Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Seniai seniai, prieš daugelį metų bitės buvo labiausiai mėgiami padarėliai. Jos niekada nepykdavo ant mažų vaikų, kurie su jomis ne per gražiausiai elgėsi. Nepyko ant meškų, kurios iš jų avilių grobdavo medų. Žodžiu, jos buvo gerumo įsikūnijimas. Visa tai vyko dėl to, kad bitėms vadovavo geroji Bičių motinėlė Grasilda.  Bet atsitiko neregėtas negirdėtas dalykas – Bičių motinėlė Grasilda skrido į parduotuvę ir ją sumindė neapdairus varlinas Fobijonas. Ne, nepagalvokit, kad Varlinas buvo labai blogas varlinas iš didžiosios V, bet tiesiog jis buvo labai išsiblaškęs ir niekados nežiūrėjo, kur eina.
Sužinojusios skaudžią naujieną bitės verkė tris dienas ir tris naktis. Bet ketvirtosios dienos rytą viena protinga bitė Kotryna ėmė ir pasakė:
– Sesės bitės ir broliai bitinai, užteks verkti. Reikia mums išrinkti  vadą.
Ir susitarė bitės balsuoti. Daugiausia balsų surinko Bitinas Šmitinas. Bet Bitinas Šmitinas taip išpuiko, kad padidino bičių darbo valandas, vienas valgė medų ir daug kitų dalykų darė, kurie bitėms nepatiko.
Per vieną slaptą bičių susirinkimą (jame Šmitinas nedalyvavo) viena bitė garsiai pasakė:
– O kad mes turėtume adatas užpakalyje ir galėtume Bitiną subadyti!
Žinot kodėl ji taip pasakė? Dėl to, kad bitės visuomet kaupė pyktį savo mažose širdelėse, bet vieną dieną širdelė nebepriėmė pykčio ir negana to, jį paleido. Na, o dabar grįžkime pas bites. Tik pamanykite – ryte jos atsikelia ir ką pamato – iš tikro kažkokios adatos užpakalyje išdygo! Ir pradėjo bitės visokius negerus darbus daryti. Kitaip sakant tapo blogio įsikūnijimu. Ir iki šiol jos blogus darbus daro.
Tik, vaike, nepyk ant jų. Gal vieną dieną jos bus labai geros. Mat neseniai jos atlėgo – leido bent savo gardaus medučio paragauti.

2009-05-02 11:42
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-14 09:35
Passchendaele
Nes širšės...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-24 16:37
klimbingupthewalls
istorija parašyta žaismingai ir gyvai. radau kelias klaidas, pataisiau. liūdnoji istorijos dalis ta, kad bitės nėra piktos ir nedaro jokių blogų darbų. nereiktų klaidingi jaunųjų skaitytojų, nes vaikai greiti priimti tai kaip tiesą. gali ką ir negero bitutėms sugalvot. iš tiesų jos ginkluotos, o įgėlusios miršta. kaip kitaip apginti namus, vaikus ir maistą? argi tai blogai, kad ginasi?
nepamirški dar ir to, kad bitės nešdamos medų, išnešioja žiedadulkes. tai nepaprastai svarbu.
paklausinėk kada rašyko TinkioVinkio apie bitutes, jis kelis avilius laiko, labai gražių ir įdomių dalykų sužinos. sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-06 18:40
Aš čia buvau
Pf.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-06 00:59
Mikė Lilikė
Ta vieta, kad bitės blogus darbus daro, tiktų nebent amerikietiškosioms bitėms apibūdinti, bet tuomet kūrinyje reikėtų kaip atsvarą parodyti ir gerąsias bites - mūsų lietuviškąsias, kurių įvaizdį, kaip būtent gėrio, pasiaukojimo, atsidavimo ir darbštumo įsikūnijimą, lietuvis jau nežinia iš kokios žilos senovės atsinešęs...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-03 21:19
tadam tadam
gyvenime nesu mačiusi piktos bitės. ir dar pasakoti, kad jos kaupia/kaupė pyktį? negerus darbus daro? blogio įsikūnijimas?

net purto. iš kur tu trauki tokius dalykus?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-03 20:21
Mur ir miau
Ryla - Tai vaikams kaip pasakytum? Bitė, arba naminė bitė (Apis mellifera) – bitinių (Apoidea) antšeimio vabzdys? Manai ką nors suprastų? Abejoju...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-03 20:21
Mur ir miau
Ryla - Tai vaikams kaip pasakytum? Bitė, arba naminė bitė (Apis mellifera) – bitinių (Apoidea) antšeimio vabzdys? Manai ką nors suprastų? Abejoju...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-03 09:00
aurin
...paskutinis sakinys viską šauniai reziumuoja. Įdomi istorija.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-02 20:08
tadam tadam
visiškas melas. niekada vaikams nekalbėčiau tokių briedų apie bites.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-02 12:10
Progenitus
Na vaikams tikrai turėtų patikti. :]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą