Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Drebančiomis rankomis išsitraukė cigarečių pakelį. Kovojo su savimi, juk buvo prisiekęs jai neberūkyti. Tačiau čia jos nėra. Galiausiai virpėdama tarp lūpų cigaretė ima smilkti. Palaimos vaikinuko veide nematyti, o juk savaitė kaip nerūkė!
  Koks nuostabus buvo filmas. Kada aš ji žiūrėjau? A taip. Jau praėjo pora mėnesių. Bet jausmas, kai mudviejų širdys plakė tuo pat ritmu, kasdien sunaikina augančias laiko apnašas. Nėra pasaulyje kito tokio žmogaus!
Jos nuostabūs ilgi juodi plaukai. Veidas dieviškas, bet net iš jo galima išskirti safyro mėlynumo akis. Neįmanoma nepaskęsti tame tyrame žvilgsnyje. Gal jis mane ir pavergė? Greičiau, greičiau, mano meile, ateik! Noriu vėl pasijusti laimingas! Noriu nubučiuoti tave nuo galvos ligi kojų ir taip šimtąkart...
  Vandeny tai neatsispindi. Jis sau ramiai teka ir gali išvysti tik save laukiantį ir traukiantį penktos iš eilės cigaretės dūmą.
  Laimės. Beprotiškos, neapsakomos, netelpančios žemiškumo rėmuose laimės. Štai ko laukiu. Visa tai, ji atsineš su savimi. Taip, kaip tąkart, kai sėdėjom parke ir klausėm. Klausėm miesto triukšmo, vos vos prislopinto mus supančių medžių. Išbuvom nepajudėję ligi nakties. Kaip nuostabiai visa aplink mus kito, bet vistiek liko nepasikeitę!
  Cigaretės baigėsi. Šalia yra parduotuvė, bet bijau nueiti. O jei, o jei ji pasirodys?
Ar mums ne gera buvo kalbėtis vaikštant Vilniaus senamiesčio gatvėmis? Kodėl jos dar čia nėra? Matyt kamščiai. Kai įvyksta avarija gali tekti laukti valandas kol pajudėsi. Tikrai kamščiai.
  Rankos nebedreba, kaktos prakaitas nebepila. Viltis dingo. Vaikinas nuėjo į parduotuvę. Nusipirko cigarečių ir vaistų...
  Degtinės butelis, kurį rado žmogus eidamas palei upę iš ryto, buvo beveik pilnas. Cigarečių paklelyje buvo likusi tik pora in memoriam viena sulaužyta.
2009-07-12 12:46
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-14 17:04
efka
Na dėkui už patarimus.
Reiks pamąstyti kaip išplėtoti šį kūrinėlį.

Pasiteisinimui pasakysiu tik kad norėjau pamėginti parašyti miniatiūrą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-14 15:50
Varinė Lapė
Pieva yra Jeržio labai teisingai pastebėjo. Tai užrašas būsimam tekstui, bet ne rimtas kūrinys. Naudokitės šiuo kūriniu kaip planeliu ir kantriai kurkite.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-12 18:33
pieva yra Jeržio
Pievu panašiai užsirašo idėjas apie galimus tekstus. Tik užrašas, supr?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-12 16:46
efka
Jei tai klausimas man ar taip jaučiuosi. Tai atsakymas ne.
O mylėt visi mylime.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-12 15:36
Kirais
Sakai, taip jautiesi? Myli.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-12 12:53
efka
: )
atleiskite kad kitokios nesugalvojau. Kitą kart prie žmogaus aprašymo paliksiu ........... kad skaitytojas apibūdintų ką nori.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-12 12:50
Patarnaujantis
Nuostabūs ilgi juodi plaukai gerai, bet tekstas ne. Žinai kodėl? Nes jis parašytas vienai merginai. Tegu ji ir skaito. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą