Kuri laiką jie ėjo tylėdami.
- Mes niekada visko nesužinotume apie Žemę, - prabilo barzdotasis. - Saulės spinduliai kenksmingi neregeneruojančiai mūsų odai.
- Norint pažint, reikėjo gimti iš jų.
- Ar jums neatrodo, jog elgiamės kaip plėšikai? - suabejojo bebarzdis
- Na ką tu! Susiklosčiusios aplinkybės priverčia taip elgtis, o ir šį atvejį nedera priskirti pagrobimo kategorijai, - pyktelėjo jis.
Vienas šalia kito stūksojo du didžiuliai pastatai .
Jie sustojo.
Šluostydamasis prakaito išpiltą veidą, barzdotasis suniurzgė.
- Na štai, mes ir atėjome, - tarė jis ir nusišypsojo bejausme šypsena.
Laboratorijos patalpa panėšėjo į didžiulę salę . Palei sienas išrikiuoti stovėjo inkubatoriai.
- Pažvelk, -tyliai prašneko barzdotis
Inkubatoriuje gulėjo nedidelis, baltas, juodomis akutėmis, tamsių plaukų berniukas.
- Ne, tai ne šis kūdikis .
- Štai ten, nr. 7..... 7.
Tai buvo delno dydžio mergaitė. Dar virkštele prijunkta prie placentos, kuri buvo panardinta į žalią skystį.
Jūs neatsakėte. Ar tai jūsų asmeninė patirtis?
Aš suprantu apie ką rašote. Tai jau yra vieša paslaptis, kada ateiviai iš Zeta Reticuli planetos apvaisina moteris žemietes ir po dviejų mėnesių pasiima jau subrendusį embrioną, o pati motina apie tai dažniausiai nieko net nenutuokia. Jų rasė jau išsigimė ir negali turėti savo palikuonių, todėl naudoja tokį populiacijos atstatymo būdą. Ir tai yra realybė.