Rašyk
Eilės (78157)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Krinta baigščios sausio snaigės. Krinta išlėto pasigardžiuodamos savo individualiu kritimu į sniego pusnį, kurioje jos tampa minia ir praranda bet kokį savo individualumą... jomis vienodai žaidžiama, visos – vienodai tirpsta. Jas ištinka masinė lemtis.
Miške, ant kalnelio sniegu džiaugiasi ketvertas vaikų. Jie mėtosi gniūžtėmis, nedidelėmis mažyčių rankučių suspaustomis gniūžtelėmis... Vėliau jie ima voliotis po sniegą ir net nepastebi, kaip šitaip besiausdami atsiranda miško vidury. Jau pradeda temti...
Jonukas staiga atsimena probobutės pasakas, kuriose vilkai gaudo išdykusius vaikus, kurie laksto po mišką sutemus. Jis tuoj apreiškia prisiminimą vaikams.
Visus apėmė baimė, jie stovi miške ir dreba. Tuo tarpu Anelė pirma atsipeikėja ir skubina draugus, juk dar ne visiškai sutemo, iki visai sutemstant dar galima suspėti ir namo parbėgti. Anelė sparčiu žingsniu žengia miško pakraščio link. Jau matosi laukymė... šalia liuoktelėjęs zuikis dar labiau išgąsdina vaikus ir šie pasileidžia bėgti. Jie bėga kliūdami už medžių saknų, senų kelmų, medžių išvartų...
Štai jie jau prie kanalo, kitoje pusėje laukas, tačiau kanalas čia neužšalęs. Jonukas įsibėgėja ir peršoka kanalą, jo pavyzdžiu tučtuojau paseka ir Anelė. Benas irgi ruošiasi šokti, bet pamato vos ne verkiančią Marytę – ji bijo šokti...
Benas iškart sumoja, jog reikia eiti atgal į mišką... pagalio... juo jis galės pervesti Marytę į kitą kanalo pusę...
- Bėgu pagalio, - ištaria Benas ir dingsta miško tankmėje.
Jau ir visai sutemo, o Beno dar nėra... staiga vaikai išgirsta kažką atbėgant iš miško. Išsigandusi Marytė gulasi ant balto sniegoir pradeda melstis. Po akimirkos iš miško išlenda Benas nešinas pagaliu, pakelia Marytę, pemeta pagalį per kanalą,perveda Marytę, pats šokte peršoka kanalą, pagalį įmeta vandenin, ,, kad vilkai nepereitų‘‘. Vėl visi tekini pasileidžia sodžiaus link ir tik sodžiuje pasijunta ramiau ir išiskirsto po trobas...
2003-10-12 09:59
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-25 14:33
little drummer boy
o va sita versija hmmm..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-13 13:20
klimbingupthewalls
primena 4 klasės diktantą (plius rašytą vieno iš mokinių, nes yra klaidų :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-12 21:31
mmmm
Kas čia yra, komentarų nėra? Tuoj bus.
Gražus kūrinėlis. Ramus toks. Netgi per ramus. Trūksta kokio nors įvykio. Dramos gal.
Va jei iš miško išbėgtų ne Benas, o vilkas su kruvina Beno ranka žabtuose - manau tada liūsiai turėtum 4 pagalius.
Nors gal ir neturėtum visgi...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą