Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Miestelio ir aplinkinių kaimų gyventojam, pagausinti ir paįvairinti neįmantraus maisto kasdzienybį, in krautuvį tavorų veždavo vienų kart per nedelių. Vienu roz atveždavo ir mėsų su duonu. Kaimieciai, nor ir buvo užimci kolūkiniais darbais, bet sugebėdavo an 60 arų dar išlaikyc porą kiaulių,  karvį ir naminių paukščių. Cik kaimuose gyvendami mokytojai ir kitokie tarnautojai ir neturėdami žemės  sklypo maistą pirkdavo krautuvėje, o kap nuvykdavo in rajono centrų pirkdavo ty. In miestelio krautuvį atvykdavo  ir kai kas ir iš Baltarusijos TSR pakraščio žmonių. Ty, macyc, buvo sunkiau su mėsu. Nor mėsos akvatnykų ir pas mus buvo nemažai, bet ir ciem iš Belorusijos irgi tekdavo šis tas.
    Pardavėjos būdavo, ir dzvi, ir trys. Ir nor jos sukdavosi kap vijurkai, norėdamos ku greiciau apiprekinti visus, bet ailė išsivyniodavo net laukan. Bet cia irgi acitikdavo kita bėda, ko greiciau  dzirbdavo už prekystalio moteriškaitės ir mažindavo ailios ilgį,  tuo labiau mažėjo  dešra ir mėsa.
    Prieš mani  jau liko cik viena motera ir jy in pardavėjų prašneka rusiškai, o gal ir baltarusiškai, arba kap kas sako – gudziškai:
    – Vymia! Prosim... – cylokai prataria prašytoja.
Pardavėja, matosi, nesupranta, ko cia iš jos nori.
    – Nesupratau. Sakykite, prašom, ko jūs norite?
– Vymia, – pakartoja moteris.
– Nieko nelaukusi, viena pardavėja prišoka arcyn, per prekystalį išciesia rankų ir sako:
– Julia. Aš Julia. Ko pageidaujate?
    Nesuprato pardavėja, kad rusiškas žodzis „vymia“, reiškia – tešmuo, bet ne baltarusiškų vardų.
2009-12-16 21:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-12-17 15:23
Pelekiškių Širšė
Nu, Misingine Laputaite, tu visgi, kai kuo ir domiesi. Ačiū tau ir už tai. Tačiau čia ne prisiminimas,- čia etnografija.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-12-17 12:49
Varinė Lapė
Taigi, tiesiog epizodėlis. Sakytum nelabai ir intriguojantis, bet vien tai, kad tai prisiminimas - aukso vertė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-12-17 02:47
juozupukas
  Ką bepadarysi, tai tiesiog - c'est la vie. Tokia ta vėlyvoji Dzūkijos etnografija. O miestai juk savo turėjo, tačiau kažkaip nesimato net horizonte tokio žanro. Ach tiesa, dabar tai sudeda į romanus ir už tad gauna "nominacijas". Taip ir skelbiama toks ir toks gavo nominaciją. Kaip tai reikėtų suprasti? Bet tai nesvarbu... O svarbu tai, kad yra rašančių tokiomis temomis. Garbė jiems.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-12-16 22:14
Šnekorius
Nepykit, bet šiai istorijai trūksta ugmelės. tačiau anaiptol ji nėra bloga. Tiesa čia: " ir kai kas ir iš Baltarusijos TSR " pirmojo ir tikrai atsisakkyčiau. Šį kart 4 su pliusu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą