Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mintys. Spalvoti riešai kuria naują melodiją. Linguoju. Žiūriu į vieną tašką… - juoduma. Pajudinu ranką. Rieše skęsta visuma, svajonės. Per didelė dozė. Kraujas. Milijonas lašų, o juose dar milijonas juodos pastelės. Susilieja dažai. Maišosi spalvos. Nesuprantu kas vyksta. Naujas lietus visumoj. Riešą nuplauna bespalviai atspalvių krantai. Bangos į žaizdą pakyla. Užteržtas fonas. Pasaulis. Skausmas į širdį siunčia egoistinį slėnį. Obsesija valdo visuomenę. Tai mano širdis. Vidaus būtyniniai drugiai gamina dozę. Liūdesys nerimsta. Riešai kraujuoja, kenčia. Vystosi naujas skausmas. Metamorfoze. Skaudu. Milijonai spalvų… Ant piršto linijų skęsta pastelinė dozė. Ašaros rieda. Nubraukiu. Riešas praranda spalvas. Kraujuoja gyvybe… Karujuoja neviltim. Žiūriu pro pastelinį lietų. Jis verkia. Verkia spalvom. Pabaigos dozė sminga prastoj, spalvotoj gyvenimo kokybėj. Skaudus lietaus narcisizmas kęsta galvoj. Aš gyvenu, ar egzistuoju? Skaudu.
2010-03-29 14:52
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-08 17:41
Dvasių Vedlė
Dienoraštis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-02 12:51
Sniego mėnuo
Jausmai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-29 17:01
pabiruogė
Labai miela ir artima, nors daug liūdesio.
Daugiau vilties.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą