Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pagalvė, viskas prasidėjo nuo jos. Pirmas žvilgsnis pirmas bučinys ir pirmas atsisveikinimas . Girdžiu tavo širdies plakimą - ... jauku.
Tebūnie naktis. Kažkoks kvailas rago pūtimas su vaizdu į mišką. Bet tiek to, mes sėdim kartu ir galvoje visai kitos mintys.
Rytas prie atviro lango su puodeliu arbatos. Tavo užsispyrimas kuo ilgiau išlaikyti mane lovoje. Atrodo jog mes kitam pasauly:
kur nėra nei laiko, nei kitų svarbių dalykų. Yra tik ta akimirka ir mes: tu ir aš.
-Kristina!, - aš atsisuku ir gaunu patį nepamirštamiausią bučinį. Spontaniškai, švelniai ir lengvai.
Miegi, o aš žiūriu į tavo akis. Jaučiu tavo kvėpavimą.. tai galėtų tęstis visą amžinybę ir man neatsibostų.
Tu uždedi man savo šiltą šaliką, kad dar labiau nesusirgčiau . Kad ir ką darytume vis saugai mane.
Kiekvienas apsikabinimas, bučinys, blakstienų virptelėjimas . Kiekvienas „tas“ žvilgsnis ir aš jaučiuosi kaip namie .
Vieno žmogaus užtenka išpirkti visoms pasaulio kaltėms. Vieno žmogaus pakanka norėti svajoti, tikėtis ir džiaugtis tuo ką darai .
Tik vieno žmogaus kitam . Turbūt tai ir vadinama meile.
2010-05-25 19:26
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-04 11:03
Dvasių Vedlė
Gražu, bet ne taip jau kūrybiška. O juk norisi paskaityti kūrybos ne šiaip papeckiojimų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-25 20:15
idest
Nuoširdžiai dėkoju už jūsų įvertinimą vienetu . Vistiek viskas , kas čia papeckiota labai gražu ir miela. Ir švies kaip saulytė dar ilgai ilgai (sun)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-25 19:46
antanelis
turbūt tai ir vadinama seile.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą