Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







skiriu visiems, kurie nori mane suprasti


jau trys dienos ir dvi naktys kaip labai komplikuotai šiku. nepasakyčiau, kad suka vidurius ar raukau nosį, sėdėdamas tualete nuo sukietėjusių šūdų taškymosi, bet kažkas mano kūnui neduoda ramybės.

pradėjau keltis anksti rytais vien tam, kad tinkamai išsituštinčiau. lyg būčiau prarijęs smirdinčią žarną, kuri niekad taip ir nesibaigia... pasėdžiu penkiolika minučių, galvodamas apie praeitą naktį ir taip išeinu nieko nepešdamas. krentu į lovą, apimtas visiškos beprasmybės, besistengdamas ramiai užmigti, tačiau prakeikta žarna mane išties žudo. net nežinau ką daryti. tualetas tapo mano antru pasauliu, kuriame tenka dažnokai lankytis...

vaikystėje buvau labai didelis nenuorama. motina su tėvu bardavo, kad nebaigiu maisto, kurį jie taip sunkiai uždirba ir patiekia visai šeimai ant stalo. dabar nebaigiu ne tik maisto, bet ir lovoj sunku „užbaigti“; sunku net tinkamai išsišikti... šito nevertinau ir nevertinsiu turbūt dar šimtą penkiasdešimt metų, kol pasensiu ir numirsiu (kažkodėl visais gyvenimo tarpsniais norėdavau būtent tiek gyventi, o po to visiškai netikėtai numirti). netikėta mirtis: kam nors labai artimam žmogui atsibudus vieną gražią dieną mane rasti šūdais užspringusį tualete. sakyčiau, labai lakoniška mirtis... nieko nepadarysi.

iki keturiasdešimties metų mano motina buvo labai laimingas žmogus, tačiau peržengus viduriuką, vis dažniau pradėdavo kalbėti apie visokias sadomazochistines mirtis. iš pradžių tokių dalykų nesuvokiau, nes manęs tai nedomino; vėliau su broliu pradėjome stebėtis tokiais išradingais gyvenimo linijos pasirinkimais... šeštadienio vakarais girtas tėvas krušdavo motiną, o mes su broliu žvilgčiodavome pasislėpę už miegamojo durų ir galvodavome apie vaisius, tiksliau, du apelsinus, - vieną broliui, o kitą - man. tai buvo tėvo duoklė mums už tai, kad jis galėtų niekinti mūsų motiną. apelsinai visada tenkindavo, - vėliau motina drebančiais pirštais po įnirtingo dviejų valandų krušimosi mums juos lupdavo skiltelėmis ir dėdavo į burną tartum ostijas per pirmąją komuniją.

motina dar nemirė. ačiū Jai ir ačiū Dievui.

paauglystėje apelsinas mane pradėjo seksualiai traukti. po lova turėjau specialų peiliuką jiems lupti ir nedidelę skiautę medžiagos. kai tuo tarpu vienus valgydavau, su kitais įnirtingai „žaisdavau“. nežinau, galbūt visa tai užsifiksavo mano atmintyje taip giliai, jog po to vieną dieną pradėjau jų nekęsti... kniūpščia verkianti motina, amžinai rėkiantis tėvas ir du apelsinai lovos kojūgaly padarė savo. supratau tai tik dabar...

nieko nepakeisi, sako tėvas, kai neturi ką pasakyti... paskutinėmis dienomis dažnai pagalvoju apie šį tėvo posakį, kuris mane kaskart vis labiau glumina... jau du metai, kaip neturiu pastovaus darbo. visada svajoju rytais atsikėlęs tinkamai išsituštinti ir sau linksmai pėdinti į darbą. tačiau sėdžiu prie monitoriaus ir birbinu per klaviatūrą. turiu tik rašymą, su kuriuo sunkiai sekasi subendrauti ir po penkis pirštus ant abiejų rankų, kurie inicijuoja teksto formavimą...
galima sakyti, jog nieko naujo nenutiko per tuos du metus: dažniau pradėjo želti barzda, didžiojo kojos piršto nagas kasdien vis pilkėja, vonioj palieku kaskart vis daugiau plaukų... ar tai reiškia, jog senstu? nieko panašaus. tai vadinama fata morgana.

§§§

sunkiai keliuosi iš lovos. man jau šimtas penkiasdešimt metų. drebančiais pirštais lupu paskutinį apelsiną... pavalgius, pradeda sukti vidurius... iš lėto klibiščiuoju link tualeto, link juodos skylės, į kurią viskas subėga, sukrenta ir daugiau nieko nebelieka.

suprantu, kad neturiu čia ką veikt...

tai yra ribos.
2010-07-26 22:40
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-17 01:52
negative
na daug dėmesio išraiškos formai neskiri, akivaizdu, bet vėlgi - gėris čia, šūdinas, tačiau gėris
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-16 15:10
kondensofkė
lieva pabaiga. parašyta nerealiai gerai. bet šlykštu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-18 18:44
psychikal
Pasirode tiesmukiska ,ziauru, liudna, bet man patiko,tiesiog puiku
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-29 23:23
JRFRA
svarbiausia jis man patiko  jr

kaip dėl parčio a?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-29 16:36
tiesatechniskaineprieinama
kai zinai pabaiga, pasijauti senas. pagalvojau taip perskaicius.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-28 21:46
Alvydas Šposas
http://www.youtube.com/watch?v=Fe5tb7lZkCc
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-28 17:13
Varinė Lapė
Ricina sielai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-28 16:56
ška
Aha, kaip tik toks tekstas, kurį reikia skaityt, kai labai norisi verkti. Alma littera galėtų užsiiminėt rūdžių spalvos knygų serijos leidimu "laisvinamoji literatūra".
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-27 20:53
Irmantė Baltoji
Avoir, šventas Neišmanyme..Barzda pas vyrus pradeda augt po truputį, paskui normaliai suveši, kaip ir antakiai, plaukai iš ausų ir nosies (jei netiki, pažiūrėk į kokį senolį, pas juos taip yra, nors jaunystėj nebuvo).Kūrinys geras, užskaitau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-27 20:15
Avoir
Tavęs suprasti noro kaip ir neturiu, bet perskaičiau.
Taip, apie apelsinus ir ostijas - grubiai (nes to reikalauja tekstas) ir išties gerai.
dažniau pradėjo želti barzda - o ankščiau kaertais želdavo, o kartais - ne?
Pabaiga - puiki.
Bėda su šikimu. Per daug užsižaista. Per daug tualete sėdima. O jei pažvelgus į šitą lengvinimosi ritualą ir kitokiais kampais (iš vonios pro langą)?
Trys, už gerą toną, gerą pabaigą, gerus aplesinus, tačiau nenusisekusį šokiravimo seansą tualete ir kas dėjosi poapelsininės istorijos pradžios.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-27 17:45
begemotas_
super.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-27 02:42
Laukinė Obelis
Visa tai paskaičius, susidarė nuomonė, kad turite labai daug gerų minčių, bet pasirenkate paprasčiausią kelią jas išreikšti. Ir man jis nepatinka.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-27 00:48
JRFRA
paskaityk dar kartą, kai labai norėsi verkti
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-26 23:35
ška
Ta vieta su besikrušančiais tėvais ir motina, lupančia apelsiną buvo nuostabi.Visa kita niočien.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą