Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Aš vis regiu vieną tokią dievaitę, kuri oi! - be proto pliuškenantis.. Mėgsta. Pacituokime: „Ak, o užgriūkite sutemos! “ Atsargiai laiptyčiai! - pa iš dy kau ti. Na va ir nulipom.. Neužsigavote?
Keltine prasme.. Atnašauja ji mūzoms ant batelaičių dienos metu šokančiųjų kojelių lyg niekur nieko bespjaudant. Be jokios abejonės.. Tupyklos, chloridais aplipusios jai yra.. - atsikrenkščia. Na, lyg Romoje sėdinčiam papai miesčionys. Jums leidus.. It po anekdoto  nusijuokia. Ji kiša ten savo bizantišką galvą, o išnėrusi balerūniškai sako: - Sesute pieštuką.. - mintelė kraujuoja! Ar gerbiamas metras pagauna?
Kultūringiausi šio miesto gatvių taškai jos nuosavybė yra.. Mokėdamas aerodrominę nuomą, dažnai badaujant, stebiu kaip dėl jųjų geografinės atkaltės praskiesdama savo dvejų gracingų žirafų kaklus menančias kojas, pusiau stovinčiosios poza, išmyždinėja ten didžkė ta mėnesienoje į mikrofoną ant drobės neteptus dalykus. Tikra tiesa.. Maistingumas jos - o.. Karučiais vežti gali! Imtum lietuvišką abėcėlę ant delno, raidžių neužtektų nupiešti. Sakau jums, bekontroliuota puikybės stotelė anyr. Žingsniuoja ne lyg ant kortos pastatyta bažnyčia! Žirgulis nevažnyčiotas.. Dieve! Visus meno kūrinius imkite! Siekia užsirūkyti kitu galu įsikišdamas cigaretę. „Čia dabar kas! “ Duonelių duonelė.. Atsakomybė kemšasi pypkę. Knygose rakto nerasit..
- O kas negerai? - nerytojų pabučiuoja smalsa. Filtras į burną, bolidas įsivažiuoja.
- Matote..  Šatlas žaibiškai kratosi svorio. - Aš ją nešioju va čia.. Voi sekina cigę! Rodomuoju pirštu: Tuk! Tuk! Tuk! Tuk! „Smilkinuke! - kuku.. Svietelis atėjo.. “

                uostinėtojas
2010-08-07 00:53
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-10 17:38
Preliudija
Atsiprašau, aš nuoširdžiai atsiprašau. Turiu pripažinti, visada buvau mėgėja kištis į svetimus reikalus..
Nepykite:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-10 15:19
uostinėtojas
Ne viešumą palikime neviešumai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-10 15:06
Preliudija
o ne viešumoje?:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-10 15:04
uostinėtojas
Man ji viešumoje atrodo vyro geidžiamiausia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-10 14:46
Preliudija
O kaip Jums atrodo viešenybėje?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-09 10:43
sprite
:D patiko...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-07 15:15
uostinėtojas
Viešenybei atrodo, jog ji visai jo neturi. Ir vis dėl to privatesnėje erdvėje..
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-07 14:46
Preliudija
Oho, kokia panegirika:) Turiu klausimą. Kaip įvertintumėte josios intelektą. Šiek tiek yra apie tai užsimenama, tačiau skaitytojui neaaišku (bent man), ar tai nėra pašiepimas. Apskritai skaitėsi noriai (nors Dievas sako, neskaityk, uostinėtojas vėl kažką bus seksualaus prirašęs)..:)
atleiskite, Jūsų kūrinių, kuriuos skaičiau, kalba - tarsi argo kalba, sunkoka suprasti, bet įdomi, jei kelissyk (kad suprasčiau) perskaičiau...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą