Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Užbaigsiu kitaip nei planavau. Pastaruoju metu nemažai skaičiau apie mirtį, mirtinai sergančius ligonius; nemažai apie tai galvojau. Rašiau… Tačiau nusprendžiau nebetęsti “Pokalbių ant bedugnės krašto”.

Šiomis esė, pamąstymais norėjau daugiau suprasti apie pačią mirties esmę, kiek ji siejasi su baime, ką reiškia pasaulio pabaigos simbolis. Dabar nebemanau, kad tai gera idėja, nes mirtis savaime yra už žodinio pasaulio ribų. Todėl manau parinkęs gana gerą bedugnės simbolį išreikšti mirties esmę, nes ši tema paprasčiausiai neišsemiama.

Pateiksiu vienintelį pavyzdį pabaigai: susidūrus su mirtimi ar kitu šokiruojančiu įvykiu vienas pirmųjų dalykų, kurie mums nutinka – kažkas užspaudžia gerklę ir neleidžia ištarti nei žodžio. Kažkas, matyt, nori šį tą pranešti šiuo ženklu. Dar akivaizdžiau visa tai parodoma tuomet, kai žmogus netgi rankomis užsidengia burną. Tik, prašau, nereikia visko suprastinti į chemiją ar biologiją. Mokslas paaiškina tik tai, ką gali paaiškinti, tačiau tikrai nežino, kokie pokyčiai tuo metu vyksta žmoguje. Man tai ženklas padėti rašiklį į šalį: yra dalykų apie kuriuos geriau kalbėti ne žodžiais.
2009-11-01 21:51
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-12-01 22:56
Garso Bangos
tas mintis, visas, kas link tų "Pokalbių ant bedugnės krašto" manau galėtum puikiai, vienaip ar kitaip perkelti į prozą. Savo mintis dalinai ar visiškai perduodamas lyriniam herojui, susieti jas su kažkokias įvykiais. Tik mano mintis :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-09 16:13
Ferrfrost
Mirtis - nėra labai žavinga pokalbių tem, tai gyvenimiška ir naturalu, nes mes visi taip baigsim, tad reik kalbėt apie tai kaip naturalų dalyką.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-09 16:12
Ferrfrost
Negali viskas taip baigtis:(
Kas nutiko? Kažkas atsitiko, kad taip įtakojo...
Rašyti ir nagrinėti galima viską, tai neprieštarauja jojiems dėsniams ir nemanau, kad, kam skatina blogas emocijas ar dar ką.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-04 11:54
Aš čia buvau
Tiesa, bet visgi gaila. Mirtis - labai žavinga pokalbių tema.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-04 00:33
dienorastynas
panašiom temom mąstau jau virš metų, tačiau visa tai aprašinėti nebandžiau, nes sutinku su išsakyta nuomone.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą