Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jam ketveri. Jis klausosi Bacho. Jam penkeri. Jis varto Picasso albumą. Jam šešeri. Jis skato Hessę. O juk jis tik nori būti Vaiku. Paprastu vaiku. Žaisti kartu su kitais slėpynių, gaudyti ir būti gaudomas. Jis nori nerūpestingai žaisti smėlyje.
Jo tėvas - žymus mokslininkas, įrodęs kosmopotogramiją.
Jo mama - garsi medikė, pirmoji pritaikiusi lazerinę fiziką medicinoje.
Garsiausio pasaulio laikraščio antraštė: "Žymaus mokslininko ir garsios medikės sūnus - GENIJUS"
"Nenuvilk mūsų" - pastoviai skamba ausyse.
Jis nori tiek nedaug... Būti vaiku... būti paprastu vaiku!..
Jam septyneri. Jis pirmo kurso studentas garsiausiame pasaulio universitete. Biocheminės inžinerijos fakultete. Jam dešimt. Jis jau profesorius. Jis eina iš darbo pro linksmus savo bendraamžius. Jie žaidžia. Mašinytėm ir lėlėm. Berniukai tampo mergaites už kasų! Smagu! Ir jis nori! Ir jis nori! IR jis nori būti VAIKU!!![PAPRASTU VAIKU].
Jis prisijungia. Smagiai leidžia laiką tampydamas kasas ir varinėdamas mašinytes. Pirmyn. Atgal. [Nors turi savo nuosavą tikrą mašiną].
Garsiausio pasaulio laikraščio antraštė: "Genijus kvailėja: pastebėtas žaidžiant su paprastais vaikais."
Jam tik dešimt. Jis profesorius. Nuvylė tėvus.
Jis vasarą nori maudytis! Maudytis paprastoje kūdroje. O ne tupėti kažkokioj pasaulinėj  mokslininkų konferencijoj. Jis nori jausti drungną kūdros vandenį vilnijant per kūną... Jis nori būti VAIKU!
Nusprendžia išvažiuoti. Jis atvyksta kažkur į kaimą. Js maudosi. Nerūpestingai pliuškenasi. Džiaugiasi! Pagaliau, jis Vaikas. Jis nemoka plaukti.
Visuose laikraščiuose rašo: "Genijus nuskendo paprastoje kaimo kūdroje. VAIKAS nuvylė tėvus."
2003-10-08 21:03
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 25 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-03 18:02
Tylinti
///// už idėją.Patarčiau dar kartą perskaityt Saulės Radijos komentarą.Labai pamokantis.Šaunuolė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-09 19:47
fryla
tikras. patiko labai. ypac pabaiga. jis nemokejo plaukti. kiek daug jis nemokejo. ir kam tos konferencijos? jos nepadeda gyventi. tik stato sienas. daug sienu.
vertas penkiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-09 16:05
Saulės_Radija
kudros ne man vienai galvoje vaidenas . Jau geriau mirt vaiku ,negu gyvent ne savo gyvenima (mano pacios nuomone)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-08 23:29
Erškėčių paukštė
Labai pazistama...  ////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-08 23:27
vinilas
nu faijna ypac paskutine laikrashcio antrashte
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-08 21:27
unknown artist
Melas melas melas...

Paprastai, protingi save realizavę tėvai niekada neprievartauja savo vaiko šitaip elgtis. Vaikus prievartauja tie, kurie nori nuslopinti savo kompleksus, kad buvo nevykėliai.
Vaikas niekada nenorės šitaip mokytis, jei jis dar nori tik žaisti. Per prievartą niekas nėra tapęs genijumi. yra tapę tik gerai ištreniruotais robotais. Tačiau gerai ištreniruotas robotas nėra genijus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-08 21:26
mmmm
Na ir genijus. Nemoka plaukt ir į kūdrą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-08 21:19
tesa
primine "Little man Tate"....labai net...ech...nieko naujo...o gaila...pradzia buvo visai nieko...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-08 21:07
Darrrka
kodėl man tai taip pažįstama[?] :-/
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą