Rašyk
Eilės (78157)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vargu ar beatrasiu antrą toki mechanizmą, kuriame su laiku, su metais, su įvykias, išgyvenimais kistu galai, bet nekistu pati ašis, pati styga, stipinas. Taip mielieji, mes jį turim visi. Gimei, įžengei į šviesos ir tamsos karalystę vien odos apvalkale ir poto pats pagal savo norus, ir galimybes save kūrei, keitei.
Plaukai: ilgi, pusilgiai, trumpi, atšvaitas mėnulyje, tiesus, banguoti, garbanoti, geltoni, ryži, ugniniai, raudoni, žali, mėlyni, rudi, juodi ir galiausiai balti, o akys... Apie jas galima per daug, tai aš trumpai: didelės, mažos, dažytos, naturalios; blakstienos: juodos, baltos, rudos, mėlynos, violetinės, dirbtinės, ilgos, trumpos. Lūpos: didelės mažos, liūdnos, rimtos, jausmų drebinamos, suskilusios, puoštos, nepuoštos auskarais, dažytos visa įmanoma palete, nemačius dažų, bučiuotos, nebučiuotos, bučiuojamos dabar...
Ir peršokam į kitą stygos galą, už stipino, į kitą pusę: petys, kiek nešę, vargo matę, papuošti įvairiais piešiniais, su rankine ar kuprines diržais įrėžtais. Krūtinė: moteriška, vyriška, didelė, maža, dirbtina, tikra, liesta, neliesta, visiem matoma, slepiama, leidžiamės: šonkauliu lankas, slepiantis mūsų vidinius mechanizmus, matome juos, galim suskaičiuoti, apčiuopti, dar net negalime savyje jų surasti... Liemuo: pavergtas 60 cm, paleistas vėjais, diržu sujuostas, rankų liečiamas, apkabinamas, uždraustas. Dubuo: viena iš mūsų kūno saugiųjų kaulinių dėžučių; didelis, mažas, platus, siauras. Kojos, mus nešanti galia, mūsų amžini nešikai: ilgos, trumpos, mėsingos, nendrinės, aukso viduriuku besididžiuojančios, jos mus meta žemyn... Pėdos: mažytės it cuoliukės, didelės, plačios, siauros...
Ir galiausiai rankos... Jei ne jos kam tada mes čia? Kam mes be jų reikalingi? Jų delnuose išrašytas mūsų visas gyvenimas, mūsų laimės, kritimai, lūžiai, prisikėlimai... Jos būna didėlės, smulkios, venų it vamzdžių išvagotos, elastingos ir švelnios lyg šilkas, suskilusios lyg niekad nemačiusi vandens žemė, pirštai pritaikyti skambinti pianinu ar kumpi pritaikyti spausti ranka...
Štai kokią turim nuostabią, unikalią ašį savyje, aplink viskas keičiasi 360 laipsnių kampu, o ji lieka vietoje, pati sau viena...

2009-07-02 12:39
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-28 22:49
raivydas
Manau, kad kūrinėlia. Toks avangardiškas. Jonomekiškas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-02 13:35
Varinė Lapė
"Kas mes be jų reikalingi?" - pakeičiau į "Kam mes...?"
Daugokai klaidelių, kiek radau ištaisiau, bet su skyryba dar daug padirbėti.
Ar tai kūrinėlis? Tik aprašymas, kas, kur, kaip atrodo ir kokie gali būti.
Abejočiau dėl pasakymo, kad rankos būna elastingos.
Idėja yra, bet ne pakankamai išplėtota, neįpinta į siužetą, tad kūrinėlio griaučiai - lakoniški ir prėski.
Kantrybės. ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą