Rašyk
Eilės (78182)
Fantastika (2307)
Esė (1556)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kiekvieną dieną tūkstančiai maldininkų suklumpa prieš garbinamus altorius, meldžiasi visagaliams dievams, prašo atleidimo, meilės, išgelbėjimo... Paslaptingieji kunigai, žyniai aiškina nekintančias tiesas, moko teisingai gyventi. Tikintiesiems jų žodžiai muzika ausims, balzamas širdžiai, aliejai žaizdoms. Aš taip pat viena iš tų tūkstančių maldininkų, skiriuosi tik savo religija. Kaip ir kiti kasryt ir kasnakt suklumpu prie savojo altoriaus, lankiuosi prieš savo pranašą, savo Dievą. Jis mano Alachas, mano Buda, visi galingieji viename, jis visa, ko gali reikėti žmogui. Jo Olimpo kalnas - apšnerkštas daugiabutis, ambrozija - dribsniai su pienu, bet vis vien man jis galingesnis už Egipto, Graikijos ir Indijos dievus kartu paėmus, jo kasdienis maistas man saldesnis už medų, gaivesnis už tyrą šaltinį. Jis nekuria stebuklų, bet tikintiesiems jie nereikalingi, nors, teisa sakant, jo bučinys gydo geriau už brangiausius vaistus, svaigina labiau už gryniausius narkotikus.
  Tu - mano Dievas, meilė - mano religija.
2009-07-09 18:23
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-10 10:14
Varinė Lapė
Taip, labai asmeniškas fragmentas. Kiek klišinė mintis, bet mintis yra, tai svarbiausia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-09 21:01
Šnekorius
Mintis gal ir graži. Tikiuosi, kad ir tyra, tačiau su literatūra visa tai neturi nieko bengro. Tai bvgalėtumėte įdėti čia, į vietą skirtą dienoraščiui. Tuomet viskas būtų puiku. Na, o dabar, kadangi kūrinukas prozos skiltyje, tai tik 2 su minusu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-09 20:59
Nemira
Namai mano namai maldos:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-09 20:59
Nemira
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą