Rašyk
Eilės (78152)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kurtui Brauningui baigėsi pinigai. Jis kaip tik sėdėjo žiūrėdamas į paskutinį stiklą, vis dar sklidiną drumzlino viskio. Neskubėjo. Dešinę ranką įsikišo į vidinę švarko kišenę ir, užčiuopęs cigarečių pakelį, nusišypsojo. Kelios dar buvo likę, šiam vakarui užteks.
  Netoliese, prie baro dvi stipriai dažytos mergužėlės šnairavo jo stalelio pusėn. Kurtas prisiminė, kad apatinėj švarko kišenėj turėjo būti saldainių. Visuomet jų būdavo, kaimynų vaikai jas mėgdavo.
Lėtai, neskubėdamas patikrino. Pagaliau apčiuopė, viena dar buvo. Išsitraukė ir metė žvilgsnį į barą. Jos tebebuvo atsisukę ir šypsojosi. Pirštai neskubant vyniojo popierėlį. Jos vis dar vėpsojo, nesusilaikęs vyriškis mirktelėjo akį ir atidžiai ėmė apžiūrinėti jau išvyniotą saldainį.
  Mergelės išgėrė savo kokteilius, lyg ir paskubomis, po minutės jau sėdėjo šalia, viena iš vienos pusės, kita iš kitos.
- Nuobodžiauji? – paklausė baltai dažytos ševeliūros savininkė.
Brunetė žaismingai bilstelėjo laibu piršteliu į vis dar sklidino viskio taurę. Jis primerkė akis ir lėtai, pasimėgaudamas suleido dantis į minkštą saldainį. Abi draugės, lyg susitarę, suprunkštė. Baltai dažyta krestelėjo plaukus ir užsimetė koją ant kojos. Kurtas lėtai kramtė saldainį, nejučiom jam išsprūdo:
- Jūs seserys?
Šį sykį jos prapliupo garsiu kvatojimu.
- O ką, panašios? - springdama, paklausė brunetė.
- Neatskirčiau.
Rudaplaukė mostelėjo ranka ir jau apsiraminus, suraukė antakius:
-Mūsų vardai taip pat skirtingi, jeigu jau taip domina. Aš – Fantazija, o ji – Nenuorama, nors...
Jis pagaliau parodė šiokį tokį susidomėjimą ir klausiamai pažvelgė. Kažkodėl jį suintrigavo kalbančiosios vardas, o ir pačiai merginai pajuto šiokią tokią trauką.
- Gal mes kažkuo ir panašios...
- Manau, kad taip.
Išsitraukęs apglamžytą pigiausių cigarečių pakelį, Kurtas pasiūlė:
- Rūkysit?
Jos neatsisakė, regis vėl atgavo pradinę nuotaiką, kuri jau buvo beblėstanti . Nenuorama prisidegusi išpūtė dūmą, kurio gal net nebuvo įtraukusi, plačiai išsiviepė:
-O išgerti? Na...
Jis neskubėjo, laukė tokio klausimo ir jau žinojo kuo viskas gali pasibaigti. Lėtai dviem pirštais pasukiojo cigaretę, pastukseno ją į stalą filtru į apačią ir pagaliau suspaudė lūpomis. Prisidegė, dar kurį laiką žiūrėjo į žiebtuvėlio liepsną. Tada atlošė galvą, išpūsdamas kamuolį dūmų. Gal tai paskutinės malonios akimirkos. Viskio daugiau neturėjo, išskyrus paskutinę taurę, pinigų nebebuvo, o dar dvi neaiškios, nors ganėtinai nuspėjamos vis dar laukė.
- Jei norit gerkit, čia viskas ką turiu.
Brunetė spoksojo į taurę taip, lyg bandytų akimis ją išsiurbti. Draugė kelis kartus kostelėjo, jos susižvalgė:
- Me eisim į damų...
- Gerai.
Kurtas Brauningas net nepramerkė akių, toliau sau traukė ir pūtė dūmus, kurie gražiai kilo link lubų ir ten maišėsi į bendrą balkšvą, vis labiau tirštėjančią, miglą...
2010-07-06 15:27
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-18 20:53
Dvasių Vedlė
Skaitant akys labai strigo už klaidų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-07 11:00
inas
Įdomios mintys, iš ties yra apie ką pamąstyti,dėkoju... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-07 02:51
Avoir
Bandymas rašyti populiariuoju, atsainiu stiliumi, dabar tokiu gaju, ypač rašytojų amerikiečių. Primena Chucką Palanhiuką, šiek tiek Bukovskišką atsainumą į erdvę ir situaciją, tačiau nieko nepasiekta ir neįtikina.
Pliusas tas, jog, rodos, žodžius moki dėlioti. Tik klausimas, kurį turi pats apgalvoti: tavo tikslas kurti birzgalus ar noras kurti kažką gražaus?..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-06 20:16
inas
Šiaip tai yra ir antra dalis...O kas liečia barus,mergeles,tai ši tema asmeniškai man visai nenuvalkiota,tokioje aplinkoje pasakoju pirmą kartą... 

Boruzes / Daug klausimų... :) Manau( čia mano nuomonė),kad nebūtinai viskas turi būti kaip ant delno,beje antroje dalyje turėtų kai kas ir paaiškėti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-06 19:59
Boruzes
... kaip vyrrriskai sikart. O kodel pagr veikejas uzsienietis? Kurioje sdalyje vyksta veiksmas? Mergos tai man labai lietuviskos kazkodel (tie baltai dazyti plaukai, prunkstimas nei is sio nei ios to), kodel pagr veikejas ruko tai, kas p[igiausia?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-06 18:11
EyesTrueDe_Lies
Lyg pradžia, nėra vidurio, ar kažko. Ir tema  - tokia jau nuvalkiota, vėl barai, vėl mergos... Hi. Gal toliau bus įdomiau?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-06 18:11
EyesTrueDe_Lies
Lyg pradžia, nėra vidurio, ar kažko. Ir tema  - tokia jau nuvalkiota, vėl barai, vėl mergos... Hi. Gal toliau bus įdomiau?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą