Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 24 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Naktimis ieškau tavęs. Pameni tą vėją? Palauk, kokios krypties jis buvo? Atsiminiau...
Ne kryptį jis rodė. Nepūčia jis man daugiau. Paliko jis mane taip, kaip aš tave. Jaučiu...
Mačiau tavo skausmą nebylioj nakty, serenadas aidinčias tarp žvaigždžių. Žinai ką? Aš būčiau per silpnas tam. Visgi baimė aptemdė mane ir likau bąsas kaip valkata gatvės šešėliuose. Klajoklis tarp šešėlių... Kažkur jau girdėta, buvau tenais. Atsimenu tuos pokalbius apie laisvę. O tu? Keli žingsniai iki dangaus, dabar manęs niekas nepagaus. Rodos taip skambėjo mūsų sielų motto. Gaila. Laisvė jau tikrai nesuteikia jokios globos, ji tik baugina. Viena mintis apie ją ir praeitis traukiniu pralekia per dvasią ir lieka liūdesys. Bandžiau įveikt save ir vėl rašyt, kurt beprasmes eiles. Tik šikąrt be tavęs. Įsivaizduoji? Juokinga ane? Neveltui juokdarys tarp draugų. Taip bandau užsimiršt ir būt laimingu, bet tai tik eilinė nusidevėjusi kaukė. Trūksta man tuštumos, tos kurios man visada duodavai. Skamba kvailai, bet jos dėka jaučiaus išskirtinis. Mano egoizmas buvo pačioj viršūnėj. Galėjau kalnus nugriaut akies mirksniu. O dabar... Dabar matau tik sau naują pseudonimą tarp mūsų nebaigtų eilių: Bevardis niekas. Ech...
Šią minutę man užtektų tik pagaut tą tavo šiaurės vėją ir pateikt jam prašymą iš širdies. Noriu, kad jis tau pasakytu tai ko neišdrisau aš, tą banalu žodį „Atleisk“.
2009-09-23 20:45
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-17 01:11
gyvaciuke_nuoduke
Badi nekreipk demesio i ta kritika ne visi kritikai cia  ismano ka kritikuot (dabar ir as uzsitruakiau ju  rustybe , bet tiek to nebijau)
Svarbiausia, kad rasydamas esi nuosirdus ir  nerasai "bile ko" vien del to kad rasyt.
Daugelis cia raso tuscius zodzius be jausmo. Na o tu - saunuolis :) Man patiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-24 11:16
Badis Meilė
Gerai,
Atsiprašau dėl savo tokios reakcijos. Paprasčiausiai pradėjau vėl rašyt po ilgos labai pertraukos o jūs iškarto taip negailėstingai puolėt mane savo kritika:D Todėl ir susinervinau;) Įspėjimas tai įspėjimas, nieko čia baisaus ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-24 08:51
Varinė Lapė
Žinoma už prastai įvertintą tik Jums suprantamų jausmų išraišką tolygu įžeidimui. Nekritikuosiu idėjos, ji tik Jūsų ir tik Jums suvokiama.

Pakritikuosiu klaidas:
"ane"
"tenais"
"nepūčia"
"...tą banalu žodį „Atleisk“."
"šikąrt" ir t.t.

O dabar tamsta pats savo šedevrą įvertinkit prieš siuntinėdamas vartotojus. Beje, už tai esate įspėjamas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-24 00:03
Grudge
O man patiko.
Noriu jus apkabinti...
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-23 23:30
Badis Meilė
Tai eikit jus nxj ir istrinkit kurini.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-23 22:53
Šnekorius
Gerbiamas, Dariau. perskaičiau ne tik kūrinį, bet ir pačio atsakymą komentavusiam Karatais Aš. Beje labai gerą atsakymą, O štai aš dabar jums pateiksiu klausimą. Tai kas gi pagaliau dar ( be Autoriaus) turi galimybę tą situaciją perteikti skaitytojui? Atsakau. Jums reikėjo tai padaryti, o kadangi to nepadarėte (jūsų žodžiais tariant) kūrinus yra nieko vertas. O už nieko vertą kūrinį tik kuolas
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-23 22:11
Badis Meilė
Suprantu ir aš tave. Jei skaitant iš šalies tai išvis tekstas nieko vertas, bet jei žinot situacija ir jausmus kokie gyvavo kai rašiau suprastus ką turėjau omeny.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-23 21:48
KartaisAš
Jei tai būtų netikras jausmas, o tekstas, kurtas iš minties, tai pasakyčiau, kad jis nieko vertas. O jei tai būtų laiškas artimam žmogui, pasakyčiau, kad jis labai dirbtinis: jame tiek netikrų jausmų, išreikštų tokiais žodžiais, kurie tinka tik viešesniam stiliui. žodžiu, nevertinu, nes akivaizdu, kad pačiam tau neaišku, kas tai. Mano nuomonė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą