Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







... -Lietus pliaupia, kaip iš kibiro. Nepasisekė man, po pietų buvau grožio salone, už šukuoseną brangiai sumokėjau, ir še tau. Vairuotojas paskambino pranešti, kad pasiimti manęs negalės, turi vaiką nuvežti į ligoninę. Susirgo vargšelis. O aš ką, ne vargšelė? Turėsiu namo parvažiuoti taksi, o kol jos lauksiu iš šukuosenos nieko neliks. Na ir dienelė...
-Ponia Silvija, jūs nesijaudinkite, lietus praeis, o taksi važiuoti ne taip jau blogai. Aš kasdien autobusuose stumdausi – ir nieko. Gal kavos?
-Taip, būtų neblogai.
Silvija tylėdama gėrė kavą. Diena praėjo įprastai. Nieko ypatingo nenutiko, išskyrus    tai, kad vairuotojui atsirado neatidėliotinų reikalų. Taksi atvažiavo už dešimties minučių ir ji jau važiavo namo, kur jos laukė nuolatos užsiėmęs vyras ir nesuvaldomi vaikai. Vos peržengusią slenkstį, ją pasitiko mažieji patrakėliai.
-Mama, mama!!! Šiandien  ponia Viktorija mokė mane abecelės.
-O aš susidraugavau su poniu, todėl jis jau noriai mane vežiojo. Įsivaizduoji, moku bendrauti su gyvūnais!
-Labas vakaras, brangioji – nekantraudamas įsiterpė Linas, jos pirmasis oficialus vyras, už kurio ji sutiko tekėti tik iš baimės likti vieniša.
Jis padėjo jai nusiimti kailinius ir jau norėjo pabučiuoti, bet Silvija atsisuko ir nuėjo į savo kambarį.
-Esu labai pavargusi ir nenusiteikusi su niekuo bendrauti. Norėčiau pabūti viena.
Pastaruoju metu ji pasidarė labai uždara. Vos tik ateidavo namo, iškart eidavo į savo kambarį ir neišeidavo iki pat ryto. Tik savaitgaliais kartais pasedėdavo prie pietų stalo su visa šeima, bet dažniausiai turėjo, jos manymu, svarbesnių reikalų. Silvija buvo vieno populiaraus žurnalo vyriausiąja redaktore. Apie šį darbą svajojo nuo pat vaikystės, todėl jai buvo nesuprantamas moterų požiūris, kad svarbiausia yra šeima. Ji per savo gyvenimą nuveikė kur kas daugiau, nei svajojo būdama vaikas. Padarė stulbinamą karjerą ne tik žurnalistikos srityje, bet ir kaip dizainerė. Ne veltui dirbo mados žurnale. Buvo laukiama viešnia elito vakarėliuose. Žinomų žmonių kvietimų niekada neatsisakydavo, nes pasirodymas viešumoje turėjo didelę įtaką jos, kaip gabios žurnalistės ir talentingos dizainerės populiarumui...
2009-11-25 18:02
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-26 08:29
Varinė Lapė
Dar viena ponia Anna Wintour... Tęskit, mažai čia ką pasakyt galima.
Kiesta, kad tik pasidarius šukuoseną moteris grįžta ir užsidaro kambaryje, iš kurio neina iki ryto. Kam ta šukuosena ir kam dėl jos pergyvent?
Sako, kad iš šukuosenos nieko neliks, bet kiek žinau, iš salono brangių moteryčių niekas neišvaro, jei jos laukia taksi, tad ir nereikia stovėt po lietumi su kailiniais ir šukuosena...
Nemažai nelogiškumų.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą