Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šią naktį kaip tyčia visi sugulė anksčiau, kad be liudininkų galėtum įsliūkinti į kambarį pro langą, nenumaldomai artėti ir artėti prie lovos kampe, kur paprastai aš miegu. Kad galėtum jau tiesti pirštus į apgavikę tamsą ir galiausiai manęs nerasti.

Žinojau, kad tu ateisi. Kaip kiekvieną vakarą. Pro užmerktas akis įsivaizduoju įsižiebiant žvaigždes. Laukiu. Pajuntu jūros dvelksmą. tyli, bet giliai alsuojanti jūra su gintaro luitais šerdy. Prasimerkiu, kad pasigėrėti. Tu priešais mane. Kas vakarą.

Rytais ant kilimo randu smėlėtus pėdsakus. Surenku kiekvieną grūdelį. Vyno butelis ant stalo kas dieną vis pilnėja. Jei kada išmoksiu pasigaminti smėlio laikrodį, noriu, kad jame sekundes, minutes skaičiuotų smėlis, atsigabenęs kojų tarpupirščiuos mylimo žmogaus.

Nusprendžiau šiąnakt tavęs laukti kitapus upės. Ir vis tiek žinojau, tu ateisi, nespėjus žvaigždėms apsnūsti. Rasi mane be užuominų.

Skaityk! Savo naujas eiles. Žudyk! Mirk kartu su manimi! Kolei išauš. Kolei pabudins šuns lojimas ar įkyrus žvirblio čirškesys. Leisk numigti protui, sielai, širdžiai… Be liudininkų. Prieš tai manam delne supylęs smėlio grūdelius.

Ir kai mudu jau būsime išėję, iš vyno butelio kambaryje tebedvelks jūra…
2009-10-18 22:03
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-31 20:02
Nendrinukė
graži mintis apie tas smilteles, jų surinkimą ir mylimą žmogų...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-20 13:34
Sauterelle
Visiems neįtiksi, brangioji Vilnele :) tau tai saldus banalumas, o kitam gal visas jo gyvenimas...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-19 12:11
vilnelė vėl
per saldu. ir per banalu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-18 22:09
Kulšelė
Tau dar visai pakenčiama,būna sunkiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą