Mintys pageltę ant popieriaus šalto,
Gėlė ant palangės nežydi.
Prancūzišką muziką rūkom kasdien,
Saulėlydžius kartais palydim.
Ir vėjo nelaukiam, nelaukiam lietaus,
Gyvenimą barstom ar sėjam.
Nekrinta šešėliai, nuo ko jiems bekrist.
Kelmais užsimerkę alėjos.
Po pamatu slepiam liūdnumo daigus,
Užveisiam dygius avietynus.
Neklumpa į žemę aikštingi delnai,
Ir liaujasi saulė vaidinus.
Ant piršto beliko ratelis smulkus
Nematęs smaragdų, rubinų.
Džiovina piktus avietynų lapus,
Ir vandeniu atverčia vyną.
Pamiršau dar pridėt, kad "Nekrinta šešėliai, nuo ko jiems bekrist. Kelmais užsimerkę alėjos." - super vieta. Nėra alėjų. Iškirstos, kelmai vieni. Širdies alėjų. Sielos alėjų su nedidukais proto suoleliais, po kurias vaikštinėjam su artimu savo, priimdami jį, matydami jį, mylėdami jį ne vien todėl, kad jis mielas, geras, blogas, piktas ar dar koks, o ir todėl, kad jį mums paskyrė. Taip ir džiūsta tie dygūs avietynai, kuriuos užveisiame ir dar puoselėjame, negailėdami jėgų. Ir prieš tokias alėjas nulis yra bet kokios "mintys pageltę ant popieriaus šalto" - tušti mūsų samprotavimai ir filosofavimai bei egzaltuotas liūdesys. Gražiai rašai, Mėlynuke.
Vestuvinis žiedas? Taip, jo paskirtis, simbolika - gilios ir prasmingos. Tačiau tik labai retas gali tai įžvelgti, žiūrėdamas į tą smulkų ratelį. Daugelis nė nesusimąsto, kokia galia jam suteikta ir nešioja tik todėl, kad "visi taip daro", "taip reikia". Privertei pamintyti apie santuokos sakramentą, apie vieną iš įstabiųjų malonės versmių...