Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







- - -

Naktis ateina
vedina Tyla už
rankos,

tik ne prie krioklio –

Stoviu,
ant skardžio
po syvais žvaigždynų
galvą užvertęs –

Klausaus...
2010-08-15 14:42
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-17 09:24
agricola
ne visada ta naktis vedžiojasi tylą, o jei dar prie krioklio...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-16 18:44
toraaut
Aš tai vieno dalyko bijau, pavyzdžiui, kad iš vaikų nepadarytų narkomanų, arba, kad koks daktaras, (talentingas bet nelegalus) neišoperuotų už pinigus, kaip organų donorų, o jie dingtų be žinios. (bet tai ne paranoja, man atrodo normali natūrali baimė - nerimas, kai toks "biznis pasaulyje klesti.)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-16 18:33
toraaut
nežinau skaitytojau Anzelmute, kuo jums asmeniškai /rytas už vakarą/, ar /vakaras už rytą/ protingesnis, bet mintis tikrai ne apie tai. (kas protingesnis ir kas kvailesnis, / rytas ar vakaras/.); Ir vis tik, jei jums sukėlė tokias asociacijas, pasak jūsų jums / daug pasakančias/, šis lyrinio herojaus stovėjimas ant skardžio, nežiūrint žemyn, nes kai matosi žvaigždės, tai ten nieko ir nepamatysi gi - naktį, tai tikriausiai turite problemų  su aukščiu (negalėtumėte būti alpiniste... aukščio baimė kausto, taip?..) Bet visos manijos ir paranojos yra valingai ir kruopščiai dirbant, su savo emocija mintimi ir impulsu, įveikiamos; (būna žmonių-bijo vorų, tikrai, kaip ir klaustrofobija, uždarų patalpų bijo - juos dusina, iki priepuolio, sąmonės praradimo.) tai vienas iš būdų, (jei aukščio bijote) sako tik širdelę reikia prieš tai pasitikrinti (ir jei medikai leis, pažiūrėję širdelės darbą) galite pašokinėti nuo televizijos bokšto (atrakcionas toksai), ir įveikti tą aukščio baimę; atsikračius šios paranojos gal kitaip skaitysis šis tekstas, Ir visi kuriuose sutiksite aplinkybę tokią kaip skardis; dabar jums lyg trukdytų ta vietos aplinkybė suvokti tekstą + įveikus tokią baimę, visada pasimėgautumėte nuo skardžio be baimės regima panorama; ne būtinai prie krioklio, jei gyvenime tokia proga ištiktų, ja pasinaudoti ir pasimėgauti, paprasčiausiai, be jokių už-galinių minčių galėtumėte.)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-16 16:36
Anzelmutė
Ant skardžio - daug tat pasako...
Rytas protingesnis už vakarą.
Ar verta?..

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-16 04:19
toraaut
jūsų šiame komentare: "Na tebūnie :) Yra savotiškos logikos jūsų variante :)" - nėra jokios logikos... Ir dar, mano publikuojamas tekstas, nėra variantas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-16 01:25
User no 34169
Na tebūnie :) Yra savotiškos logikos jūsų variante :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-15 20:55
toraaut
nieko neišdarkėte, tik parašėte eiliuką; beje, kuriame minties akcentas veiksme, o minties akcentas tekste kurį publikuoju yra tame kad "diena – tai triukšmas... Tik ne prie krioklio, idant prie krioklio triukšmas ir naktyje..." štai kur minties akcentas, mintyje, o ne veiksme _stovi ar sėdi, koks skirtumas naktis ateina kuo? tyla, diena - triukšmu, ir jau nevedina už rankos. (juk Naktis - akla... tai yra, naktį, be specialių akinių, ir regiai lyg apakę... Rankas prieš save ištiesę eina, kad kakta neatsitrenktų į pavyzdžiui akląjį, ateinantį priešais... Naktis - akla, ateina kuo vedina Tyla... tik ne prie krioklio...)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-15 20:42
User no 34169
Perskaičiau paaiškinimą, bet... nežinau, neįtikino manęs.
Naktis ne tyla, naktis turi savo garsų - šlamėjimų, brazdėjimų, ūkavimų, aidų...prie krioklio triukšmas ir dieną ir naktį, tas tiesa, bet vis tiek man čia kažko pritrūko.

Perskaičius mintyse eiliuką susidėliojau taip:



Stoviu,
ant skardžio
po syvais žvaigždynų
galvą užvertęs –

Klausaus

Naktis ateina
vedina Tyla už
rankos,

o kitą ranką slepia
sau už nugaros


Atsiprašau jei išdarkiau eiliuką, tikiuosi neįsižeidei :) Beje, po syvais žvaigždynų - labai graži detalė :) 

Svyravau, ar žiebti dvi žvaigždeles ar tris, bet juk nakties - žvaigždžių metas, tai tebūnie trys :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-15 19:25
toraaut
P.S.
o mintis (teisybė) tekste yra tokia: "Naktis – tai tyla; tik ne prie krioklio " (vandens krioklio, kuris ir dieną ir naktį turi bendrą tą patį garsinį foną, nustelbiantį ir paukščių, ir žmonių skleidžiamus garsus; o pastarieji naktį miega).
Tame ir prasmė, tame ir esmė, kad herojus klausosi savo girdėjimo , t.y.
gal klausosi Tylos, o gal krioklio Triukšmo;  gali būti ir taip, ir taip, tačiau mintis (teisybė) abiem variantais išlieka  ta pati. REIŠKIA, herojus gali klausytis naktinės tylos stovėdamas ant skardžio, o gali klausytis ir krioklio triukšmo, stovėdamas ant skardžio, prie krioklio (o ne ant upės kranto skardžio stataus) ir žiūrėdams į žvaigždžių spingsėjimą; ir tame garsiniame fone, girdėdamas mintį, atėjusią nuo krioklio triukšmo,  kad:
Diena – tai triukšmas, Naktis ateina vedina Tylos, tik ne prie krioklio – Diena  tai triukšmas. Prie krioklio triukšmas ir naktis, kuri ateina ten nevedina tylos...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-15 16:26
toraaut
ne, ne tylos - girdėjimo...
(tik kur jis stovi tas herojus, ar ant skardžio naktyje ne šalia krioklio, ar ant skardžio naktyje - šalia krintančio vandens - krioklio?..) faktas vienas - jo klausa veikia, ne kurčias. (kas yra diena kurčiam - triukšmas?..) mintis ne eiliukas. mano draugas, visiškai kurčias...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-15 16:23
sprite
Klausaisi tylos...Visai gražus eiliukas:).
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą