Rašyk
Eilės (78155)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 0 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Man patiko žiūrėti į dangų. Stebėti praslenkančius debesis beveik giedrame vasaros danguje. Tyliai sekti reaktyvinį lėktuvą, skrodžiantį dangų savo baltu pėdsaku. Gulėti ant nugaros, įsikandus žolės stiebą, ir galvoti, kur skuba žmonės lėktuve ir ar pilotas dabar geria kavą. Kartais įsivaizduoti, kad turi galingą ginklą, ir pirštu nusitaikius tyliai ištarti "paf". Norėti pakilti į orą ir praskristi virš miesto skutamuoju skridimu. Kartais tiesiog gulėti ir nieko negalvoti.
Arba sėsti ant dviračio, užsimesti Pink Floyd CD, ir minti, kur niekada nebuvai. Važiuoti per miškus, per apleistus kelius, į saulėlydį. Leistis nuo kalnelio purvo keliuku, ant kurio - liepos menesį - pageltonavę ir nukritę lapai. Užvažiuoti į skardį, ir iš viršaus pažvelgus į vieną pusę pamatyti miestą, o i kitą - laukus ir miškus. Tada patenkintam atsukti mineralinio buteliuko kamštelį, gurgštelėti ir surūkyti vieną cigaretę.
Arba pasiimti gerą draugą ir naktį išeiti į mišką. Tamsoje eiti per tyloje paskendusias laukymes, brautis per eglynus, pasišviečiant žibintuvėliu, įsiklausant į kiekvieną sušlamėjimą. Ir išeiti į laukymę su kalneliu, kurio viršūnės viduryje - trys akmenys. Atsisėdus ant akmenų surūkyti po cigaretę, o ant trečiojo, tuščio akmens - palikti nesurūkytą cigaretę. Kitiems.

...

Tik darosi vis sunkiau ir sunkiau sugrįžti į realybę ir pasinerti į rutiną...
2003-10-07 00:57
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-07 17:29
vinilas
na siaip nieko mintys, daviau beweik max, bet ash tokius savo pamastymus ir palieku galvoj, nes cia kiekvienas kazka panashaus parashyti gali (na zhinoma jei siela dar neatbukusi nuo gyvenimo rutinos)...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-07 13:08
Karlsonas kuris gyvena ant stogo
Panasu i dienorasti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-07 12:00
tesa
na Master jausmas pazistamas, kai sunku grizti, o ypatingai i realybe....as irgi nerukau, bet skaitosi maloniai..rukymas visada kazkas tokio vos ne viliojancio ir visada gerai skamba.../////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-07 01:19
mmmm
Su tokiu rūkymu gali tos vasaros ir nesulaukti
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-07 01:04
užmarštis
"pasiimti gerą draugą"  - che che, kaip daiktą ar kaip čia?:)
labai jau rėžia ausį tie momentai su cigarete.
aš ne prieš rūkymą (nors pati niekada to nedariau), tačiau cigaretinis aspektas čia persidengia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-07 01:02
Darrrka
noriu vasaros... :-/
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą