Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tuščias, apgriuvęs, miręs miestas, kuriame nė gyvos dvasios. Kaip nuostabu eiti tokio miesto gatvėmis arba laipioti griuvėsiais. Nuostabu prisiminti senas vietas ir matyti jas tokias, kokios jos yra dabar. Taip gražu - viskas sulyginta su žeme, o akys netrukdomai gali žvelgti tolyn į horizontą. Silpnas vėjelis kedena plaukus, o į plaučius srūva grynas, mašinų dujom neužterštas oras. Ir kas gi gali būti geriau nei sėdėti ant seno savo namo griuvėsių ir žvelgti tolyn - kiek tik akys užmato, mėgautis nedrumsčiama tyla ir ramybe. Apima toks nepaprastas ir malonus, nenusakomas jausmas!
2009-08-15 00:12
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-17 10:12
Varinė Lapė
Ankščiau komentavusieji jau praktiškai viską nusakė, stenkitės vengti dažnų ir populiarių frazių.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-15 23:56
Exmortis
fragmentas. atskiras vaizdas be idėjos.

trūksta realizmo - jei jau miręs miestas tai kur pelėsių dvelsmas? Likę daiktai pūva, bet tai dar nėra blogai.

neišrankumas. žodžiai "apgriuvęs - griuvėsiai", "nuostabu" be reikalo kartojasi. Sniego mėnuo teisingai pastebėjo - reikia išrankumo, trumpos aiškios minties. Deja.

kuolas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-15 21:36
Sniego mėnuo
Šiek tiek neaiškiai užbaigiau, norėjau pasakyti: vaizdelių ir miniatiūrų paskirtis yra nusakyti tą "nenusakomą jausmą"!:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-15 21:33
Sniego mėnuo
Taigi, pilnai pritariu, kad tie, kas nepatingi spustelt balų skaičių, mesteltų ir keletą žodžių - kas ir kodėl.
Nuo savęs galiu pasakyti, kad kūrinys neišplėtotas, tai tik kūrinio idėja, jo dalis. Vaizdelis. Manau, galima būtų įkurti atskirą skyrelį miniatiūroms ir vaizdeliams, nes kartais neaišku, ką autoriai parašo. Šiaip ar taip, kiek girdėjau, trumpus tekstus kurti sunkiau nei ilgus, todėl patariama pradėti nuo pastarųjų. Todėl daugelį trumpas tekstas iškart nuteikia neigiamai.
Konkrečiau apie šį tekstą: antram ir trečiam sakinyje kartojasi žodis "nuostabu", o tai nėra pagirtina tokio ilgio tekste, žodžius reikia rinktis itin išrankiai.
Toliau, žodis "gražu" ir frazė "kas gali būti geriau" irgi yra per daug abstraktu, per daug apima, gal ir nesu visai teisus, bet vėlgi vaizdeliuose jų reiktų vengti. Jų paskirtis ir yra nusakyti tą "nenusakomą jausmą"!
Sėkmės!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-15 12:53
Isis Themis
Šiaip norėčiau ne tik vertinimo, bet ir komentarų, kodėl toks vertinimas ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-15 02:02
Chlopotenko
1
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą