Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vieną gražią vasaros dieną, savo jaukiame kiemelyje prie namų ant sulanktomos kėdutės sėdėjo ponas Murmelis. Vienoje rankoje jis laikė puodelį kakavos, o kitoje - laikraštį. Jo antraštė skelbė:,, Ieškomas banditas ponas Unturkaulas. Radusiam premija. „

Ponas Murmelis ant piršto pasukiojo ūsus. Jis visada taip darydavo, kai susijaudindavo. Tuomet smegenys pradėdavo dirbti greičiau ir ponas Murmelis stengėsi išlieti savo energiją sukdamas ūso galiuką. Kadangi ponas Murmelis buvo jaunas ir energingas pilietis, jis ieškojo darbo. Ir štai - jam pasitaikė puiki proga įsidarbinti sekliu. Įsivaizduokite, kaip puikia skambėtų: pono Murmelio kontora. Asmeninės seklio paslaugos. Taip pagalvojo ir ponas Murmelis. Be to, jam dabar būtinai reikėjo premijos, nes jo premijų kolekcija buvo nedidelė. O savo premijas ponas Murmelis laikė stalčiuje po stalu. Na, žinoma, dar svarbu buvo ir kokia tai premija. Juk pinigų nelaikysi stalčiuje. Juos galima greitai išleisti. Tame stalčiuje ponas Murmelis laikė diplomus ir taures. Būtent tokios premijos jam ir trūko. Ponas Murmelis numtė laikraštį ant pievos ir greitai išgėrė kakavą. Tuomet pradėjo rengtis eiti ieškoti bandito. Jis apsirengė kaip tikras seklys: užsidėjo didelę didelę kepurę, kurią nešioja tik sekliai, tuomet apsiavė ilgus rudus batus, užsidėjo kombinezoną, beje, gerokai jam per didelį. Kombinezonas buvo pono Murmelio tėvo nuosavybė, tačiau tėtis kombinezono nenešiojo ir gimimo dienos proga padovanojo jį ponui Murmeliui. Ponas Murmelis liko labai patenkintas tėvo dovana ir su didžiausiu noru jį nešiojo. Sekliškesnės aprangos ponas Murmelis savo namuose neįstengė rasti, juk jis neturėjo pinigų ir nusipirkti naujos. Be to, ponas Murmelis tikrai buvo panašus į seklį. Bet jis kažką pamiršo. Taigi padidinamajį stiklą. Koks seklys gali eiti ieškoti bandito be padidinamojo stiklo. Juk tai yra seklio skiriamasis ženklas. Be paidamojo stiklo seklys nebūtų seklys. Taigi, ponas Murmelis tuojau pat nuėjo į savo namus pasiimti padidinamojo stiklo. Taip pasirenges ieškynėms ponas Murmelis plačiai atvėrė duris.
-Aš tave sugausiu, bandite! - sušuko ponas Murmelis ir išėjo iš namų.
2009-06-07 19:48
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-19 19:56
Valdovė
Įdomus darbas.:)Man patiko.:)Tęsinio lauksiu būtinai.:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-16 17:05
Mur ir miau
Tęsinio ir kuo greičiau!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą