Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mama,

rodos tik vakar Tu man sakei, jog visi žmonės yra unikalūs, skirtingi, nevienodi. Kad visus žmones reikia priimti tokius, kokie jie yra. Kad negalima tikėtis, jog visi bus tokie, kokie, mano galva, turėtų būti.

Atsimenu mokei, jog jei su žmonėmis elgsiuosi gerai, tai ir jie taip elgsis su manimi. Kalbėjai, jog reikia būti nuoširdžiam, paslaugiam. Sakei, jog reikia galvoti ne vien tik apie save, kartais reikia atsigręžti ir į kitus.

Dar pamenu, kaip aiškinai, jog senutei reikia užleisti vietą autobuse, nes jai sunku stovėti. O atsimeni, kai tempiau katę už uodegos, o Tu mane sudraudei, aiškindama, jog ir jai skauda? Aš išmokau tas pamokas.

Mama, kodėl man melavai?

Šiandien mane mokykloje vėl stumdė. Jiems aš esu kitoks nei visi. O juk sakei, kad mes visi skirtingi. Tai kodėl vieni yra skirtingesni už kitus?

Rodos, aš jiems nieko blogo nepadariau. Vienam jų net vakar padėjau per kontrolinį darbą. Šiandien jis mane apspjovė. O atsimeni, mama, tą mergaitę, kuriai pasakojau, jog padėjau surinkti išsibarsčiusius sąsiuvinius. Kai pastumtas įlipau į balą, ji juokėsi iš manęs.

Šiandien jaučiuosi tarsi ta maža, mažo vaiko už uodegos tempiama katė. Tik niekas neateina to vaiko sudrausti.

Mama, kur tu, kai tavęs man labiausiai reikia?

Vis dar tavo

sūnus.
2009-04-22 19:12
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-13 12:17
Exmortis
gauni penkis. nes užkabinai tą nedrąsų stumdomą vaiką mano praeityje.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-21 13:26
Ringa Ne
Nuosirdu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-23 12:47
Wega
Labai jautru.. iki ašarų sujaudino išties... :_( gyvenimas žiaurus...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-23 12:33
ledii
Perskaičiau jį kaip mama, tiesa, galbūt ne ta, į kurią čia kreiptasi, bet kažkokio kito labai skirtingo vaiko mama. Norėtųsi atsakyti laišku vaikui, savo vaikui, kuriam taip reikalinga mano meilė, šiluma, dėmesys ir pagalba. Jis negali pasipasakoti man savo bėdų, paprašyti pagalbos, kai jos jam reikia. Galbūt todėl man dažnai skauda širdį, dėl jo, savo vaiko, dėl jo išlietų ašarų, patirto skausmo ir pažeminimų, dėl to, ko jis negali pasakyti, dėl to, ko aš jam negalėsiu duoti. Aš verkiu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-23 12:15
Velt Ui
kirba įtarimas, kad čia mama laiško gali ir nerasti. bandykite pasakyti jai tai balsiai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą