Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kodėl žmonės daro tai, ką daro?  Kodėl ne visada supranta kas
svarbu, o kas ne? Kodėl  nevertina to, ką turi? Kodėl vertina tai, ką turi kiti? Kiek visatoje žvaigždžių? Kelios iš jų turi vardus? Kiek žmonių Žemėje myli ir kiek jų yra mylimi?
      Tai klausimai, į kuriuos atsakymų nėra... O gaila.
      Galbūt apie tai, kalbėti yra banalu, bet vis geriau nei žiūrėti pro langą, kurio kitoje pusėje pilkas pasaulis, sluoksniniais debesimis apsitraukęs dangus, lapai nešami vėjo, vystančios gėlės ir daugybė pro šalį einančių žmonių, kurie nežino kas yra tikėjimas ar pilnatvė.
Taip, sėdėti savo galvoje ir mąstyti apie tai, apie ką kiti dažnai nemąsto, yra daug paprasčiau, lengviau ir turbūt ramiau, o gaila...
Taip neturėtų būti, žmonės turėtų žiūrėti vieni į kitus ir ne vien žiūrėti, bet ir matyti, juk viskas, kas yra nuostabu ir neįtikėtina, glūdi giliau paviršutiniškumo. Ne visi, tai pastebi.
      Žiūrėti į kito žmogaus akis ir matyti jo sielą, tai tas pats kaip nulėkti iki mėnulio ir atgal per kelias akimirkas.
      Tai ir yra tikroji gyvenimo tarp kitų žmonių prasmė. 
2009-09-05 22:27
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-14 07:58
Varinė Lapė
Labai jau stiprus teiginys teksto... Sakyčiau, mažai auditorijai tesuprantamas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-06 12:38
Heis
Na, man tokie pamąstymai labai artimi. Tik ar žiūrėti žmogui į akis ir matyti jo sielą yra tikroji gyvenimo prasmė - nemanau. Bet čia Jūsų nuomonė :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-06 10:50
Šnekorius
Silpnokai. Nelabai aišku kas norėta pasakyti.3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą