Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Naktis. Tylą sudrumsčia garsus mobiliojo telefono skambesys. Emilis vos ne vos atsisėda ant lovos krašto ir vis dar apsnūdęs atsiliepia:
- Klausau?
- Sveikas Emili . - pasigirsta švelnus moteriškas balsas.
- Kristina?
- Nustebai?
- Tiesa pasakius taip, nustebau. Po įvykio bare maniau nebenorėsi apie mane girdėti.
- Bet visgi aš paskambinau saulyte.
- Saulytė? Kodėl mane vadini saulyte? Mes juk išsiskyrėme prieš metus laiko!
- Na taip, bet manau, kad mes galime vėl būti graži pora.
- tu mane vilioji?
- kaip pavadinsi nepagadinsi.
- Dabar pirma valanda nakties ir normalūs žmonės šiuo metu miega. supratai užuomina?
- Kad mudu nenormalūs? Galbūt.
- Ne. Tai reiškia, kad aš tokiu metu miegu . Labanakt.
- Na aš...
- Aš sakiau labanakt.
Emilis padėjo ragelį ir vėl atsigulė miegoti, bet užmigti nėjo nors tu ką.
  Glostydamas šalia prigulusį katiną Lunatiką jis galvojo apie Kristiną ir nujautė kažką negero. „ Ak Lunatike, kaip gaila kad čia tu negali niekuom man padėti „ sukosi nemigos kankinamo Emilio galvoje „ačiū tau bent už tavo raminantį murkimą „. Katinui murkiant vaikinas vis dėlto užmigo.
  7: 00. Staiga pradeda čirkšti žadintuvas. Emilijus dar pusiau miegodamas šiaip taip sugraibo žadintuvą ir išjungia jį. Nuėjęs į vonios kambarį kur išsivalo dantis, nusiskuta, susišukuoja glotnius juodus plaukus, grįžęs į miegamąjį apsirengia ir išvažiuoja į biurą.
  Važiuodamas įsijungia radiją norėdamas išgirsti naujausias žinias.
- O dabar karščiausia naujiena, - skelbia radijo vedėjas, - Šiąnakt apie trečia valandą nakties raudonas BMW beprotišku greičiu nulėkė į kelkraštį ir rėžėsi į kavinės „Baltika“ vitrinas. Tamsiaplaukė vairuotoja, vairavus neužsisegusi saugos diržų, mirė iškarto. Jos kraujyje rasta 2, 35 promilės alkoholio.
  Emiliui iškart kilo mintys jog tai galėjo būti Kristina. Jis bandė nustumti šias mintis galvodamas, kad ji niekada negėrė alkoholio, bet kažkas visdėlto traukė apžiūrėti įvykio vietą.
    Nuvažiavęs prie kavinės Emilis pamatė tai ko labiausiai nenorėjo pamatyti. Sumaitotas automobilis priklausė Kristinai.
  Visiškai sutrikęs vaikinas nuvažiavo į darbą. Ir tik tada jis pastebėjo mobiliojo telefono ekrano viršuje naują SMS. ji buvo nuo Kristinos. „Atia, nebe susitiksime. Prašau prisimink mane įsimylėjusią nes aš mylėjau tave iki paskutinės akimirkos.: * „
2009-07-26 22:57
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-18 10:40
Tadas Mockus
na bet tu taj moki kritikuot. jau kitgo tekstoi komentaru skaity nebesinori
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-12 14:02
pilkė
na, dar neteko girdėti, kad per autoįvykius praneštų apie vairuotojo plaukų spalvą...
Ar ne geriau būtų rašyti apie ką nors paprastesnio? Rašyti mokate pakenčiamai, tik mintis, deja, visą laiką bėga pirma teksto. Ir tai jaučiasi, reikėtų, kad nesijaustų.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą