Rašyk
Eilės (78155)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







mes keliaujame Londonu. gerai, nebaksnok į kaktą želiniu tušinuku, inteligente - keliaujame po Londoną. aš tau pasakysiu - jie tokie negražūs ir stori. jų smegenys, prisiekiu!, padengtos storu maisto sluoksniu. jų galvose vien maistas ir našta. kokia gi daugiau - paskolų našta. jie ima paskolą, nes nori skalsesnės duonos ir didesnio makdonaldo rinkinio.


o tu puikiai deri prie jų. tavo batai nevalyti nuo mūsų išvykimo pradžios, o viršutinė senelio marškinių saga guli kažkur Paryžiaus požemiuose. pameni? vietiniai bomžai palaikė tave savu, o tu jiems nedavei to maisto, kurį laikei rankose. už tai jie išplėšė tavo marškinių sagą ir įmetė į kanalizacijos duobę. dabar mes draugiškai sukurpkime istoriją, kad ta saga mėtosi požemiuose. tai taip aristokratiškai skamba.
tavo išsilavinimas perėjo į aukščiausią lygį - dabar jautiesi it brandus niekintojas. aš vadinu tave kaimiečiu, viešpatie, aš dėl to nekalta, tu taip atrodai. tu man skaitai gyvenimiškus moralus kasvakar vietoj rumuniškų pasakų. užsidedi akinius (dievaži, kartais man atrodo, kad mano ranka lieknesnė už tavo akinių rėmą) ir visai neritmiškai nesinchriniškai vebleni: tik valkatos supranta tikrąją gyvenimo prasmę. ar esu minėjusi, kad tavo balsas apgailėtinas?


todėl mes ir valkataujam. aš pykstu, tu neleidi pereiti šviesiąja Bondo gatve, nes blizgios vitrinos trugdo teisingai mąstyti. vitrinos žaloja smegenis ir gadina akis. kai eilinį sykį švelniai kuždu, kaip tavęs nekenčiu, tu atsakai, kad pagaliau tampu normalia moterimi, nes žmonių prigimtis diktuote diktuoja neapkęsti vieni kitų. tu mane įsimyli iš naujo.


tu man leidi vieną kartą pasisukti didžiuoju ratu, pats tuo tarpu sėdi apšnerkštame tualete ir rūkai nuorūką. taip, mes dar turime eurų degtukams, bet nebeturime cigaretėms. mano mažasis valkata, čia tavo gyvenimas - ne ką blogesnis už surinktas nuorūkas.


mes meldžiamės makdonaldams, išnykusioms rūšims ir nesukurtoms genetinėms ląstelėms.

2010-02-24 09:14
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-10 22:03
inas
Labai stipriai parašyta,atrodo,kad tikrai ten buvai,jei ne,tuomet dar didesnis pliusas,nes pataikyta į dešimtuką :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-28 10:47
Ciklono Kalavijas
Priminė stiliumi J. Kunčino "Tūla". Ir ta valkatų dalia...
Norėtųsi daugiau tavęs kūrinyje. Dabar, suprantu, ne specialiai ką nors kopijuoji, o tai... gavosi. Bet taip neturėtų gautis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-25 19:00
Dvasių Vedlė
O man šitas patiko labiau nei pirmasis. Tiesa, nežinau kaip reaguoti į mažąsias raides sakinio pradžioje. Na, tebūnie, turbūt čia toks stilius.

mes meldžiamės makdonaldams, išnykusioms rūšims ir nesukurtoms genetinėms ląstelėms. Puikiai pastebėta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-25 01:02
Pirk Volgą
Suregzta čia painiai, bet yra labai gerų ir teisingų minčių, ypač apie maistą ir paskolas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-24 20:18
JRFRA
želiniai tušinukai labai mokykloj populiarūs labai protingų mokinių labai protingose mokyklose
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-24 15:50
Garso Bangos
mhm, kiek silpniau, bet tęsk, aš lauksiu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-24 15:00
Aurimaz
Klaidų pilna ir mintys jau regėtos už pirmo kampo...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-24 11:14
Šnekorius
LOndonas čia kas? Jei būtų kabutėse tai sakyčiau gal kokio automobilio pavadinimas, bet jei turite omenyje Anglijos sostinę, tai nesuprantu kaip ją galima keliauti.. NU bliamba,aosimoviau su tuo Londonu. Nupirkot :) O pasirodo, kad čia tokių jaukų yra ir daugiau. Žaviuosi, kad tokiame trumpame tekste sutalpinta tiek daug minčių, o gal net ir faktų. Aš Jūsų darbą be jokios abejonės vertinsiu penkiais balais, Nežinau kaip tądarys kiti, neperskaitę pirmosios dalies. Lengviau vertinti visumą. Žinoma labai lauksiu tolesnio kūrinio plėtojimo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą