Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kokteilio šiaudelis žaidžia gaudynių su leduku. Taurėje. Opa opa. Slidus ledukas - pabėga.

Restoranėlyje tik viena lankytoja. Todėl muzika groja garsiai. Nes nėra pokalbio, kurį galėtų sutrukdyti...

Man būtent to ir reikėjo.

Trūksta tik... cigarečių. Neturite L&M superlight?

Pusantro lito arbatai turėtų pakakti.


Kojos žaidžia furbolą su rudeniniais lapais. Ryt juos sušluos. Bet taip gražiau. Šlama. Taip, gražios kojos, važiuokite toliau. Ne, kompanijos nereikia, viso gero. Ir namo parvažiuosiu pati. Įkyrūs. Nesupranta. Šiandien aš ėjau į pasimatymą pati su savimi. Man taip patinka. Vis labiau.

Dosnus medelis. Paskutiniais lapeliais apdovanojo plaukus ir paglostė veidą.. Nereikėjo, kam gi tu taip. Pagailo. O pats liko nuogas. Susigraudinau. Bet visgi malonu.

Pasitinku stoteles, nutoldama nuo namų. Viena, dvi, trys. Patinka tamsa. Žmonių beveik nesutinku. Beveik. O galėtų jų visai nebūti. Taip, einu viena, einu nes noriu! Кas per klausimai...

Beveik nieko negalvoju. Vėjo nėra, maloni vėsa. Parsinešiu jos kvapą plaukuose.

Namo veja pareigos jausmas. Susierzinu šiek tiek.

Blaivėju, atsiranda mintys. Pasikeičiau. Grūbumas, cinizmas, įžūlumas pradeda pirmauti. Bet tai ne kaukė, tiesiog tokia tampu. Niekada nemaniau, kad taip paprasta rėžt žmogui tiesą į akis.

Paskendau apmąstymuose. Kalbuosi su Juo. Senokai nebenravome, ar ne? Paprašiau kai ko. Sau paprašiau.

Paskendimas akimirkoje. Beveik orgazmas. Tobulas nebūvimas niekame ir nepriklausymas niekam. Kitos akimirkos nenoras.

Praeina šeimyna, nešasi kūdykį. Hm. Prigavo mane. Jausmas. Tokie vaizdai kažkur pašalina visą neigiamumą, norom nenorom nusišypsau ir mintyse palinkiu jiems visiems laimės. Norėčiau palaikyti...

Man patinka ateit pasiimt dukros šiek tiek anksčiau ir truputi pabūti tarp vaikų. Gera.

Kažkur nyksta pareigos jausmas, perspektyvos matymas. Tiesiog norisi ištirpti. Tikrai...man jau visko pakanka.

Suveikia tam tikri principai kažką kažkam įrodyti. Greičiausiai sau. Keista, jie mane nurašė. Pirmomis dienomis laukiau. Na, kažkokių požymių.

Gaila savęs. Buvo. Dabar nebe. Kažkiek juokinga. Galvosukis. Imsiu ir išspręsiu. Nustebs. Ir išsisuks - sakys, kad tiesiog suklydo.

Tai tik žaidimas.

Šiaudelio ir leduko. Kojų ir lapų. Mirties ir gyvenimo.

Nesiimsiu teisėjauti. Tiesiog trauksiu toliau...
2003-10-20 02:23
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 20 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-20 20:19
Prozerpina
Žavus, įvairiaspalvis darbelis. Prie kai kurių vietų būtų galima prikibti, bet tiek to. Nesustabdomi vaizdų ir minčių srautai. Kitoks, nenuvalkiotas pateikimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-20 11:14
black eyed
saldus pabegimas nuo perspektyvos..hmm ;)
zhaidime..
bravo.. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-20 08:30
olo
olo
heh. savaitgaliniai pasvaiksciojimai?:)

geros dienos, gluosne:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-20 08:20
Vannille
Labai patiko. Labai labai.
Didele pagarba- tokio is ryto ir norejau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-20 03:28
Darrrka
taip... [pa]mėgau...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą