Rašyk
Eilės (78166)
Fantastika (2308)
Esė (1557)
Proza (10915)
Vaikams (2717)
Slam (78)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tyliai nubraukiau nuo akių riedančią ašarą...
- Viskas, bus geriau jei jau išeisi...
- Bet juk tai taip kvaila! Kaip tu gali pykti dėl to? Aš buvau įkaušęs, išgėręs, juk jau atsiprašiau! Tai atsitiko visai atsitiktinai, man niekas nerūpi, tik tu, garbės žodis! Išvis nebūčiau ėjęs į tą sumautą vakarėlį...
- Gal tau ir atrodo, kad  tai kvaila, bet man tikrai ne...
- Patikėk, tai nepasikartos daugiau gyvenime! Tikrai, tai tiesiog atsitiko netyčia... Nagi, nebepyk, man jau pabodo... Be to, su tavimi pyktis labai sunku, tu varai mane iš proto! - jis nusijuokė.
- Tu mane taip pat... - šyptelėjau lūpų kampučiu.
- Nagi, geriau nueikim vakare kur nors, ką manai?
- O internatas... Ponia Fobs? Mes juk negalim elgtis kaip norim...
- Gerai, kaip nori... Tada susitikim savaitgalį, bus kaip tik mokyklos varžybos! Po jų nueitume į parką, pasidarytume pikniką, pasivaikščiotume... Juk skamba visai gražiai?
- Aš savaitgalį grįšiu namo, pas tėvus. Labai noriu pamatyt miestelį....
- Jėzau! Aš tau siūlau pabūt su manim, o tu labiau nori grįžti namo, ar ne..? - jis nuliūdo.
- Aš jau pavargau, Džonai. Nuo šio internato, tavęs, nuo visų! Tu juk visada galvoji tik apie save... O dabar aš noriu pabūt viena, ir praleisti savo savaitgalį namie. O tu... Tu tiesiog ... Nežinau, aš pavargau nuo mūsų santykių, tikrai! Jie baisiai painūs... Iš vis nežinau, ar dar mums kas nors pavyks ... Nebematau to Džono, kurį pažinojau anksčiau... Tiesiog gal aš tavęs jau taip nebemyliu, kaip kažkada, todėl esu atvira... - pasakiau netvirtai.

2009-12-22 18:31
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-12-23 22:17
JRFRA
a joptvaju... nusipirkau zhuvi ciulpike ir molestinu dabar, sorry for interrupting uahaha

as nesuprantu, kam isvis reikejo taisyt klaideles, nes teksto čia truksta(I cant see) ar suprantamai issireiskiau? nors jeigu cia koks iskopipeistintas tauragienes vertimas apie sesiu zibuciu kalna, nenustebsiu
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-12-23 13:35
Varinė Lapė
Klaideles aprankiosiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-12-23 13:33
Varinė Lapė
"garbė žodis", "ėjas", "kiap", "norui paamtyt", "grįšti", "tesiog", " taves"...

Daug klaidelių, ir siužetas neaiškus, kaip iš populiaraus vokiečių serialo paaugliams...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą