio filmas įkvėpė ir tikrai ne knyga ,,Heroinas", kurios siužetą lygina su mano sapalionėm :D Iš tikrųjų, tai nei tokio filmo, nei tokios knygos nesu skaičiusi ;). Bet to ačiū už patarimus ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 08:40
Dratelė
pirmoji pastraipa nuteikė mane, jog greičiausiai tai bus tekstas apie vieną iš milijonų įsimylėjimų, tai nepasirodė man labai įdomu. ir be to pirma frazė apie negalimybę pasukti laiko atgal taipogi nuteikė kiek erzinančiai. pabijojau toliau tokiu "klišių"....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-20 20:01
Asklepijus
Pirmasis bandymas rašyti prozą? :) Na, tekstas pakankamai sklandus ir rišlus. Bet matai, jei tema nėra nauja (o šita, pripažink, gan išsemta jau literatūroje), gal reikia pamėginti paieškoti kokios nestandartinės formos? Arba kokią potekstę gilesnę įpinti. Na, čia taip techniškai vardiju, bet aš čia ir supratau kaip pratybas įvaldyti techniką.
O šiaip jau tai manau, kad tikrai gali geriau, ir tikiu, kad ir išeis geriau. Nesiūlau per daug tęsti šitos temos (nebent jau viską parašei ir tik įkelinėji į rašyk.lt), paimk ką nors, kas reikalautų didesnio literatūrinio iššūkio (pvz., jei ir meilės tema, gal pamėgink viską atskleisti vieno žmogaus monologu?). Tai tiek :) Nesiekiu labai "blatnas" pasirodyti, nuoširdžiai siūlau :)
P.S. Vardą ir istoriją ne Bertolučio filmas įkvėpė? :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą