Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tai ašaringi lietūs kaip vaškas nuo žvakės varvėjo stiklu. Diena ėjo į pabaigą, beldėsi pavakarys. Saulėtas ir šiltas. Bandžiau atsimint kvapą už lango, atkurt išpraustų gatvių atlėgusį kvėpavimą, automobilių, praeivių žingsniavimo garsus. Niekaip neatgimė. Glaudžiaus prie lango, kaip šiltnamy vystanti daržovė.
Pasibaigusios akimirkos. Tai begarsis pilkų pelenų skrydis rūko debesiu. Karti užmarštis, prieš nežinojimo saldybę. Jaučiaus taip, lyg kažkas iškraustė mano kišenes. Lig tol buvusių bevečiais: sulankstytų autobuso bilietų, kelių centų, nuo Kalėdų užsilikusio lazdyno riešuto, raktų nuo neberakinamų spynų, dabar gėlė kaip nutrauktų pirštų.
Tik kažkur, tavo žingsniai, suaugę su mano širdies tuksėjimu - vienintelis garsas, kurį jaučiau. Kaip maldą, mane saugančią.
2009-05-17 00:33
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-25 19:14
KartaisAš
Oj, ne, Šnekorius nuskausmino stipriais žodžiais. Švo galėčiau pritarti, kad tai idėja kūriniui. Visgi jausmas, kad ir koks jis bebūtų, čia yra. Ganėtinai sklandžiai (nors ir labai trumpai) sudėlioji sakinį. Stenkis plėstis. Aš duodu daugiau nei vienetą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-17 18:45
Šnekorius
O kur siužetas? keli sakiniai, kad ir labai gražūs dar ne kūreinys. Kuolas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-17 15:40
švo
Asmeninis manifestas. Kitaip - medžiaga tekstui.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą