Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







McDonald\'s - I\'m Lovin\' It. Angliško apostrofo judesys glumina - sąvoka, žodis, vardas skeliamas perpus, o viena pusė nutrinama, tiksliau - pakeičiama tuštuma. Toji tuštuma kažkaip charakteringa. Ji yra „nutrintos“ dalies reprezentacija. Visada vienoda tuštuma atstovauja vis kitą slėpinį po savimi. Kaip apostrofas čia sugeba suniveliuoti sąvokos, žodžio, vardo dalį į vieną ženklą ir išlaikyti prasmę ten, kur jau nieko nėra? Kaip įmanoma, kad apostrofas prisuponuoja prasmės atstatymą iš tuštumos? Tačiau apostrofas niekad nestovi vienas - tai esminė pastaba. Tik iš apsotrofuoto žodžio rudamento galime sužinoti, į ką nurodo tuštuma. Vadinasi, visa, kas gali būti apostrofuota iš anksto savyje laiko savęs optimizacijos galimybę. Bet iš arčiau pažvelgus, kiekvienas dalykas, kuris gali būti pasakytas, gali būti apostrofuotas - tai tik susitarimo reikalas. Ką tada reikštų dvigubas apostrofas (nelaikytinas kabutėmis)? Ar kada nors jis galėtų būti validus? Ir jei ne, vadinasi, apostrofinė forma - pati optimaliausia iš įmanomų formų. Ateik į McDonald\'s - sutaupyk metafiziškai!
2009-08-30 00:11
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-30 11:09
Valdovė
Įdomus darbas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-30 08:48
Kokso Kola
amerikonų išmislas, kad mažiau kalbant daugiau pasakyt būt galima. lietuviai galūnes nukanda, rusai kelis žodžius į vieną sulydo - taip jau yra. pastebėjimas apie McD - bevertis.
rud i mentas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-30 00:35
Brolis TT
Sudėtingos mintys neblogai išreikštos. Tokie pamąstymai mano galva dėl intensyvaus neuronų darbo iššaukia malonumą autoriui, tačiau po visu tuo nėra jėgos ir rezultato. Malonu, įdomu - bet ar to pakanka kad kapstyti taip giliai.

Taip. Pritariu, kad po visa ta gramatika nėra visatos tiesų, tai tik susitarimo reikalas.

Sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą