Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







... Atsimenu, dar mokykloje su draugeliu mėgome svaigti apie viską... Aš asmeniškai - tiesa, tik mintyse - mėginau įsivaizduoti pačias baisiausias emociniu požiūriu situacijas ir save tose situacijose... Mėginau užversti save tonų tonomis gėdos ir išlikti gyvas... Žodžiu, stengiausi išmokti būti pripratusiam prie bet kokių gyvenimiškų situacijų, kad man niekada netektų pasakyti: „negaliu patikėti“, „taip nebūna“ ir pan... Ilgai nežinojau, kas iš to gavosi, nes, šiaip ar taip, aš tebuvau kaimo mokyklos moksleivis pasaulio pakraščio mokykloje, kurio net žemėlapyje beveik kaip ir nėra... be abejo, fizine, regėjimo prasme - jokiu būdu ne politine. Šita sritis telieka nuošaly, nes niekada nenorėjau nieko įžeisti, juolab nelaimingos savo tėvynės.

Taigi, kai jau buvome universitetų auklėtiniai, draugelis kartą pasikvietė mane pokalbiui. Negalima sakyti, kad tai buvo kvietimas išgerti alaus, nes aš alaus negerriu, ir draugelis žinojo, kad tai nepasikeis. Susitikome trumpai pasikalbėti apie nieką... Pasvaigti, kaip senais gerais laikais... Kaip bebūtų, tai mums labai gerai sekdavosi. Iki šiol.
2010-05-03 22:42
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-13 18:23
Dvasių Vedlė
Eina sau, žiaurus optimizmas, šitai nuograužai įmygt 2 balus, ir tai padarė netgi du adminai! Matyt senstu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-05 23:30
Paklydęs Dinozauras
gerai, genijai, nereikia čia lialia. Džiaugiuosi, kad jūs tokie paslaugūs ir susilaikysiu nuo komentarų matydamas, kad jūs manote, kad aš visiškas mulkis. Gal aš taip ir atrodau, bet prisiminkim Karlo Majaus Old Šeterhendą, kai indėnai ruošėsi patrumpinti jį pagal ūgį, ir kaip jis vaidino skystesnį už bobą lepšį... Iki kol paniro po vandeniu... ir kas iš to gavosi... Pradžia atrodo fekalinai, sutinku, bet aš dar dainuosiu. Nors balsas užkimo. Kantrybės. Knygynuose jums savo knygą parduosiu su nuolaida. :) (Čia juk FANTASTIKOS sritis, argi ne?..)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-04 08:23
Exuss
"žemėlapyje beveik kaip ir nėra... be abejo, fizine, regėjimo prasme - jokiu būdu ne politine"

:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-03 23:48
Valkas
Mano jaunatviškas optimizmas pakratė kojeles dar po pirmojo šūvio iš "powered by Sebastianas" ižo.

Neperbėgęs minų lauko nesakyk "op", Sebai. Visko gali būt.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-03 23:42
St Sebastianas
Mielas Valkai, negi tikrai manai, kad pilna ir pataisyta šio kūrinio versija susilauks geresnio vertinimo, nei ši nuograuža? Ech, žaviuosi tamstos jaunatvišku optimizmu.;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-03 22:50
Valkas
Ir ne berods, o niekaip nesigauna. Reikėjo iš pradžių perskaityt svetainės taisykles.

Siūlau autoriui elgtis pagal paprastą planą: atsidaryt wordo (ar analogiškos programos) dokumentą, parašyt savo kūrinį, jį gerai patikrint (!) ir persiųst man el. paštu, kurį galima rasti namuose, paspaudus ant mano avataro. Įdėsiu jį vietoj šios jau patalpintos nuograužos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-03 22:43
Paklydęs Dinozauras
velnias. O redaguoti ir tęsti rašymo neišeina??? Aš išsisaugojau, kad nedingtų, ir galvojau toliau seivintis, bet kažkaip nesigauna, berods...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą