Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šiandien per Lietuvos Ryto televiziją mačiau įdomią dokumentinę laidą apie Algirdą Brazauską, kuri vadinasi „Liokajus Lietuvos“. Deja, negaliu prisiminti Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo laikotarpio, todėl ir negalėjau iki šiol tiksliai suprasti mūsų didžiai gerbiamo prezidento nuopelnų Lietuvai. Bet ką aš pamačiau, buvo kitaip, nei mums rodo įvairios televizijos laidos. Ne, čia buvo visiškai kitaip. Nebuvo nei jokio be saiko keliamo didingumo, įspūdingumo mūsų prezidento (gal kiek ir meluoju tai sakydamas, nes ko gero atsirastų žmonių, kurie rastų tą garbinimą), bet akivaizdžiai parodytas mūsų visuomenės dviveidiškumas. Filme buvo rodoma, kaip Algirdas Brazauskas „kairiųjų“ pažiūromis siekė „revoliucijos“, o mūsų brangūs Lietuvos žmonės jį, bei jo bendradarbius vadino „išdavikais“, „apsimetėliais“, „priešais“. Kaip pats Brazauskas pasakė „Aš tapau pajuokos objektu“. Visi puikiai žinome, kas vyko toliau. Dauguma žmonių vėliau suprato Algirdo padarytą naudą Lietuvai bei jos žmonėms ir laikui bėgant pamilo jį. Ir šiandien 2010 m. liepos 1 d. iškilmingai, pagarbiai laidojame jį bei verkiame jo. Ak, kokie mes apsimetėliai... Taip, visi klysta bei vėliau turi galimybę pasitaisyti, bet man kažkodėl nuojauta kužda, kad mes – visuomenė – esame neprotaujanti, tik savo užgaidas matanti bei bet kokiomis priemonėmis jų siekianti, didžiausia pasaulyje, o gal net ir visatoje dviveidžių gauja.
Galbūt atsiras žmonių, kurie sakys, jog aš neišmanau istorijos, jog ne taip supratau kas vyko anuomet ar kad neturiu teisės teisti. Taip, greičiausiai jūs esate teisūs, bet kiekvienas savęs paklauskite: ar mes tikrai visada darome tai, ką mąstome? Ar reiškiame jausmus, o ne apsimetinėjame?

--------------------------------------

Atsiprašau, jeigu tai ne esė, bei dar kartą atsiprašau už padarytas klaidas (nes tikiu, kad jų yra), bet dar tik neseniai atradau save literatūroje.

2010-07-01 14:09
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-10 11:21
klimbingupthewalls
rekomenduočiau atsiprašymus ir pastabas, autoriau, palikti ne tekste kūriniui rašyti, o čia, komentaruose.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-03 01:31
Juodvarnė
Taip, klaidų buvo daug. Bet tai galima laikyti esė. Na, bent jau esė apmatais. Reikėtų praplėsti, paieškoti argumentų, pavyzdžių, patobulinti stilių ir kt. Sėkmės kūryboje.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-01 21:23
Hlapex
Ačiū už "Manau, kad tau visai neblogai pavyko;)" :)
mano tėvai irgi jį vertina kaip išskirtinį :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-01 17:44
Drakoniukė
Manau, kad tau visai neblogai pavyko;)
na, apie Brazauską...
Aš irgi dar buvau per maža, kad suvokčiau šio žmogaus nuopelnus, tačiau mano tėvams, kai jie buvo dar jauna šeima, pagelbėjo, kaip- nesigilinsiu.
O pastarosiomis dienomis iš to ką girdėjau, galiu teigti, kad Brazauskas- neęilinė asmenybė.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-01 17:44
Drakoniukė
Manau, kad tau visai neblogai pavyko;)
na, apie Brazauską...
Aš irgi dar buvau per maža, kad suvokčiau šio žmogaus nuopelnus, tačiau mano tėvams, kai jie buvo dar jauna šeima, pagelbėjo, kaip- nesigilinsiu.
O pastarosiomis dienomis iš to ką girdėjau, galiu teigti, kad Brazauskas- neęilinė asmenybė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą