Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Man artimas žmogus išėjo. Neatsisveikinęs. Nepalikęs laiško paskutiniajame stalčiuje. Neišliejęs taurės, sklidinos brangaus ispaniško vyno.
Jis išėjo nepalikęs dienoraštyje įrašo: Šiandien birželio 6. Vidurnaktis.
Išėjo pro medines duris, kurios nė nesugirgždėjo. Tik senų ąžuolinių durų vyriai išdavikiškai cyptelėjo. Tačiau greitai nutilo.
Tas žmogus išėjo ištisus metus kartojęs, kad gyvenime viską reikia keisti. Tačiau jis nemirė. Neišvyko ieškoti laimės. Nesusirado sielos dvynio. Jis išėjo.
Nė akimirkos nesusimąsčiau, kur jo ieškoti. Tarsi pamišusi pirmas dvi valandas blaškiausi tyrinėdama pėdsakus. Tarsi medžioklinis šuo klusniai sekiau sušlamėjusių lapų, sujudėjusių šakų keliu, kuriuo tas žmogus išėjo.
Neradau jo. Sustojau. Neverkiau nedejevau, nors labai skaudėjo. Ieškojimas priminė Dievo paiešką bažnyčioje. Daug kartų kėliausi, klaupiausi liepiama kunigo ir kasdien ten klūpančių moterėlių. Tikėjausi taip išpirksianti nuodėmes. Aukojau. Galbūt tokiu būdu man bus atleista. Vis vengiau pažvelgti į klausyklos pusę. Nesitikėjau išrišimo. Nejaugi išsigandau žmogaus juodu rūbu, kviečiančio mane atgailai?!
Vis dėlto man artimas žmogus išėjo. Neradau jo sapnuose. Mintyse, kurios mane smaugia. Veržia kilpą ant kaklo. Tos mintys draskančios, plėšančios mano kūną į skutelius. Neradau išėjusio žmogaus kasdienybėje, tikėjime.

Šiendien lankiausi kapinėse. Palikau 12 rožių. Jos taip skaisčiai žydi, tarytum karūna kažkada regėtame paveiksle. Prisiekiau sau, kad iki paskutinio atodūsio nešiu likimo kryžių, jei taip išpirksiu savo nuodėmes.
Tas žmogus išėjo. Neatsisukęs. Neapnuoginęs krauju pasruvusios širdies. Neklūpėjęs priešais altorių. Nemaldavęs atleidimo. Dieve, kiek kartų man dar teks maldauti tavęs, kad jis grįžtų. Regėjimuose. Jie mane aplanko vis dažniau. Vis skausmingesni ir labiau varginantys. Žudantys. Jaučiuosi kaip kūdikis, kurį pražudė moteris. Dar negimiau, o jau kenčiu. Taip žvėriškai skauda.

Išėjo.....
2009-06-30 00:25
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-01 01:28
Valdovė
Įdomus darbas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-01 16:28
miltas
  nedaznai tokius puikius kurinius randi tarp shlamshto. Puiku. Turite Dievo dovana
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-30 07:55
pilkė
Taip būna... Smėlio saujoje neišlaikysi... Suspausi - išbyrės, ištiesi - išpustys vėjas...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą