Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







- Skriski! – tarė man Kūrėjas ir paleido vaikščioti žeme.



Skrisčiau. Kūrėjas man suteikė galią skristi, o šalia padėjo grandines. O aš, nejučiom, prisirakinau.

Žinot, visada pavydėjau pasiaukojantiesiems. Jiems taip lengva – ištrynei savo asmenybę ir aukojiesi. Dėl kitų. O pabandykit gyventi gyvenimą, kuriame kiti aukojasi dėl tavęs! Kaip išgyventi šitai, a? Aukotis pačiam lengva, daug sunkiau leisti kitiems aukotis (dėl tavęs).

Skrisčiau. Tikrai tikrai. Bet negaliu – nesuteikiu sau progos. 

O dar: jei jau aukojiesi, tai kodėl vėliau būtina tai prikišti, parodyti, laukti dėkingumo? Aukokis tyliai! O dar geriau – nesiaukok, niekas tavęs to neprašo. Aš neprašau. Nekenčiu, kai dėl manęs aukojamasi. Atrodo galėčiau rėkti nesustodama, kol išrėkčiau visą pasaulį ir atsidurčiau tuštumoj.

Skrisčiau. Į tolius. Į mėlynąjį tolį. A za jedną siną dalą druga dal...  ir netgi galėčiau pamiršti viską ir visus.
Kūrėjas turi puikų humoro jausmą – lenkiu prieš Jį galvą.

Ir kodėl visi taip nori būti nelaimingi? Manot, kuo nelaimingesni būsit, tuo lengviau bus kitam gyvenime? O gal taip norit sulaukti dėmesio ir pagalbos? Užuojautos? Eikit velniop ir susitvarkykit savo gyvenimus! Ir baikit man pasakoti kaip sunku, arba kad aš nesuprantu. O jūs tai jau suprantat, taip? Jūs tai jau žinot, jūs tai jau kentėjot ir dėl to sau nusipiešėt medalį ir dabar vaikštot išdidžiai išpūtę krūtines? Ha! Pabandykit būti laimingi! Nepaisant visko. Manot lengva?

O tolis vilioja. Ir grandinės nebeatrodo tokios sunkios.

“Tu gyvenk, tu eik, kad tik tau būtų lengviau... ” Už tokį požiūrį! Už tokį kvailą požiūrį! Ir dar už tą nuskriausto šuns pozą! Dievaži – tik rankos nusvyra. Ir kaip man gyventi? Ah taip, jūs aukojatės, kad man būtų lengviau! Ir kartais man taip keista – negi nuoširdžiai tuo tikite? Tikrai? Rimtai? Dar kartą pakartokit: tikrai tikrai? O po to tenka išgirsti, kad aš nieko nesuprantu. Kad man būtų lengviau!

Jau iškleidžiu sparnus. Skrisiu, tuoj, dar akimirka, dar minutė, valandėlė, dar metai – ir tada...

Žinot, taip nesąžininga. Jei jau jūs kentėjot, tai galit dabar visiem tai pasakoti? Jei jau jūs kentėjot teatrališkai, tai jau nusipelnėt ordinų? 

Įkvepiu, girdžiu vėją, mintyse jau lekiu, jau pakylu.

Tu nežinai, kaip baisu... Žinau, aš viską žinau. Aš žinau, kaip baisu būna; aš žinau, kaip būna, kai siaubas tave sukausto tiek, jog bijai įkvėpti; aš žinau, ką reiškia šauktis Kūrėjo ir prašyti Jo tavęs neapleisti. Aš žinau, ką reiškia būti žmogumi. Visi mes tokie. Jūs nesat ypatingi. Anei aš. Galbūt ir jums Kūrėjas sakė: skriski; galbūt ir prie jūsų kojų metė grandines. Iš kur man žinoti? Aš juk nieko nesuprantu.

Paprašau lietaus – kad nuplautų mano akvarelinius sparnus. Kažkaip nedera man skraidyti.

Tikiuosi, Kūrėjas šypsosi.
2010-05-14 18:13
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-03-31 13:13
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-09-18 04:21
Mizantropas
nepatiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-07 23:28
ratlankis
Kūrėjas tikrai šypsosi :D pritariu Varinei lapei - liuks pradžia ir pabaiga
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-09 12:13
Varinė Lapė
Švelnus lengvas kūrinys. Su puikia pradžia ir prasminga pabaiga. Kūrėjas ne veltui viską taip sudėliojo, ne veltui laisvą valią suteikė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-21 12:35
Išdaiga
Tas niekm nereikalingas kuklumas! Šitas tekstas tobulas. Gal todėl, kad primena kažką asmeniško, bet labai šauniai vistiek. Nereikia lauželių. Reikia pirmyn eit, ir bus nueita toli :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-17 10:33
Lengvai
be be be=P
supratau, kitą kartą tokį kūrinuką į stalčių, o dar geriau į lauželį, o kol liepsnos - Pačangų ugnies šokį aplink!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą