Rašyk
Eilės (78165)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Visą žiemą bulvių daigai dūlėjo užpustytame arime. Kirato žemdirbiai apie jas, kaip ir apie visus kitus savo augalus, buvo pamiršę ir labiausiai rūpinosi tik savo išlikimu. Žiema pasitaikė atšiauresnė nei visi tikėjosi, nes krosnies kūrenimui tik retam užteko rąstigalių. Nors jau ir buvo paskutinės vasario dienos, daugumai gyventojų grėsė mažų mažiausiai galūnių nušalimas. Nuo aukščiausio pastato, arklidžių, stogo iki žemiausios vietos, užpustytų bulvių daubos, matomi buvo tik liūdni bei sustingę veidai. Vienas kitas, išėjęs į lauko pabėgioti, nusišypsodavo, bet nuo to dar labiau susiraukdavo, nes iškart paskausdavo lūpas. Vienintelė viltis buvo radijas, kurį retkarčiais užvesdavo rankinio generatoriaus galia. Tuo tarpu vienintelis viltį turėjęs žmogus atrodė radijo pranešėjas, nuolat prabildamas savo žemaitiška šnekta. „Vėskon būs gerā, šėndėin graži“. Kaimiečiams mažai terūpėjo jiems žadama gera ateitis ar dienos gražumas, nes jie dieną naktį suko galvas, kur rasti daugiau rąstigalių. Kiekvienas tėvas, kiekviena motino, kiekvienas vaikas suko savo galvą taip, lyg ką tik būtų sugalvoję kokią puikią idėją ir ją iškart pamiršę. Laimei, toks ilgalaikis galvos sukimas kartais atneša ir naudos, tad pagaliau vienas vaikas, vienas tėvas ir viena motina sukaupę visas pastangas sugalvojo planą, kaip gauti daugiau taip reikalingų rąstigalių ir išgyventi tą siaubingą žiemą...
2009-04-25 12:24
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-01 18:09
Erato
Kažkotais liūdna paliko... Nors nieko bendra juk neturiu su šiuo siužetu. Nesu patyrusi skausmo, bado, šalčio tikro, pagaliau, kaime mažai tebuvus.. O širdį suspaudė, lyg apie savo jaunystę skaityčiau (kvailai pasakiau, bet taip pasijaučiau).

Gražu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-25 22:38
Laukūnas
ne, aš amžino įšalo šaliai kitokią idėją turėjau, bet deja jos taip ir neišvysčiau;/ Čia tai tik atšiauri žiema:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-25 21:47
johny rubber
amzino isalo zeme, ne ne, baigiu, bet ci a tik aprasei o ka kiti?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-25 13:15
ška
Na, na?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą