Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Lapas atsiplėšė nuo šakos ir linksmai vinguriuodamas ėmė leistis. Lapas kaip lapas, visiškai normalus, jei nekreiptume dėmesio į spalvą. Violetinis. Kaip, beje, ir viskas aplinkui. Gal kiek tamsėlesnis. Priliečiau, ir jis subiro į daugybę mažų violetinių lašelių, tyliai plevenančių vėjyje mažomis violetinėmis liepsnelėmis. Tai saulė juose atsispindėjo, švelniai skleisdama violetinę šviesą.
–Vaizdinys įdomus, labai įdomus... –fototerapeutas gremžė ožio barzdelę. –Įdomu, kad matėte jį antrojoje sapno dalyje. Pirmoji, sakėte, buvo oranžinis skrydis... Violetinė šiuo atveju visiškai iškrenta iš konteksto. Ir mano planų, beje. Norėjau kiek suskatinti jūsų gyvybinį centrą, o, rodos, įsijungė protinis. Kažkokiu būdu vienas stimuliuoja kitą. Matyt, turite tiesioginę jungtį.
Žinoma, turiu, ėmiau kiek nervintis. Kaip ir visi, norėjau pasakyti, bet tiek jau to. Paliksim šį galvosūkį vargšui gyduokliui išsispręsti pačiam. Aš tuo tarpu sutelkiau dėmesį į knygą, kuri, lyg supratųsi ko noriu, krustelėjo, o po to ėmė spurdėti. Gyduoklis sulaikė kvapą ir išsižiojęs akimis nulydėjo pro duris išslenkantį medicinos terminų žodyną.
–Matyt, mano violetinė susijungė su jos oranžine, –tariau ir uždariau paskui save gyduoklio kabineto duris.
„Ir ką norėjau čia rasti? “–gūžtelėjau pečiais.
Išėjus iš pastato vėjas pasigavo besiplaikstančias mano violetines gijas ir sutaršė jas su oranžinėmis. „Teks paplušėti, kol iššukuosiu, “–keiktelėjau mintyse.
2010-01-31 14:27
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-09-08 01:26
KaIuS
Dvasių vedlei: tęsinuką galima rasti mano dienoraštyje, Gmitės prašymu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-05 11:13
Gyvos sielos
Fantastika yra viskas kas netelpa į rėmus.
Bet rašyk fantastai turi būtinai kam nors nuleisti kraujo ( tai yra pokemonų lygio fantastika):)Tad nei krėvė, nei bredberis jiems nieko nereiškia:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-14 18:32
Dvasių Vedlė
O man visai patiko. Tik galėjo būt ilgesnis, labiau paplėtotas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-02 15:12
Chara Chiris
Gal būtų normaliai, jei būt koks dešimt kartų ilgesnis, o čia nei ko paskaityti nėr, nei kuo susidomėti. Skaitosi lengvai, bet šiaip tikrai nieko įspūdingo. Nesužavėjo
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-02 14:54
KaIuS
Jei žinotum, Gmite, kaip išraudau... nuoširdžiai sakau, širdis į kulnus nusirito ir pilvą susuko. Bet taip va ir susirenki, žmogau, informaciją, kur gauti informacijos. Einu dienoraščių vartyti, bo aš čia dar nelabai gaudausi
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-02 12:15
KaIuS
Kažkaip kartojatės, Omnia :) Iš tiesų, galima būtų ir visai nekreipti dėmesio į neverta dėmesio rašliavą. Bet dėkui, kad jaučiate pareigą įdėti komentarą, ypač gražiai pūkuotą.

P.S.O kaip vadinasi fantastikos mūza, beje? Ji, matyt, ateivė kokia? O gal sukryžmintos  Klio ir Uranija?  Kaliopė, Melpomenė bei Talija taip pat čia kartais darbuojasi?
Apie skaitytoją iš tiesų reikia galvoti. Ačiū, kad priminėte. Tik vat nežinia, apie kurį. Kartais čia problemėlė iškyla.
Labai gailiuosi, kad komentarai mano išėjo ilgesni už kūrinį, tikiuosi, tai nepasikartos.
Linkejimai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-02 04:18
omnia_mea
Aš. Aš. Aš.

Pagalvokit apie skaitytoją.

Pagalvokit apie fantastikos mūzą.

Pagalvokit apie gerą kūrinį, kurį apsninga šie pūkuoti ekspromtai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-01 23:05
Preliudija
Violetinė buvo Vynuogė.

Šukuokit - pats užsiveisėt.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-01 22:02
KaIuS
Dėl tavęs, Gmite, gal ką dar išspausčiau, arba leisčiau tau pratęsti, bet va Omnia lauk prašo, nes nebeišgali kentėti :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-01 18:17
omnia_mea
žr. next.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-01 15:33
KaIuS
Ačiū, omnia_mea, už gerą žodį. Manau, kad apie tai irgi verta pagalvoti. O gal net ir padaryti :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-01 15:24
omnia_mea
Jurgi, o stalčius?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-01 14:13
KaIuS
vadinasi, ne toks jau tas herojus ir lyrinis :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-01 12:20
KaIuS
Atsiprašau už klaidas, per vėlai pastebėjau. O kur talpinti tokią „kūrybą“, gal senieji svetainės gyventojai man galėtų patys patarti?

>Gama Mike India Tango Echo 
>jei tavo lapai butu simbolizave ramybe, jie butu >like zali. lyrinis as sapnuoja sapna. sapne kazkas >ne taip. jei nebutu problemu, o jo sieloje darniai >sugyventu visos cakros - sapnu, kuriuos reik aptart >su gydytoju, nesapnuotu. o jei jau reikia aptarinet, >tai ta spalva tikrai nerodo ramybes.

Sapnas - terapijos, o gal eksperimento dalis, pasekmė, bet ne priežastis. Kodėl lyrinis herojus su gydytoju susitiko - kitas klausimas. Tai labiau skaitytojo vaizduotės reikalas :) Ar fantastikos žanras reikalauja, kad viskas būtinai būtų surašyta rimtu moksliniu traktatu?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-01-31 22:19
Valkas
Jei autorius nori, kad būtų perkelta į šiukšlių dėžę, tegul pasako. Bus padaryta.

O kol kas matau čia mizerinį gabaliuką fantastikos, nors miniatiūra ir visai pusėtina. Kaip naujokui. Tik derėtų atkreipti daug dėmesio į klaidas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-01-31 21:59
KaIuS
Galbūt tai ir ne fantastika, o Šiukšlių Dėžei priklauso, kadangi daugiau tikrai nebus :)
O violetinės reikšmės gali būti ir kitokios. Tarkim, violetinė čakra (Karūna) simbolizuoja beribiškumą, ramybę, išmintį
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-01-31 15:29
Andrew Thomas
Gama Mike India Tango EchoPer mažai...

netgi labai per mazai.ir net nelabai fantastika.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą