Rašyk
Eilės (78174)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Iš pradžių buvo šviesa. Tokia stipri, kad mano akys negalėjo jos pakelti, todėl instinktyviai užsimerkiau. Velniškai skaudėjo akis. Tiek laiko praleidus tamsoje tai visai nestebino.
Tada buvo šaltis, kaulus stingdantis šaltis. Mano oda pašiurpo, desperatiškai bandydama išlaikyti šilumą prie savęs. Tai taip pat buvo suprantama, nes iki tol, kiek pamenu, buvau šiltame guolyje, kur niekas nerūpėjo ir iš kurio niekada nesinorėjo išlįsti.
Po to buvo baisiausia. Mane pasiekė suvokimas, kad mano gležną kūną prislėgė nepakeliama rūpesčių našta, kurios nesugebėsiu nusikratyti visą savo gyvenimą; prigimtinė žmogaus privilegija tempti ant savo nugaros pasaulį vienam, visada; nes kad ir kas nutiktų, kad ir kiek žmonių, vadinančių save draugais, būtų aplink, niekas nepadės tau nešti savojo pasaulio; todėl amžinai jausiesi vienišas tarp žmonių.
Kai visi pojūčiai plūstelėjo į galvą, aš neišlaikiau ir pradėjau rėkti. Rėkiau ilgai ir skaudžiai, nes tai buvo pirmasis potyris mano gerkloms.
Taip.
Tą dieną aš atėjau į žiaurų šaltą pasaulį.
Aš gimiau, nors verčiau būčiau iškart miręs; tolyn viskas ėjo tik nuokalnėn.
Na, nieko tokio; mane palaikė mintis, kad kada nors tikrai sugrįšiu į tą šilumą, į tą jaukią tamsą, kur niekas nebeslėgs manęs.
Taip, tai buvo vienintelė laiminga mintis tądien.
2010-05-25 00:43
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-19 15:21
Dvasių Vedlė
Pernelyg drastiška. Kai ruošiausi filosofijos įskaitai, buvo ten kažkokia filosofijos srovė Renesanso laikais, kur buvo teigiama, kad vos žmogui gimus, jis jau ima mirti. Tai čia lygiai ta pati filosofija. Nea, aš su ja nesutinku.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-25 11:09
tas ___ ___
-
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-25 08:31
Drakoniukė
Gražios mintys:)
Ir labai gyvenimiška.
Man patiko ta paralelė su pasauliais.

P.S. Kelias ne tik leidžiasi nuokalnėn, bet ir pakyla įkalnėn.Pusiausvyra yra gamtoje:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą